Esbjerg-FCM
Esbjerg-FCM
Hvornår:
Lørdag den 7 august
Hvor:
Blue Water Arena Gl. Vardevej 82 6700 Esbjerg
Turnering:
Superligaens 4. runde
TV-kanal:
TV2 Sport
Placering i Superligaen:
EFB: Nummer 12 med 0 point efter tre kampe, Målscore: 1-8
FCM: Nummer 3 med 6 point efter tre kampe, Målscore 4-1
Odds på kampen:
Danske Spil: Sejr til Esbjerg 2.65, Uafgjort 3.25, Sejr til FCM 2.35
Bet24: Sejr til Esbjerg 2.65, Uagjort 3.35, Sejr til FCM 2.50
Bet365: Sejr til Esbjerg 3.00, Uafgjort 3,40, Sejr til FCM 2.30
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Husk at FCM er altid hjemmehold i afstemninger
Lørdag den 7 august
Hvor:
Blue Water Arena Gl. Vardevej 82 6700 Esbjerg
Turnering:
Superligaens 4. runde
TV-kanal:
TV2 Sport
Placering i Superligaen:
EFB: Nummer 12 med 0 point efter tre kampe, Målscore: 1-8
FCM: Nummer 3 med 6 point efter tre kampe, Målscore 4-1
Odds på kampen:
Danske Spil: Sejr til Esbjerg 2.65, Uafgjort 3.25, Sejr til FCM 2.35
Bet24: Sejr til Esbjerg 2.65, Uagjort 3.35, Sejr til FCM 2.50
Bet365: Sejr til Esbjerg 3.00, Uafgjort 3,40, Sejr til FCM 2.30
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Husk at FCM er altid hjemmehold i afstemninger
-
mancity-dk
Re: Esbjerg-FCM
Ja det med at fcm altid er hjemmehold forvirrede jo så mig...
Hvis du mener FCM vinder kampen 2-0 skal du ikk trykke 0-2. FCM vil altid være hjemmehold i afstemningen, selv når de spillede på udebane
Håber du forstår
Det er i øvrigt 4. spillerunde
Ellers en god ide
Admin edit: Spillerunde rettet.
Ellers en god ide
Admin edit: Spillerunde rettet.
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Måske kunne dette blive kampen hvor vi får vendt stimen i Esbjerg med deres mildest talt miserable sæsonstart in mente, tjah man kan vel håbe...
Jeg var nu optimistisk og trykkede en 2-0 til midtjyderne, men det sker jo nok ikke hos fiskerne
Jeg var nu optimistisk og trykkede en 2-0 til midtjyderne, men det sker jo nok ikke hos fiskerne
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
De er sgu da ikke nemt at stemme rigtigt, når man stemmer først, og bagefter kan læse længere nede, at man altid regner FCM som hjemmehold i afstemmninger på BW hjemmesiden. Samtidig med at man kalder tråden for: ESBJERG - FCM
DET ER EN OMMER. DET ER EN OMMER. DET ER OMMER:

DET ER EN OMMER. DET ER EN OMMER. DET ER OMMER:
-
MathiasVJacobsen
Uhh, jeg glemmer aldrig den fantastiske tur vi havde til Esbjerg, da vi vandt 0-5 
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Nu står der hvad ender kampen Esbjerg-FCM, så der kan ikke være noget at være i tvivl om uanset du har tænkt noget andet selv. 0-3 til FCMjabsi skrev:Hvis du mener FCM vinder kampen 2-0 skal du ikk trykke 0-2. FCM vil altid være hjemmehold i afstemningen, selv når de spillede på udebaneHåber du forstår
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- Administrator
Ja, det bliver også rettet, så fremover bliver det med hjemmeholdet som første score og udeholdet som anden score.
Det gør det. Jeg ved ikke lige helt hvad jeg tænkte? Jeg beklager...... Det bliver retter fra næste kamp hvis der er stemning for det skal fortsætteAdministrator skrev:Ja, det bliver også rettet, så fremover bliver det med hjemmeholdet som første score og udeholdet som anden score.
Synes bestemt ideen er god, så har du mod på det, ser jeg personligt frem til mange flere..jabsi skrev: Det gør det. Jeg ved ikke lige helt hvad jeg tænkte? Jeg beklager...... Det bliver retter fra næste kamp hvis der er stemning for det skal fortsætte
Det kunne også være en god idé at inkludere uafgjorte resultater i afstemningen. Ellers fint initiativ.jabsi skrev:Det gør det. Jeg ved ikke lige helt hvad jeg tænkte? Jeg beklager...... Det bliver retter fra næste kamp hvis der er stemning for det skal fortsætteAdministrator skrev:Ja, det bliver også rettet, så fremover bliver det med hjemmeholdet som første score og udeholdet som anden score.
Midt i al transfersnakken, skal 4. spillerunde afvikles, og det er med en af de kampe, hvor man virkelig har mulighed for at tjene sikre penge på oddset - i øjeblikkket kan man få odds 2.75 på en Esbjerg-sejr, og med vores historik i fiskerbyen, så ligner det noget man burde gå all-in med hele sin opsparing på.
Hvis man desuden kan finde et odds på, at der faldet et rødt kort, så er det også værd at overveje, da vi også har en fin historik for at samle på disse i Esbjerg.
På den resultatsmæssige side har Esbjerg naturligvis skuffet, og har 0 point efter de 3 første kampe. Jeg synes dog ikke dette er retvisende for Esbjergs niveau - med til historien hører at de har mødt både OB og FCK i de første runder og i det jeg har set af de kampe, har Esbjerg faktisk fortjent en bedre skæbne - ligeledes i sidste rundes kamp mod SønderjyskE, hvor de tabte 3-0, men så rigelig havde 100% chancer nok til at vinde kampen. Men skarpheden i felterne har manglet, og derfor står Esbjerg med 0 point. En af grundene til at skarpheden i eget felt har manglet, har været mange skader i midterforsvaret, hvor både abe-Gaardsøe og Nicolai Høegh har været ude med skader, og derfor har det været urutinerede kræfter, der har spillet derinde. Gaardsøe er fortsat ude til kampen lørdag, mens Høegh forventes klar, da han har trænet med. Kian Hansen som er 1. reserve er tvivlsom, så måske ender det med den urutinerede Martin et-eller-andet ved siden af Høegh.
For vores eget vedkommende må man formode at kampen bliver uden Reid, og sandsynligvis også Bak, der jo ikke er indspillet eller helt kampklar. Så det bliver nok til sæsonens 2. kamp for Erik S - og så må vi se, om det er ham, som skal indkassere vores traditionelle røde kort
Ellers er det største spørgsmålstegn vel om Frank er klar - det må de, som overværer træningen godt lige komme med en melding om. Hvis ikke han er klar, vil jeg tro man giver enten Baba eller Sylvester chancen fra start, så vi får noget mere tyngde i front end mod Brøndby.
Esbjergkampe har deres eget liv, og jeg vil som udgangspunkt være ovenud tilfreds med point - og det er også den dagsorden, som Esbjerg har meldt ud, så måske ligger der en uafgjort og venter, da det vil være acceptabelt for begge hold. Hvis vi får point bygger vi også videre på en god sæsonstart, mens et nederlag vil betyde at sæsonstarten går fra at være god til middel.
Hvis man desuden kan finde et odds på, at der faldet et rødt kort, så er det også værd at overveje, da vi også har en fin historik for at samle på disse i Esbjerg.
På den resultatsmæssige side har Esbjerg naturligvis skuffet, og har 0 point efter de 3 første kampe. Jeg synes dog ikke dette er retvisende for Esbjergs niveau - med til historien hører at de har mødt både OB og FCK i de første runder og i det jeg har set af de kampe, har Esbjerg faktisk fortjent en bedre skæbne - ligeledes i sidste rundes kamp mod SønderjyskE, hvor de tabte 3-0, men så rigelig havde 100% chancer nok til at vinde kampen. Men skarpheden i felterne har manglet, og derfor står Esbjerg med 0 point. En af grundene til at skarpheden i eget felt har manglet, har været mange skader i midterforsvaret, hvor både abe-Gaardsøe og Nicolai Høegh har været ude med skader, og derfor har det været urutinerede kræfter, der har spillet derinde. Gaardsøe er fortsat ude til kampen lørdag, mens Høegh forventes klar, da han har trænet med. Kian Hansen som er 1. reserve er tvivlsom, så måske ender det med den urutinerede Martin et-eller-andet ved siden af Høegh.
For vores eget vedkommende må man formode at kampen bliver uden Reid, og sandsynligvis også Bak, der jo ikke er indspillet eller helt kampklar. Så det bliver nok til sæsonens 2. kamp for Erik S - og så må vi se, om det er ham, som skal indkassere vores traditionelle røde kort
Esbjergkampe har deres eget liv, og jeg vil som udgangspunkt være ovenud tilfreds med point - og det er også den dagsorden, som Esbjerg har meldt ud, så måske ligger der en uafgjort og venter, da det vil være acceptabelt for begge hold. Hvis vi får point bygger vi også videre på en god sæsonstart, mens et nederlag vil betyde at sæsonstarten går fra at være god til middel.
-
MathiasVJacobsen
Jeg vil mene det er lidt af en skuffelse, hvis vi ikke henter sejr i Esbjerg. Esbjerg er i krise og vi har fået en rigtig god start.
Det er dog rigtig, for vis der er et sted man kan skuffe, så er det i Esbjerg. Og på et eller andet tidspunkt skal deres bøtte vende, jeg tror bare ikke det bliver på lørdag. Deres krise vil vare ved et par kampe endnu. Det ligner ikke dem hvis de skulle have en så kort krise.
Det er dog rigtig, for vis der er et sted man kan skuffe, så er det i Esbjerg. Og på et eller andet tidspunkt skal deres bøtte vende, jeg tror bare ikke det bliver på lørdag. Deres krise vil vare ved et par kampe endnu. Det ligner ikke dem hvis de skulle have en så kort krise.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund