Nye ansigter
Re: Nye ansigter
Hvis Erik S skal tage over, så bliver det et forsvar på et helt andet niveau end hvis KBN kommer til. Ikke at Erik ikke fortjener chancen, men det kommer helt sikkert til at svækkes os en del.
Winston er ikke tilstede ved dagens træning!
-
MathiasVJacobsen
Helt enig med 'Dondinho'. Albrechtsen er virkelig en klasse for sig i hans tacklinger, men også i at bevare roen, på det punkt er han bedre end Bak. Men det fungere jo fint at Bak så til gengæld er rigtig god til at fører bolden frem. Det kunne blive et fantastisk samarbejde, ligaens bedste! 
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Rettelse han dukkede op en time for sent og trænede ikke med!
Næsten 45 millioner kroner. Det lyder dæleme godt.
-
MathiasVJacobsen
Meget vildt. Jeg mener dette link nok skal passe og at der ikke går længe før et Winston-skifte bliver en realitet. Jeg tror dog ikke på prisen, det ville være for sindsygt 
Hvorfor skulle den pris ikke være realistisk efter den slutrunde han spillede her i sommer, derudover har han jo også været rigtigt god for Fcm det sidste lange stykke tid. Jeg synes det lyder som sindsygt mange penge, men synes ikke det er helt urealistisk. Men det er også det perfekte tidspunkt til et salg.
- Håber sgu vi signer KBN!
- Håber sgu vi signer KBN!
Har KBN fået at vide at han kan gå gratis eller noget?
OG så skal vi da bare sørge for at få alle pengene i en klump af West Ham, som jo har en smule økonomiske problemer...
Og en træningskamp før næste sæsonstart, tak
OG så skal vi da bare sørge for at få alle pengene i en klump af West Ham, som jo har en smule økonomiske problemer...
Og en træningskamp før næste sæsonstart, tak
Fabelagtigt, håber virkelig for Reid, at det er sandt. Selfølgelig også for FCM. En kontrakt med KBN er heller ikke at sige nej tak til. Det er jo ikke en ny Reid vi i så fald signer, men en spiller, som døjer lidt med skader af og til. Hvilket vil give muligheder for Sviatchenko til at få spillet sig stille og roligt op på rigtigt superliga niveu.Uden at komme til at lyde som konen med æggene. Må det nu være slået helt fast, i hele fodbold verden, at FCM har et akademi, som kan producere talenter på allerhøjeste plan. Dette vil gøre det endnu mere attraktivt for unge mennesker at forsøge at søge optagelse her, og dermed kan vi forøge talentmassen endnu mere, samtidig med at store klubber vil rette fokus på os. PT tegner fremtiden godt for FCM, og os der følger holdet.
-
Peter Ross
Winston skal vist falde ud af flyvemaskinen og blive skadet i faldet, hvis handlen skal falde igennem. Det er millimeter fra en lukket handel det her, som jeg kan forstå det på mine kilder.
Bak har bestået sit lægetjek, så han venter mest af alt på, Winston får skrevet under i London.
Bak har bestået sit lægetjek, så han venter mest af alt på, Winston får skrevet under i London.
Har du nogle tilbagemeldinger på prisen? Det lyder alt alt for godt til at være sandt..Peter Ross skrev:Winston skal vist falde ud af flyvemaskinen og blive skadet i faldet, hvis handlen skal falde igennem. Det er millimeter fra en lukket handel det her, som jeg kan forstå det på mine kilder.
Fuldstændig enig DondinhoDondinho skrev:Der er ingen tvivl om at KBN er en fantastisk leder og en vinder type af usædvanlig art, hvilket også gør ham til en fantastisk spiller at få ind på holdet.
Rent spillemæssigt så er han dygtig med bolden og det gør ham til den spillende forsvarsspiller som vi nok har manglet sammen med MA (Eller Ried men det bliver nok først nævnte).
Rent forsvarsmæssigt synes jeg KBN er rigtigt god af denne type forsvare, men jeg mener trods alt at MA overmatcher KBN de fleste steder når modstanderen har bolden, måske med undtagelse af KBN's evne til at læse spillet og bryde afleveringer. Dette er ikke ment som et udtryk for at jeg synes KBN er en dårlig centerforsvarer, men nærmere at han kommer til at spille ved siden af ham jeg ser som ligaens bedste.
-
MathiasVJacobsen
Gad vide om handlen når at gå igennem inden lørdagens kamp mod i Esbjerg..? 
MathiasVJacobsen skrev:Gad vide om handlen når at gå igennem inden lørdagens kamp mod i Esbjerg..?
Kunne meget vel være, hvis alle spekulationerne/rygterne taler sandt, som meget efterhånden tyder på, er det ikke helt umuligt.
Ud fra bla. TV3 New Zealand, skulle West Ham mere eller mindre direkte have hentydet til Reid, uden dog at sætte navn på og det skule være sket i går, med en en melding på inden for 72 timer. Så hvis det er sandt og handelen går igennem og at Kbn, udfra rygter skulle stå klar i kulissen, kunne det hele meget nemt ske i løbet af idag og imorgen allerede. Så jeg tror snart vi bliver meget klogere og om det hele nu er så godt som rygterne siger