Nye ansigter
Re: Nye ansigter
Haha, ja Bak kender rollen som substitut for Frank. Det gode er jo at han kan dække alle centrale pladser, sådan en spiller har vi ikke haft siden Bak selv, og Jesper Mikkelsen.
For pokker det vil bliver et super midterforsvar med KBN og Martin A. Håber bare ikke der vil blive nogle "heraki" problemer, da de på mig begge virker til at være meget dirigerende og ledende typer.
Det vil være et super køb.
Det vil være et super køb.
Claus J
Glemmer folk ikke lige at vi skal sælge før det giver mening??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- Mini Bager
Jeg kunne forestille mig, at Winston er tæt på at blive solgt. Hvis der ellers skal være hold i rygterne omkring Kristian Bak.
- Jesper-Sunds
Kolja = Væk = Transfer penge + stor luft i løn budgettetHekler skrev:Glemmer folk ikke lige at vi skal sælge før det giver mening??
Leon = Væk = Transfer penge + luft i løn budgettet
George Florescu = Væk = Transfer penge + luft i løn budgettet
Om Reid skal væk også ved jeg ikke må Ørgaard svare på. Kommer nok an på hvad vi skulle give for at Bak kan komme væk fra hans nuværende klub
Men kanon køb godt gået Ørgaard
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Reid skal sælges, eller som minimum være meget tæt på at være solgt, før vi kan løbe Bak tilbage. Vi kan ikke have Reid,Albrechtsen og Bak til 2 pladser, med den økonomi vi har... (jeg ved godt det er blevet en floskel, men alligevel
)
Håber på at se 32'eren tilbage på heden!
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
- Mini Bager
Nu er han jo ikke købt endnuJesper-Sunds skrev:Kolja = Væk = Transfer penge + stor luft i løn budgettetHekler skrev:Glemmer folk ikke lige at vi skal sælge før det giver mening??
Om Reid skal væk også ved jeg ikke må Ørgaard svare på. Kommer nok an på hvad vi skulle give for at Bak kan komme væk fra hans nuværende klub
-
mancity-dk
ifølge Skysports præsenterer West Ham United indenfor 72 timer en ny forstærkning. Således hedder det:
"With the ink barely dry on Ben Haim's contract, club officials stepped up their bid to secure a fifth signing this close-season and hope to have the deal finalised within the next 72 hours.The potential recruit is a young international who represented his country with distinction at the 2010 World Cup."
Jeg ved godt at det er en gang konspirationsteori, men det kunne meget vel være Reid der var tale om her. Han var trods alt en der klarede sig with distinction at the 2010 WC...
"With the ink barely dry on Ben Haim's contract, club officials stepped up their bid to secure a fifth signing this close-season and hope to have the deal finalised within the next 72 hours.The potential recruit is a young international who represented his country with distinction at the 2010 World Cup."
Jeg ved godt at det er en gang konspirationsteori, men det kunne meget vel være Reid der var tale om her. Han var trods alt en der klarede sig with distinction at the 2010 WC...
- Jesper-Sunds
Jah eller en af dem kunne dække backen Martin kan så vidt jeg ved og Bak kan spille lidt over det heleBhomaszz/bavnsgaard skrev:Reid skal sælges, eller som minimum være meget tæt på at være solgt, før vi kan løbe Bak tilbage. Vi kan ikke have Reid,Albrechtsen og Bak til 2 pladser, med den økonomi vi har... (jeg ved godt det er blevet en floskel, men alligevel)
- Jesper-Sunds
Mini Bager skrev:Nu er han jo ikke købt endnuJesper-Sunds skrev:Kolja = Væk = Transfer penge + stor luft i løn budgettetHekler skrev:Glemmer folk ikke lige at vi skal sælge før det giver mening??
KBN kan spille mange steder, der hvor jeg ser han kan styrke FCM er i opspillet, som FCM har store problemer med, det var jo det KBN var kendt for, at han kunne fører bolden frem, jeg ser en midtbane med KBN og salami som en spændende sammensætning, men måske er Ried på væk, og pladsen kan være i midterforsvaret med MA, her er KBN klart bedre end MA til at fører bolden frem ad banen.Jesper-Sunds skrev:Jah eller en af dem kunne dække backen Martin kan så vidt jeg ved og Bak kan spille lidt over det heleBhomaszz/bavnsgaard skrev:Reid skal sælges, eller som minimum være meget tæt på at være solgt, før vi kan løbe Bak tilbage. Vi kan ikke have Reid,Albrechtsen og Bak til 2 pladser, med den økonomi vi har... (jeg ved godt det er blevet en floskel, men alligevel)
Håber på at se 32'eren tilbage på heden!men vi må jo se
- Mini Bager
Det kan godt være at KBN er bedre til at føre bolden frem, men det mener jeg så også er det eneste han er bedre til end MA.FCMReal skrev:KBN kan spille mange steder, der hvor jeg ser han kan styrke FCM er i opspillet, som FCM har store problemer med, det var jo det KBN var kendt for, at han kunne fører bolden frem, jeg ser en midtbane med KBN og salami som en spændende sammensætning, men måske er Ried på væk, og pladsen kan være i midterforsvaret med MA, her er KBN klart bedre end MA til at fører bolden frem ad banen.Jesper-Sunds skrev:Jah eller en af dem kunne dække backen Martin kan så vidt jeg ved og Bak kan spille lidt over det heleBhomaszz/bavnsgaard skrev:Reid skal sælges, eller som minimum være meget tæt på at være solgt, før vi kan løbe Bak tilbage. Vi kan ikke have Reid,Albrechtsen og Bak til 2 pladser, med den økonomi vi har... (jeg ved godt det er blevet en floskel, men alligevel)
Håber på at se 32'eren tilbage på heden!men vi må jo se
Der mener jeg godt nok at du er helt galt på den. 32 kan også bedre dække andre pladser på banen, han har et bedre skud, han er farligere i feltet og så er han mr FCM han er styrmanden over dem alle noget som MA ikke er selvom han burde være det hvis man ser på hans CV.Mini Bager skrev: Det kan godt være at KBN er bedre til at føre bolden frem, men det mener jeg så også er det eneste han er bedre til end MA.
Når 32 løber på banen vil han ikke kun styrke det centrale forsvar, han vil styrke alle kederne. Det er KBN der kommer til at bestemme i FCM hvis han bliver hentet tilbage, og det har vi manglet lige siden han smuttede.
Der er ingen tvivl om at KBN er en fantastisk leder og en vinder type af usædvanlig art, hvilket også gør ham til en fantastisk spiller at få ind på holdet.
Rent spillemæssigt så er han dygtig med bolden og det gør ham til den spillende forsvarsspiller som vi nok har manglet sammen med MA (Eller Ried men det bliver nok først nævnte).
Rent forsvarsmæssigt synes jeg KBN er rigtigt god af denne type forsvare, men jeg mener trods alt at MA overmatcher KBN de fleste steder når modstanderen har bolden, måske med undtagelse af KBN's evne til at læse spillet og bryde afleveringer. Dette er ikke ment som et udtryk for at jeg synes KBN er en dårlig centerforsvarer, men nærmere at han kommer til at spille ved siden af ham jeg ser som ligaens bedste.
Rent spillemæssigt så er han dygtig med bolden og det gør ham til den spillende forsvarsspiller som vi nok har manglet sammen med MA (Eller Ried men det bliver nok først nævnte).
Rent forsvarsmæssigt synes jeg KBN er rigtigt god af denne type forsvare, men jeg mener trods alt at MA overmatcher KBN de fleste steder når modstanderen har bolden, måske med undtagelse af KBN's evne til at læse spillet og bryde afleveringer. Dette er ikke ment som et udtryk for at jeg synes KBN er en dårlig centerforsvarer, men nærmere at han kommer til at spille ved siden af ham jeg ser som ligaens bedste.
Winston til Westham - KBN hjem?
Jeg tror du er på rette spor. De lokale nyheder her i NZ er i hvert fald inde på det samme her til aften, og at Winston nægter at udtale sig, gør det ikke just mindre sandsynligt.mancity-dk skrev:ifølge Skysports præsenterer West Ham United indenfor 72 timer en ny forstærkning. Således hedder det:
http://www.3news.co.nz/Winston-Reid-set ... t.aspx#top
Bliver spændende at følge sagen de næste 48 timer. Mit bud er at Winston har spillet sin sidste kamp for FCM, men om det bliver KBN, der skal afløse ham er jeg mere usikker på. Men det ville da være fantastisk at få KBN hjem igen, omend jeg er fuldt ud tryg ved at lade Erik Sviatchenko tage over, hvis der ikke er hold i rygterne
Møller