Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Ny forsvarsspiller i næste uge?

Indlæg af Kent »

Dondinho

Re: Nye ansigter

Indlæg af Dondinho »

Han har jo været en af de bedste forsvarer i ligaen for nogle år siden, så hvis han kunne finde det niveau igen, Ja tak.

Jeg bliver dog noget urolig over at læse afsnittet hvor der står "Kronisk slid i foden" det kan godt blive en varm kartoffel for os og nok også dyr lønmæssigt.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Nu hvor vi er igang med rygterne har jeg hørt vi har afsendt bud på Kristian Bak og Djiby Fall på omkring 13 mio., skulle det være sandt er det jo et tydeligt tegn på Winston må være på vej væk, da det ellers ikke hænger sammen med vores økonomi..

Jeg håber godt nok rygtet er sandt og det lykkedes, kunne være helt kanon med Kristian Bak tilbage i ulvetrøjen - den eneste rigtige trøje til ham ;)
Samtidig ville Djiby Fall være en fantastisk angriber og hente hvis han finder tidligere niveau som man før har set ham gøre for OB..

Brugeravatar
Administrator

INFO fra Admin

Indlæg af Administrator »

Jeg vil lige minde om at rygter stadigvæk IKKE er tilladt på ulvegraven. Kan man derimod sætte navn på hvor de kommer fra, kan de muligvis få lov at blive stående.

Vil man ikke ud med det offentligt, kan man altid kontakte mig via en privat besked, og give mig navnet på kilden, så vil jeg se på om "rygtet" kan få lov til at blive stående.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Meyhoff skrev:Nu hvor vi er igang med rygterne har jeg hørt vi har afsendt bud på Kristian Bak og Djiby Fall på omkring 13 mio.
13 mio. for Bak og Fall til sammen? Det lyder nu lidt for fantastisk i mine ører. Hvis vi ser nøgternt på det:

Kristian Bak er fast mand i Heerenveen, så han koster alene mere end de 13. Og hvorfor skulle han have lyst til at komme hjem nu? Han har vel rimelig god succes, hvor han er, og han kan stadig hente mange flere penge i udlandet, end hvad vi kan tilbyde ham. Han har utvivlsomt et stort FCM-hjerte, men dét skifte må blive ved drømmen nogle år endnu.

Djiby Fall vil Lokomotiv sikkert gerne af med, men nu skal vi lige huske på, at han blev købt for noget i omegnen af 35 mio. kroner i OB. Det er fandeme noget af en kamel, russerne skal sluge, hvis vi skal have råd til ham. Det er muligt, at Fall gerne vil til Danmark igen, men pengene bliver afgørende. Brøndby er mere sandsynligt for ham, og hvis de vil have ham, kan vi ikke stille noget op.

Vi har helt klart brug for kilder på det rygte.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kent skrev:
Acebone skrev:Det bliver da spændende at se, hvad der sker.
Før Silkeborgkampen sagde Ørgaard til sponsorerne, at der helt sikkert vil ske noget både ind og ud over de næste par uger - så et eller andet er der i gære - men svært at sige om det "bare" er et salg af Florescu eller et salg af Reid.
Hmmm når man kigger på kontrakterne er det bemærkelsesværdigt at Thygesens kontrakt udløber om et år. Som anfører er han jo en vigtig brik på holdet. Man må vel formode at FCM ønsker at forlænge ham. Det er muligt at man ikke kan blive enige om det økonomiske. I så fald skal vi af med ham nu, hvis vi skal have penge for ham.

Jeg kan ikke vudere hans betydning som leder både på og udenfor banen, men tror at den er stor, især med den energi, han ligger for dagen. På det spillemæssige mener jeg imidlertid ikke et salg er katastrofalt, omend han er en god og dygtig spiller, men med Salami, Izunna og Albæk har vi rigtig gode alternativer, og jeg synes egentlig Thyge har været lidt svingende.

Men det bliver spændende at følge. Brøndby mangler jo en decideret afløser for Holmén, så de kunne være et godt bud. Det samme kunne FCK være, der mangler en afløser for Atichba. Ryger Thyge tror jeg det bliver til en af de to klubber. Dark horse er OB, hvis Djemba Djemba som forventet bliver solgt. Tror ikke Thyge er moden på en tur til udlandet igen.
/Bobby

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Bobby skrev:
Kent skrev:
Acebone skrev:Det bliver da spændende at se, hvad der sker.
Før Silkeborgkampen sagde Ørgaard til sponsorerne, at der helt sikkert vil ske noget både ind og ud over de næste par uger - så et eller andet er der i gære - men svært at sige om det "bare" er et salg af Florescu eller et salg af Reid.
Hmmm når man kigger på kontrakterne er det bemærkelsesværdigt at Thygesens kontrakt udløber om et år. Som anfører er han jo en vigtig brik på holdet. Man må vel formode at FCM ønsker at forlænge ham. Det er muligt at man ikke kan blive enige om det økonomiske. I så fald skal vi af med ham nu, hvis vi skal have penge for ham.

Jeg kan ikke vudere hans betydning som leder både på og udenfor banen, men tror at den er stor, især med den energi, han ligger for dagen. På det spillemæssige mener jeg imidlertid ikke et salg er katastrofalt, omend han er en god og dygtig spiller, men med Salami, Izunna og Albæk har vi rigtig gode alternativer, og jeg synes egentlig Thyge har været lidt svingende.

Men det bliver spændende at følge. Brøndby mangler jo en decideret afløser for Holmén, så de kunne være et godt bud. Det samme kunne FCK være, der mangler en afløser for Atichba. Ryger Thyge tror jeg det bliver til en af de to klubber. Dark horse er OB, hvis Djemba Djemba som forventet bliver solgt. Tror ikke Thyge er moden på en tur til udlandet igen.
Thygesen kan ikke afløse Atichba, da de er vidt forskellige, tillige har FCK købt en brasser, Brøndby det samme her, OB jamen Djemba er defensiv midtbane, thygesen offensiv og OB har købt en defensiv i Taure eller hvad han nu hedder, OB er nød til at sælge Djemba og Utaka uden flere indkøb, da de ellers får et kæmpe underskud næste år. OB kom ud med et underskud på 10 mill kr. regnskab år 2009 (følger år), man solgte Fall og Eriksen i det år-

Thygesen er en god indpisker og fighter, bestemt, mennnn nogen teknisk spilmaker er og bliver han aldrig, måske det problem FCM har haft de sidste par sæsons, man har ikke midtbanespillere der kan sætte spillet op, og lægge et spilmæssigt pres på modstanderne. Med spillemæssigt pres, er det altså pres med bolden,

Jeg er dybt uenig i dem, der siger at FCM har de midtbanespillere de skal have, nej det har FCM ikke !!!!! Salami, Uzunna og Albæk er for ens, man mangler alternativer som f.eks. en Esben Hansen der kan rykke en midtbane op og sætte spillet, det har han kunnet før om han kan det nu ? Jeg kan tydelig huske Morten Brun fra TV5 eller 6, udtale, at skulle man sætte en kritik på salami og Izuanna, det var at de er for ens at have på banen samtidig.

jakobV

Indlæg af jakobV »

Bobby skrev:Det samme kunne FCK være, der mangler en afløser for Atichba.
Tror ikke du skal regne med at FCK henter Thygesen, hvert fald ikke som en direkte erstatning for Atiba - da man jo lige har brugt en god sum penge på Claudemir, som siges at være Atibas afløser.

Tror og håber på at Thyge er så meget FCM'er at han forlænger kontrakten med henblik på at FCM kan få nogle penge ud af ham ved et salg efter denne sæson.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Florescu bliver solgt ser det ud til ;)

http://www.bold.dk/nyt/Florescu-agent-9 ... paa-Alania
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det er en skam, vi kunne godt bruge Florescu. Men jeg håber at vi i det mindste vil tjene en god slat penge på ham.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Ravnen skrev:Jeg synes det er en skam, vi kunne godt bruge Florescu. Men jeg håber at vi i det mindste vil tjene en god slat penge på ham.
Det synes jeg også - Jeg synes altid han har været fantastisk i presspillet højt på banen - selv om han nok lige har taget et gult eller to for meget, men man skal nok heller ikke være blind for at
1) Salami, Izunna, Albæk nok er tæt på hans niveau
2) Han nok er dyr at forlænge med
3) At han skal sælges snart for at få lidt penge for ham

Alt i alt synes jeg det er lidt trist, men det må nok ske.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Nyt på den amerikanske spiller vi havde til prøvetræning.
http://www.bold.dk/nyt/FCMs-proevespill ... sk-skoling

jakobV

Indlæg af jakobV »

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Han siger så der intet er i rygtet: http://www.bold.dk/nyt/Kristian-Bak-Skade-skyld-i-rygte

Men det kan jo være fordi børsen ikke er underrettet, så skal han jo afvise.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ravnen skrev:Han siger så der intet er i rygtet: http://www.bold.dk/nyt/Kristian-Bak-Skade-skyld-i-rygte

Men det kan jo være fordi børsen ikke er underrettet, så skal han jo afvise.
I disse situationer ville han normalt bare afvise at kommentere pga. børsen, hvis der var noget om det. Så det er desværre ikke særlig positivt for vores chancer for at se KBN i FCM at han afviser så kategorisk. Men for helvede det ville da være lækkert. Hulken og KBN i midterforsvaret. Det ville være vanvittigt!

Besvar