Baba
-
Jesper BW1100
Baba
Kort og kontant spørgsmål: Er Baba skadet? Synes ikke jeg har kunnet opspore noget nogen steder, men undrer mig at han ikke var i truppen til SAS-ligaen eller på banen i reservekampen. Især hans ganske fine forår taget i betragtning.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: Baba
Jesper BW1100 skrev:Kort og kontant spørgsmål: Er Baba skadet? Synes ikke jeg har kunnet opspore noget nogen steder, men undrer mig at han ikke var i truppen til SAS-ligaen eller på banen i reservekampen. Især hans ganske fine forår taget i betragtning.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&nyhedI ... ed&topID=5
Han står da opført på listen over spillere i truppen til reservekampen mod AaB
Men hvorfor han ikke spillede i kampen , kan måske være fordi vi havde en spiller på prøve i den kamp ???
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
-
Jesper BW1100
Ja det er han da også. Det gør det blot endnu mere mærkeligt i mine øjne. Han må da være i ekstrem dårlig form, hvis han ikke engang bliver fundet god nok til spilletid i en reservekamp. Synes han var en af vores positive indslag i foråret?
-
Peter Ross
Baba kom tilbage til træningen fredag inden kampen i søndags, derfor blev han udeladt. Hvad han har døjet med, tør jeg ikke gætte på, men bentøjet er nok et ganske godt bud! Han er nu tilbage i regelmæssig træning og tæsker godt med bolde ind til skudtræning, så han er på rette vej!
-
Jesper BW1100
Super. Tak for info Peter. Jeg håber snart at få Baba at se igen. Er virkelig glad for den knægt