Chock, Florescu lejet ud
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: Chock, Florescu lejet ud
Geo fik alle 90 min idag på udebane mod Dynamo Moskva - fik gult kort efter 4 min og Alania Vladikavkaz tabte kampen 2-0 -- endvidere fik de tidligere fcm-spillere Gnanou og Dadu spilletid - og Gnanou fik også gult i 64 min .
Alania Vladikavkaz ligger efter dagens nederlag nu nr 11 med 12 point og en målscore på 12-15 i den Russiske Premier League !
Alania Vladikavkaz ligger efter dagens nederlag nu nr 11 med 12 point og en målscore på 12-15 i den Russiske Premier League !
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Ser heldigvis positivt ud ift at komme af med Florescu, der også er overflødig i klubben, som det ser ud nu: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Florescu-f ... idtjylland
Kan i ikke bare sælge Thyge i stedet??Kent skrev:Ser heldigvis positivt ud ift at komme af med Florescu, der også er overflødig i klubben, som det ser ud nu: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Florescu-f ... idtjylland
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
-
Jesper BW1100
Jo for Florescu er jo klasser over Thyge.... Jesus....Hekler skrev:Kan i ikke bare sælge Thyge i stedet??Kent skrev:Ser heldigvis positivt ud ift at komme af med Florescu, der også er overflødig i klubben, som det ser ud nu: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Florescu-f ... idtjylland
florescu på vej væk vil være en super løsning for begge parter, da hans indsats i det seneste år han spillede virkede umotiveret og dalende i præstationerne, og vores unge midtbanespiller har vist at de kan begå sig. Med hensyn til Thyge vil det helt klart højne hans spil, hvis og når vi er stærkest spiller med ham som central midt.
Hvorfor i alverden skal vi sælge en nøglespiller i stedet for en der er forholdsvis overflødig og formentlig ifølge trænerteamet ikke en del af fremtidens planer?Hekler skrev:Kan i ikke bare sælge Thyge i stedet??Kent skrev:Ser heldigvis positivt ud ift at komme af med Florescu, der også er overflødig i klubben, som det ser ud nu: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Florescu-f ... idtjylland
1. Vi skal af med alle de dyre spillere vi kan.Meyhoff skrev:Hvorfor i alverden skal vi sælge en nøglespiller i stedet for en der er forholdsvis overflødig og formentlig ifølge trænerteamet ikke en del af fremtidens planer?Hekler skrev:Kan i ikke bare sælge Thyge i stedet??Kent skrev:Ser heldigvis positivt ud ift at komme af med Florescu, der også er overflødig i klubben, som det ser ud nu: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Florescu-f ... idtjylland
2. Man har brugt rigtigt mange ressourcer på at gøre Thyge til en nøgle spiller. men kan stadig ikke finde en fast plads til ham. Hans nøglerolle er for mig at se uden for banen, og den skal eddermame være stor, for ikke at stille med det bedste hold på banen.
3. Florescu er en af de bedste spillere vi har haft, og har længe været en af de eneste som havde overblikket tilat få lavet de professionelle frispark der er nødvendig. Albæk viser dog i slutspurten fine takter på det område. med der rigtige svinere, professionelle frispark, og sparke bolden væk så de andre ikke kan igangsætte.
4. Jeg ved ikke hvad planen er med jeg håber til stadighed de skifter over i den 4-3-3 som jeg synes vi har spillerne til nu.
5. Jeg er jo altid noget anderledes, og jeg har ikke været Thyge fan i en bredere forstand.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
-
Jesper BW1100
1. Vi skal sq ikke af med alle vores dyre spillere. Der skal også være nogen at bygge holdet op omkring. Og desuden tror jeg heller ikke Florescu er billig.Hekler skrev: 1. Vi skal af med alle de dyre spillere vi kan.
2. Man har brugt rigtigt mange ressourcer på at gøre Thyge til en nøgle spiller. men kan stadig ikke finde en fast plads til ham. Hans nøglerolle er for mig at se uden for banen, og den skal eddermame være stor, for ikke at stille med det bedste hold på banen.
3. Florescu er en af de bedste spillere vi har haft, og har længe været en af de eneste som havde overblikket tilat få lavet de professionelle frispark der er nødvendig. Albæk viser dog i slutspurten fine takter på det område. med der rigtige svinere, professionelle frispark, og sparke bolden væk så de andre ikke kan igangsætte.
4. Jeg ved ikke hvad planen er med jeg håber til stadighed de skifter over i den 4-3-3 som jeg synes vi har spillerne til nu.
5. Jeg er jo altid noget anderledes, og jeg har ikke været Thyge fan i en bredere forstand.
2. Tror mere Thyge er blevet brugt forskellige steder fordi vi har så mange gode midtermidts at vi gerne ville spille dem ind her i foråret. Ingen tvivl om at Thyge er bedst som midtermidt, men hans evner i presspillet og rent arbejdsmæssigt er outstanding uanset om han er på fløjen eller på midten.
3. Ja han er en af de bedste spillere vi har haft; til at få gule kort!! Jeg var også dybt imponeret af Florescu i starten. Hans seneste præstationer før han blevet lejet ud var til gengæld dybt skuffende. Han lavede konstant frispark, havde et hav af uprovokerede fejlafleveringer og han var ingenlunde en skudtrussel. Kan vi få nogle penge for ham ville det være fantastisk, idet både Thyge, Izunna og Salami er klasser over ham på den centrale midt.
4. Jeg kan ikke se hvad en 4-3-3 opstilling har med Thyge vs. Florescu at gøre? At jeg så ikke håber eller for den sags skyld tror, at vi skifter til 4-3-3 er en anden diskussion.
5. Den havde jeg så alligevel regnet ud
Florescu har lige scoret for Rumænien i deres landskamp mod Honduras.
Hvordan så det egentlig ud med ham, er han stadig ejet af FCM?
Et landsholdsmål og fast spilletid i den bedste russiske liga, gør ham ikke ligefrem mindre værd jo..
Hvordan så det egentlig ud med ham, er han stadig ejet af FCM?
Et landsholdsmål og fast spilletid i den bedste russiske liga, gør ham ikke ligefrem mindre værd jo..
- Administrator
Jeg er lige vendt hjem fra ferie og er en smule forvirret. Hvad er status på Florescu? Er han udlejet til russerne frem til 1. oktober eller hvordan? Jeg havde forventet, at han var stødt til truppen nu.
han returnerer 1. august - hvis ikke der sker noget inden. Kan ikke forestille mig, at kluben er interesseret i at få ham tilbage.
Okay, tak for det.Kent skrev:han returnerer 1. august - hvis ikke der sker noget inden. Kan ikke forestille mig, at kluben er interesseret i at få ham tilbage.
Næ, jeg ser sådan set også helst, at vi bare prøver at få de penge ud af det, vi nu kan. Jeg tror, Rusland er meget bedre for ham, og vores midtbane er overbefolket.
efter hans agent bliver han solgt, og vender ikke tilbage til Fcm håber vi får 6-8 mill. for manden, så det er sku godt for en spiller som vi ikke så det bedste af det sidste år han spillede i klubben. En spiller som kom kontraktfri til klubben og sælges nu er sku godt gået i en tid hvor der bare er sten dødt på markedet.
Florescu solgt
Her skulle der stå noget klogt...