Ken Fagerberg
Ken Fagerberg
så vender vores bomber tilbage efter opholdet i det svenske med kampe i benene og ingen mål, ligner det vi kender ham for i fcm, ingen mål, intet salg så bare en dyr herre tilbage til bænken hmm ligner efterhånden et dyrt køb.
Re: Ken Fagerberg
Synes også at Fagerberg vender tilbage er en streg i regningen. Han har fået chancen og ikke taget den (scoret nok), han har været udlejet og ikke scoret på et lavere plan og han passer umiddelbart ikke ind på holdet. Måske man burde overveje en ny udlejning eller evt. ophævelse af kontakt for ikke at skabe ubalance i truppen.
Omend Fagerberg har nogle evner som bestemt er fine, så mangler han to rigtigt vigtige:
1. Han kan ikke heade
2. Han kan ikke score
Kan man lærer det?
Omend Fagerberg har nogle evner som bestemt er fine, så mangler han to rigtigt vigtige:
1. Han kan ikke heade
2. Han kan ikke score
Kan man lærer det?
Måske skulle man prøve at omskole ham til en anden position. Han kunne måske blive en solid højre back?
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Jeg tror at hvis vi kan få hans mentale tilstand i top, for det er den med garanti ikke nu med de dårlige sæsonener han har spillet. Hvis vi stadig har B.S. tilknyttet (som jeg mener vi har) så syntes jeg at han skal tage en snak med ham og så kan vi altid se på det spillemæssige bagefter.
Han mangler selvtillid hvilket er en vigtig ting.
Han mangler selvtillid hvilket er en vigtig ting.
!