Hvem skal sælges?
Re: Hvem skal sælges?
Fine salg indtil videre: Kolja bliver vel solgt fordi han fik en meget dyr kontrakt i sin tid og vi kunne tjene lidt penge på salget.
Leon, tror jeg vi solgte for at gøre plads til Juelsgaard, og samtidigt at tjene penge på ham.
Må nok sige at jeg håber man snart får forsvaret på plads, hvis Ried sælges skal der sikkert hentes 2/3 nye som skal spilles ind. Spørgsmålet er så hvor meget man vil vælge at lade spillere som Jesper Bøge, Erik S og Juelsgaard komme frem. Hva tror I andre?
Det kommer vel til at koste placeringer hvis ikke vi henter forstrækninger defensivt og muligvis også hvis ikke vi får holdet på plads snart. :s
Leon, tror jeg vi solgte for at gøre plads til Juelsgaard, og samtidigt at tjene penge på ham.
Må nok sige at jeg håber man snart får forsvaret på plads, hvis Ried sælges skal der sikkert hentes 2/3 nye som skal spilles ind. Spørgsmålet er så hvor meget man vil vælge at lade spillere som Jesper Bøge, Erik S og Juelsgaard komme frem. Hva tror I andre?
Det kommer vel til at koste placeringer hvis ikke vi henter forstrækninger defensivt og muligvis også hvis ikke vi får holdet på plads snart. :s
Nu aner jeg ikke noget om det rygte du henviser til, men du er godt klar over, at sæsonen starter lige om lidt ikk.. ?mnm123 skrev:rygtet siger at Brian Priske er på vej tilat afløse Kolja på en kort kontrakt og jeg siger bare nej tak vi skal ikke ha en gammel afdanket spiller ind som afløser som ikke har været en profil i 1. division. Han er efter min mening bare ikke god nok, fint han har rutine men kan vi ikke finde en som er 25-28 år gammel med mulighed for at sælge videre om et par år alla Kolja.
Der er heller ikke en masse spillere på markedet lige nu og her, så hvis Priske kan hentes billigt, så skal det jo vejes op med hvad han kan koste, hvad han kan bruges til her og nu, og så hvad man ellers kan finde
Nu er det vel sådan at Ørgaard formodentligt har været klar over hvilke spillere der kunne tænkes at blive solgt, så man må da gå udfra at han har lavet en plan over hvem der skal hentes, hvis de skulle blive solgt.974 skrev:Nu aner jeg ikke noget om det rygte du henviser til, men du er godt klar over, at sæsonen starter lige om lidt ikk.. ?
Der er heller ikke en masse spillere på markedet lige nu og her, så hvis Priske kan hentes billigt, så skal det jo vejes op med hvad han kan koste, hvad han kan bruges til her og nu, og så hvad man ellers kan finde
Personligt er jeg lidt i tvivl omkring Priske, han er jo noget gammel, samtidigt vil han kunne dække os ind på både midtstopper og højre back. Ville dog foretrække et yngre alternativ. En spiller som Kenneth Emil Pedersen har ikke rigtigt slået til I AAB, og de er vist også interesserede I at få penge i kassen.
Hmm det forstår jeg ikke heltDondinho skrev:. Ville dog foretrække et yngre alternativ. En spiller som Kenneth Emil Pedersen har ikke rigtigt slået til I AAB, og de er vist også interesserede I at få penge i kassen.
Vi skal hente en spiller som ikke har slået til i AaB, og som de samtidig vil forlange penge for - ham må de da bare sende videre "gratis" så
Han løber - eller retter han løber netop ikke - så rundt i øjeblikket med dobbelt springerknæ, så ham tror jeg ikke vi skal røre ved.Dondinho skrev: Ville dog foretrække et yngre alternativ. En spiller som Kenneth Emil Pedersen har ikke rigtigt slået til I AAB, og de er vist også interesserede I at få penge i kassen.
Priske vil være en fejl i mine øjne. Og tror heller ikke han er interesseret - han får efter sigende en kongehyre i Vejle, og eftersom han er ved at være på sidste kontrakt, så vil han nok ikke gå 80% ned i løn.
ja sæsonen starter snart, men derfor behøves vi ikke atsatse på det første og dårligste, og med hensyn til spillere har der vel aldrig været flere ledige spillere i verdenen som søger kontrakter.974 skrev:Nu aner jeg ikke noget om det rygte du henviser til, men du er godt klar over, at sæsonen starter lige om lidt ikk.. ?mnm123 skrev:rygtet siger at Brian Priske er på vej tilat afløse Kolja på en kort kontrakt og jeg siger bare nej tak vi skal ikke ha en gammel afdanket spiller ind som afløser som ikke har været en profil i 1. division. Han er efter min mening bare ikke god nok, fint han har rutine men kan vi ikke finde en som er 25-28 år gammel med mulighed for at sælge videre om et par år alla Kolja.
Tja det kan da godt være at der er nemt at slynge ud, at der er mange spillere som søger kontrakter, men i Danmark er det i hvert fald ikke de kendte navne man kan findemnm123 skrev: ja sæsonen starter snart, men derfor behøves vi ikke atsatse på det første og dårligste, og med hensyn til spillere har der vel aldrig været flere ledige spillere i verdenen som søger kontrakter.
Nu finder jeg dem du kan finde i Danmark, så kan du jo finde nogle fra udlandet ( hvorfra man vist så vidt jeg erindrer ikke vil lede så meget mere )
http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218
hmm Asbjørn Sennels måske
Udover dette kan du få lov at læse Ørgaards kommentar om at man ikke bare kan spille med unge spilere, men også skal have nogle lidt ældre og mere erfarne, hvilket jo tæller til Priskes fordel
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
brødrene Trost
Jonas Trost til højre back og evt. Magnus Trost hvis Ried forsvinder, begge leder efter ny klub. Der er et kommende salgspotentiale i begge spillere.
Priske er en færdig mand, helt til grin hvis man investere i ham.
Iøvrigt mener jeg det er rent gæt med den pris for kolja på 1,3 mill kr.
Minder om at Lumb blev solgt for 15 mill kr. til Zinit.
Kolja og jessen burde indbringe FCM mindst 10 mill kr. ellers er Ørgaard mit i et panik udsalg, som ikke er set før.
En Ried som sælges til Parlamo bør indbringe mindst 30 mill kr. Fluresoco 5 mill kr.
fagerberg 1 mill kr.
Priske er en færdig mand, helt til grin hvis man investere i ham.
Iøvrigt mener jeg det er rent gæt med den pris for kolja på 1,3 mill kr.
Minder om at Lumb blev solgt for 15 mill kr. til Zinit.
Kolja og jessen burde indbringe FCM mindst 10 mill kr. ellers er Ørgaard mit i et panik udsalg, som ikke er set før.
En Ried som sælges til Parlamo bør indbringe mindst 30 mill kr. Fluresoco 5 mill kr.
fagerberg 1 mill kr.
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.
Ja jeg synes at det er en fin aftale og glæder mig til at se om han kan komme ind og gøre en god figur!
Når det halve år er ved at være gået er jeg sikker på man har dannet sig et overblik over om der måske skal satses på mere
Hvis vi bare havde satset på at der kom en dumpende ind af vinduet, så tror jeg vi var kommet til at vente forgæves
Kolja har garanteret hævet en fed hyre for at blive I FCM - nu lykkedes det at få lidt for ham inden kontrakten udløb om et år, og de penge kan vi godt bruge
Lønnen til Priske kunne man forestille sig kommer til at ligge nogenlunde på niveau med Koljas løn, så ser faktisk at vi har "vundet" lidt på det, selv om Kolja for mig er et stort savn
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
En ting der er sikkert er at vi går klart svækket ind til den nye sæson. Før hed backerne Kolja-Jenssen nu hedder den Briske-Juelsgaard.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Mjae, det gør det måske, men det kunne vel også se stilles anderledes op, eksempelvis:
Albrechtensen - Priske - Ried - Ipsa.
Synes vi står OK deffensivt hvis ikke vi sælger Ried, gør vi det er vi nok nødt til at hente endnu en erstatning og så håber jeg det bliver en mere permanent løsning end en leje aftale.
Synes vi står OK deffensivt hvis ikke vi sælger Ried, gør vi det er vi nok nødt til at hente endnu en erstatning og så håber jeg det bliver en mere permanent løsning end en leje aftale.
-
Jesper BW1100
Det ville da være håbløst at flytte Albrechtsen væk fra det midterforsvar sådan som han har regeret i foråret. Og jeg er også sikker på at Julle får chancen på backen, hvilket han også har fortjent. Potentialet er i mine øjne større hos ham end det var hos Jessen. Opstillingen ser ud som følger:Dondinho skrev:Mjae, det gør det måske, men det kunne vel også se stilles anderledes op, eksempelvis:
Julle - Reid - Albrechtsen - Priske
Med Sviatchenko, Ipsa, Bøge og Lauridsen som Backup
Hvis Reid ryger kan Ipsa eller Sviatchenko gå direkte ind og overtage hans plads. Alternativt kan Priske tage midterforsvaret og Ipsa højrebacken. Er faktisk ikke overbevist om at vi henter nogen erstatning såfremt Reid ryger, selvom jeg gerne selv ser en midterforsvarer indkøbt. Det kræver dog at pris og kvalitet hænger sammen.
Personligt er jeg ikke den store fan af Priske. Dog ser jeg nogle åbenlyse fordele i at hente ham, qua hans rutine, samt evne til at dække både backen og midterforsvaret.
-
Jesper BW1100
Re: Pris på Leon
Er det bare mig eller er der ikke et eneste medie der har været ude med bare et gæt på en pris på Leon?
Jeg er udemærket klar over at prisen med sikkerhed har været hemmelig, men derfor plejer diverse medier da ikke at holde sig tilbage med skud baseret på rygter og cirka beregninger. Jeg har bare ikke set noget som helst. Er der andre som har det?
Jeg er udemærket klar over at prisen med sikkerhed har været hemmelig, men derfor plejer diverse medier da ikke at holde sig tilbage med skud baseret på rygter og cirka beregninger. Jeg har bare ikke set noget som helst. Er der andre som har det?
Transfermarkt.de siger 600.000€:
http://transfermarkt.de/de/statistiken/ ... sfers.html
(vælg 2. bundesliga i drop-down menuen)
http://transfermarkt.de/de/statistiken/ ... sfers.html
(vælg 2. bundesliga i drop-down menuen)