Hej alle sammen
Som i kan se på forsiden er der fancup, lørdag d. 3Juli kl 10
Som det også fremgår så koster det 150kr at deltage for dem får man:
-Morgenmad
-Sandwich
-Fodbold turnering
-Grill Party
-Samt masser af hygge og kammeratskaberi på tværs af klubberne
Hvad der ikke står er:
HJÆLP - Vi mangler folk for at kunne repræsentere de sort/røde farver.
Er der nogen der kan hjælpe?? Der er garanti for en hyggelig omgang fodbold, samt hygge bagefter med grillparty.
Sidste frist for tilmelding til Brian (se forside nyhed, for kontakt info) er i dag, den 23/06/2010
Så skynd dig og tilmeld dig . og sørg derved for at vi kan repræsentere Black-Wolves med rene ulve.
HJÆLP til: Fan Cup, lørdag d. 3 Juli 2010 i Horsens
- Thomasbokr
Re: HJÆLP til: Fan Cup, lørdag d. 3 Juli 2010 i Horsens
Hey.
Vi mangler lige et par stykker lige nu. Vi er syv spillere og en enkelt tilskuer.
Jeg kan med sikkerhed sige at vi er nogle stykker der meget gerne vil skiftes ud engang i mellem.
Så skynd jer lige at melde jer til, jeg garanterer en rigtig hyggelig dag.
Man behøver naturligvis ikke at skulle spille for at være med på dagen, tilskuere er også mere end velkommen...
Så giv lyd så hurtigt som muligt....
Vi mangler lige et par stykker lige nu. Vi er syv spillere og en enkelt tilskuer.
Jeg kan med sikkerhed sige at vi er nogle stykker der meget gerne vil skiftes ud engang i mellem.
Så skynd jer lige at melde jer til, jeg garanterer en rigtig hyggelig dag.
Man behøver naturligvis ikke at skulle spille for at være med på dagen, tilskuere er også mere end velkommen...
Så giv lyd så hurtigt som muligt....
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: HJÆLP til: Fan Cup, lørdag d. 3 Juli 2010 i Horsens
Halløjsa.
Kunne det tænkes at der blandt fcm-fans i det ganske land er en fan som har et par fodboldstøvler str 45 og et par sorte kampshorts str xl /xxl som kunne lånes til fancup.??
Send en PM til mig hvis det er tilfældet .
Kunne det tænkes at der blandt fcm-fans i det ganske land er en fan som har et par fodboldstøvler str 45 og et par sorte kampshorts str xl /xxl som kunne lånes til fancup.??
Send en PM til mig hvis det er tilfældet .
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797