Guldfest for U-holdene Lør 19-06-10

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Guldfest for U-holdene Lør 19-06-10

Indlæg af Hekler »

Lør 19-06-10 Kl. 13:00 spiller FC Midtjylland U/17 mod FK Viborg på Ikast Stadion.
Her vil vi traditionen tro have mulighed for at fejre en guldmedalje....hvis ellers de holder pladseringen.
U/19 spiller på udebane i sidste runde desværre, men også her er der stadig guld godt inden for rækkevidte.

På dagen vil jeg opfordre folk til at komme på stadion og deltage i festen. Pr. tradition ser vi om der er basis for at fortsætte med grilning om aftene, men det kommer vi til.

Jeg ville bare åbne tråden så folk der er interesserede i at være med kam komme med deres bidrag.

Ps. Heine og Hans har lovet ikke at tackle bambussen i år.....ja den er intern.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Re: Guldfest for U-holdene Lør 19-06-10

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg regner ihvert fald med jeg vil være at finde der, nu hvor jeg ikke havde mulighed for være på stadion imod Silkeborg..
!

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

jeg har tre kasser med slots (dåser - to alm. og en classic) som jeg gerne vil bidrage med og wtf. jeg griller igen hvis jeg er i stand til det.

Lund

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Jeg indfinder mig også den pågældende dag . Det var meget morsomt sidste år og glemmer aldrig heine og hans´s tur i bambussen . :lol:
Du vender tilbage med mere info ang. grill og party i haven :P
Guld til fcm , selvom det dog ikke førsteholdet . Men dejligt alligevel
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det vil så sige at jeg lige har fundet ud af at jeg har en anden aftale som er blevet planlagt for lang tid siden så jeg kan desværre ikke komme alligevel..
!

Brugeravatar
Sir Lago
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Indlæg af Sir Lago »

Måske det kunne være vi dukkede op igen i år... Det var så vidt jeg husker ok spas sidste år :-D
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Sir Lago skrev:Måske det kunne være vi dukkede op igen i år... Det var så vidt jeg husker ok spas sidste år :-D
I skal være hjerteligt velkommen
/Hekler

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff

Sir Lago skrev:Måske det kunne være vi dukkede op igen i år... Det var så vidt jeg husker ok spas sidste år :-D

Sir Lago - nu er i jo en del af det faste korps til grill og party -- he he :D
Ser frem til at se jer igen :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

974

U17 mestre

Indlæg af 974 »

ifølge Klubhuset vandt U17 idag 2-3 over AGF/Viby på mål af Viktor Fischer, Marco Larsen og Lucas Hove Jessen
Dermed er de allerede nu danske mestre :-)

Stort tillykke !

Peter Ross

Re: U17 mestre

Indlæg af Peter Ross »

974 skrev:ifølge Klubhuset vandt U17 idag 2-3 over AGF/Viby på mål af Viktor Fischer, Marco Larsen og Lucas Hove Jessen

Stort tillykke !
Til gengæld spillede U19 sæsonens dårligste kamp og tabte 1-5 (!) til FC Nordsjælland, så mesterskabet bliver først afgjort i sidste runde, med mindre Brøndby smed point mod FCK i dag.

Claus J

Re: U17 mestre

Indlæg af Claus J »

Peter Ross skrev:
974 skrev:ifølge Klubhuset vandt U17 idag 2-3 over AGF/Viby på mål af Viktor Fischer, Marco Larsen og Lucas Hove Jessen

Stort tillykke !
Til gengæld spillede U19 sæsonens dårligste kamp og tabte 1-5 (!) til FC Nordsjælland, så mesterskabet bliver først afgjort i sidste runde, med mindre Brøndby smed point mod FCK i dag.
Måske jer fra UBM skulle tage ned og svine hele holdet til. Når i nu mener det var så stor en succes med Danny Olsen, kunne det måske også hjælpe U19 holdet!!
Claus J

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hekler skrev:Lør 19-06-10 Kl. 13:00 spiller FC Midtjylland U/17 mod FK Viborg på Ikast Stadion.
Her vil vi traditionen tro have mulighed for at fejre en guldmedalje....hvis ellers de holder pladseringen.
U/19 spiller på udebane i sidste runde desværre, men også her er der stadig guld godt inden for rækkevidte.

På dagen vil jeg opfordre folk til at komme på stadion og deltage i festen. Pr. tradition ser vi om der er basis for at fortsætte med grillning om aftenen, men det kommer vi til.

Jeg ville bare åbne tråden så folk der er interesserede i at være med kam komme med deres bidrag.

Ps. Heine og Hans har lovet ikke at tackle bambussen i år.....ja den er intern.
Ja nu er vi ved at komme lidt nærmere, jeg vil derfor gerne have lidt tilkendegivelser på folk der kommer.
Hvis der er andre der kan få fat på en bunke Vuvuzelaér så vil det også være fint.
Der er doneret 3 kasser slots, og en stor steg til festlighederne, hvis der er andre der vil bidrage så ville det være fedt, men ellers så hav rede penge med på dagen så samler vi ind til det vi mangler.

Spørgsmål kan stilles i tråden.
/Hekler

5157

Indlæg af 5157 »

Kan vi se fodbold den aften hos dig. Danmark-Cameroun spiller 20.30 den dag ?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

5157 skrev:Kan vi se fodbold den aften hos dig. Danmark-Cameroun spiller 20.30 den dag ?
Det finder vi nok ud af.
/Hekler

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff

Jeg kommer ihvertfald , men det er du jo godt klar over .. :D
Jeg har en kasse dansk pilsner på flaske og noget kød i fryseren ( spareribs og pølser )
Det tager jeg med --- !! :D
Ang de der horn , så har jeg kontaktet Carlsberg .. De ville lige vende tilbage imorgen .. !!!

Besvar