Det er som dem vi så i Hutlihut hahahhaha... Nej nej, jeg krummer stadig tæer over at hele den midtjyske fankultur skulle gøres til grin på landsdækkende tv.Arff skrev:hvad er en fan i dine øjne?
Det gør man altså ikke...
Re: Det gør man altså ikke...
Alex/UBM skrev:Det er som dem vi så i Hutlihut hahahhaha... Nej nej, jeg krummer stadig tæer over at hele den midtjyske fankultur skulle gøres til grin på landsdækkende tv.Arff skrev:hvad er en fan i dine øjne?
Så tager vi den da gerne igen
Dem som gør den midtjyske fankultur til grin er dem, som ikke kan finde ud af at indordne sig under almindelige samfundsmæssige normer!!!
(jeg tænker primært på den ulovlige brug af romerlys mv.)
Dem som er under denne kategori bør slet ikke betragtes som en del af den midtjyske fankultur
nuff said
Alex/UBM skrev:Det kan selvfølgelig hverken bevises - eller modbevises.. Jeg tror på det; han får en god sviner, for første gang nogensinde (hvor han hvertfald hører det og bliver påvirket), og tilfældigvis spiller han for første gang i laaaaaaaaaaaaaaaang tid med bare en smule gejst og vilje.. Tilfældigt?Mini Bager skrev: Ja, det var da klart jeres skyld, han spillede supergodt.
Jeg tror det ikke, men igen, det kan aldrig bevises, men mon ikke han tænkte (eller fik at vide i omklædningsrummet) "nu skal jeg fandeme ud og vise dem hvad jeg kan"
Eller måske (man kan håbe) indså han at hans attitude og udtalelser ikke er en spiller værdig - og at han skal til at knokle røven ud af bukserne.
Det er bestemt ikke første gang at Danny Olsen får en sviner .... Husker specielt en kamp i Farum hvor nogle var så grove at det var direkte pinligt at høre på
Og så har der været lidt mere sjove sange som i Brønshøj, men alligevel noget der bevidner en vis "forfølgelse" som jeg ikke mener kan forsvares
Spændende at høre at nogle nu mener at disse "forfølgelses-sange" lige pludselig bærer positiv fremgang
Men som Dennis beskriver så kan en trods alt konstruktiv tilgang til tingene som dialog ved træningen og efter kampen, godt have en fin effekt!
Helt seriøst, vil folk forsvare det, der var på TV her til aften? Er det virkelig folks idé af god fankultur, for i så fald er jeg da nærmest i chok.974 skrev:Alex/UBM skrev:Det er som dem vi så i Hutlihut hahahhaha... Nej nej, jeg krummer stadig tæer over at hele den midtjyske fankultur skulle gøres til grin på landsdækkende tv.Arff skrev:hvad er en fan i dine øjne?
Så tager vi den da gerne igen![]()
Dem som gør den midtjyske fankultur til grin er dem, som ikke kan finde ud af at indordne sig under almindelige samfundsmæssige normer!!!
(jeg tænker primært på den ulovlige brug af romerlys mv.)
Dem som er under denne kategori bør slet ikke betragtes som en del af den midtjyske fankultur
nuff said
Hver sin smag og måde at gå til fodbold, men stadigvæk. Vi er til fodbold, ikke håndbold. Skal vi også indføre klappølser på Nordea? Vi er vel allerede godt på vej med den dybt pinlige opråbning af hver tribune inden kampen.
-
MogensOestergaard
Findes der et link til det, der omtales vedr. FCM fankultur, som har været vist her mandag aften?
@andro
Det der blev vist på TV var da et tydeligt bevis på den hygge og det sjov man kan få ud af en bustur til en pokalfinale i Hovedstaden, og er vel også det der har været essensen af hvad 6000 andre fik ud af det ifm alle busserne
Det er jo ikke så meget anderledes end det feks UBM gør vel ?
Det drejer sig vel om at få det bedste/sjoveste ud af det hver især synes, så forstår ikke at du ikke kan acceptere dette?
Ønsker man selv at få en given accept, må man vel også se sig i stand til at acceptere andre i deres situationer
Nu har Hutlihut jo formået at lave lidt sjov ud af årets pokalturnering, og det er vel bare måden at lave moderne tv på idag... like it or not
Det der blev vist på TV var da et tydeligt bevis på den hygge og det sjov man kan få ud af en bustur til en pokalfinale i Hovedstaden, og er vel også det der har været essensen af hvad 6000 andre fik ud af det ifm alle busserne
Det er jo ikke så meget anderledes end det feks UBM gør vel ?
Det drejer sig vel om at få det bedste/sjoveste ud af det hver især synes, så forstår ikke at du ikke kan acceptere dette?
Ønsker man selv at få en given accept, må man vel også se sig i stand til at acceptere andre i deres situationer
Nu har Hutlihut jo formået at lave lidt sjov ud af årets pokalturnering, og det er vel bare måden at lave moderne tv på idag... like it or not
Hold da ferie, hvor der er et par 'anti-UBM'ere' som har fået pudset glorien og stukket ud med treforken i den her tråd.
Lad nu være med at pege fingre af UBM ffs - i er ikke en skid bedre selv!
Forstår simpelthen ikke, at UBM kan blive ved med at pisse jer (og med jer mener jeg 974 og Mini Bager) af - er i sikre på i ikke er jaloux på de forhold der findes i UBM?
Derudover så kan jeg sgu ikke se, hvad det er folk whiner over. Danny har fået hård kritik, bevares. Men det har så sandeligt også været fortjent, og hvis han ikke kan holde til det (hvilket jeg stærkt tvivler på at manden ikke kan) - så er det sgu nok vuggestuepædagog han skulle være, og ikke fodboldspiller!
Synes der er gået 'vi sejler op ad åen'-mode i den i BW, det er lidt som om at folk bare indfinder sig med tingenes tilstande og bare står og klapper hinanden på skuldrene og siger: "Carsten, det kan sgu godt være de spillede som en sæk jordnødder, men i det mindste frøs vi ikke og vi fik da også spist to frankfurtere - så hvorfor skulle vi brokke os?". Tingene er som Peter Ross skriver ikke lyserøde og lavede af candy floss, hvis der er noget som ikke fungerer så skal det også kommenteres, og hvilken anden måde skulle fans få deres stemmer hørt end på stadion?
Jeg synes sgu efterhånden BW er blevet en klappe-klappe-kage organisation, og kan godt forstå, hvis folk føler sig noget mere tiltrukket til den lidt mere fanatiske side, hvor der faktisk bliver sunget, og også mere end to forskellige sange(!) - det bliver i andre ''fans'' (som i jo kalder jer, LOL) bare nødt til at indfinde jer med.
NUFF said!
Lad nu være med at pege fingre af UBM ffs - i er ikke en skid bedre selv!
Forstår simpelthen ikke, at UBM kan blive ved med at pisse jer (og med jer mener jeg 974 og Mini Bager) af - er i sikre på i ikke er jaloux på de forhold der findes i UBM?
Derudover så kan jeg sgu ikke se, hvad det er folk whiner over. Danny har fået hård kritik, bevares. Men det har så sandeligt også været fortjent, og hvis han ikke kan holde til det (hvilket jeg stærkt tvivler på at manden ikke kan) - så er det sgu nok vuggestuepædagog han skulle være, og ikke fodboldspiller!
Synes der er gået 'vi sejler op ad åen'-mode i den i BW, det er lidt som om at folk bare indfinder sig med tingenes tilstande og bare står og klapper hinanden på skuldrene og siger: "Carsten, det kan sgu godt være de spillede som en sæk jordnødder, men i det mindste frøs vi ikke og vi fik da også spist to frankfurtere - så hvorfor skulle vi brokke os?". Tingene er som Peter Ross skriver ikke lyserøde og lavede af candy floss, hvis der er noget som ikke fungerer så skal det også kommenteres, og hvilken anden måde skulle fans få deres stemmer hørt end på stadion?
Jeg synes sgu efterhånden BW er blevet en klappe-klappe-kage organisation, og kan godt forstå, hvis folk føler sig noget mere tiltrukket til den lidt mere fanatiske side, hvor der faktisk bliver sunget, og også mere end to forskellige sange(!) - det bliver i andre ''fans'' (som i jo kalder jer, LOL) bare nødt til at indfinde jer med.
NUFF said!
"Suck my dick" - Ron Jeremy
@Aaes
Du må simpelthen lade være med at føle dig forfulgt...
Hvis du splitter mine indlæg ad, vil du se hvad det går ud på!
Det går simpelthen ud på holdninger til forskellige ting, og har ikke en skid at gøre med UBM som helhed
Jeg bryder mig ikke om at der bare fyres op under romerlys midt på tilskuer-tribunen
Jeg bryder mig ikke om unuanceret kritik af enkelte spillere (derimod gerne konstruktiv dialog som det f.eks Dennis henviser til)
Til gengæld vil du finde masser af indlæg hvor jeg roser UBM for fin opbakning og støtter tanken om masser af visuel støtte
Du vil også kunne finde flere indlæg, hvor jeg opfordrer til at lade UBM stå for tifo, når nu ikke BW kan finde de rette folk til det
Så lad være med at tro at alt enten er sort elle hvidt...
Du må simpelthen lade være med at føle dig forfulgt...
Hvis du splitter mine indlæg ad, vil du se hvad det går ud på!
Det går simpelthen ud på holdninger til forskellige ting, og har ikke en skid at gøre med UBM som helhed
Jeg bryder mig ikke om at der bare fyres op under romerlys midt på tilskuer-tribunen
Jeg bryder mig ikke om unuanceret kritik af enkelte spillere (derimod gerne konstruktiv dialog som det f.eks Dennis henviser til)
Til gengæld vil du finde masser af indlæg hvor jeg roser UBM for fin opbakning og støtter tanken om masser af visuel støtte
Du vil også kunne finde flere indlæg, hvor jeg opfordrer til at lade UBM stå for tifo, når nu ikke BW kan finde de rette folk til det
Så lad være med at tro at alt enten er sort elle hvidt...
Som Aaes siger, så er fan-"kulturen" desværre blevet rooligan tilstande (og dermed forsvarer jeg IKKE hooligans, som nogle betegner UBM som), men jeg forstår bare ikke hvorfor folk spiller så højhellige. Jeg kan da godt forstå, at nogle folk tager ind og ser fodbold, for at have det hyggeligt, og er lidt ligeglade med hvordan det går, men sådan kan jeg personligt ikke gå til fodbold.
Og nogle snakker om unuanceret kritik - jeg kan huske flere eksempler på at folk (og IKKE UBM), som buuher når spillerne løber til pause, fordi de ikke er foran, selvom de faktisk har spillet en meget god kamp! - er det sådan man er som "rigtig fan"?
Jeg synger, og bakker drengene op, selvom de har spillet en dårlig kamp, også selvom de er bagud - jeg følger klubbens udekampe, men er stadig ikke en fan?
Jeg kan simpelthen ikke følge det
Men når alt det er sagt, så er jeg også imod at man direkte kritisere en spiller, da det IMO ikke er måden hvorpå man får ham til at præstere bedre. At nogle vil gøre det, står for egen regning, men stemningen er siden UBM er blevet faste på tribunen, blevet meget bedre!
Og nogle snakker om unuanceret kritik - jeg kan huske flere eksempler på at folk (og IKKE UBM), som buuher når spillerne løber til pause, fordi de ikke er foran, selvom de faktisk har spillet en meget god kamp! - er det sådan man er som "rigtig fan"?
Jeg synger, og bakker drengene op, selvom de har spillet en dårlig kamp, også selvom de er bagud - jeg følger klubbens udekampe, men er stadig ikke en fan?
Jeg kan simpelthen ikke følge det
Men når alt det er sagt, så er jeg også imod at man direkte kritisere en spiller, da det IMO ikke er måden hvorpå man får ham til at præstere bedre. At nogle vil gøre det, står for egen regning, men stemningen er siden UBM er blevet faste på tribunen, blevet meget bedre!
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Det er lige præcis det de har974 skrev: Nu har Hutlihut jo formået at lave lidt sjov ud af årets pokalturnering
Jeg tror selv hutlihut-filmholdet, samt halvdelen af Danmarks befolkning sad og skreg af grin igår.
(Andro, Aaes og Arff har sagt hvad der at sige)
-
Peter Ross
Det kan aldrig nogensinde være unuanceret, når han rent faktisk bliver rost for en god indsats.974 skrev:Jeg bryder mig ikke om unuanceret kritik af enkelte spillere (derimod gerne konstruktiv dialog som det f.eks Dennis henviser til)
Men tilbage til sagen:
At få BW-folk og UBM-folk til at enes, er nok som at sætte Enhedslisten og Dansk Folkeparti i samme lokale, for at diskutere politiets beføjelser eller udlændingepolitik. Der vil aldrig opstå enighed, højest på meget meget få punkter.
Det er spild af tid og kræfter at diskutere frem og tilbage hver evigt eneste gang, der er noget diskuterbart. Begge parter burde hellere klappe gællerne i og bevise sit værd på tribunen, hvor energi-udladningerne kan skabe reel værdi for klubben.
Når det er sagt, så var det da ikke ligefrem et Hutlihut-indslag, der fik folk indstillet til optagelse i Mensa. Så er det vist sagt pænt...
Fremragende indlæg af Peter, og som han netop antyder, så det at vi debatterer herinde, skaber bare endnu mere splid mellem de to fraktioner..
angående hutlihut-sagen, så kan jeg ikke lade være med at tænke på debatten herinde på graven, om hvorfor folk ikke gider at rejse med BW, hvor Peter Ross skrev, at unge mennesker anså BW for at være nogle nørder. Jeg tror ikke just, at tv-indslaget hjalp på dette!
Lad os bruge energien på tribunen (og tifo henover sommeren)
//out
angående hutlihut-sagen, så kan jeg ikke lade være med at tænke på debatten herinde på graven, om hvorfor folk ikke gider at rejse med BW, hvor Peter Ross skrev, at unge mennesker anså BW for at være nogle nørder. Jeg tror ikke just, at tv-indslaget hjalp på dette!
Lad os bruge energien på tribunen (og tifo henover sommeren)
//out
- Mini Bager
Er der nogen der kan finde den omgang Hutlihut. Fik det ikke selv at se. Hvis der er nogen der kan finde den, kan i så ikke lige smide et link herind??