Transferønsker Sommeren 2010
Transferønsker Sommeren 2010
Selv om vi er i en økonomisk krise kan jeg ikke lade være med at oprette denne tråd også for at have bare et lille håb på at få tilgang af nogle spillere.
Mine forslag.
Nicki Bille ( FCN ) - En meget underlig spiller men jeg er sikker på med hans 21 år at han kan blive endnu bedre end han er nu og da Collins skader og Franks alder ser jeg ham som en kæmpe forstærkning hvis vi kunne hente ham ( desværre tror jeg Allan K kræver for mange penge. )
Jesper Lange ( EFB ) - Transerfri som jeg husker det med alt han energi tror jeg han kunne blive en vigtigt spiller for os og som ville passe godt i Allan Kuhn system.
håber ikke jeg er for optimistisk.
Mine forslag.
Nicki Bille ( FCN ) - En meget underlig spiller men jeg er sikker på med hans 21 år at han kan blive endnu bedre end han er nu og da Collins skader og Franks alder ser jeg ham som en kæmpe forstærkning hvis vi kunne hente ham ( desværre tror jeg Allan K kræver for mange penge. )
Jesper Lange ( EFB ) - Transerfri som jeg husker det med alt han energi tror jeg han kunne blive en vigtigt spiller for os og som ville passe godt i Allan Kuhn system.
håber ikke jeg er for optimistisk.
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut
Re: Transferønsker Sommeren 2010
Hvad med en mand som Peter Graulund??
Han har udtalt han helst ikke spiller i 1. division..
-
Jesper BW1100
Jeg ville hellere spille med 10 mand end se Graulund i en FCM-trøje. Manden er da en klovn af rang og så gennemusympatisk som man overhovedet kan være.kopi skrev:Hvad med en mand som Peter Graulund??
Ja jeg er subjektiv ad helvedes til og tager ikke hensyn til fodboldkvaliteter i dette indlæg.
En klovn måske, men stadig en topangriber. Som Søren Andersen, Heine Fernandez, Søren Frederiksen, Steffen Højer osv. for ham, så har Graulund den her næse for mål.
Han vil sandsyneligvis være billig, hvis familien er etableret på Århus egnen er han sikkert også nem at lokke.
Han kunne være en fremragende mulighed for os, som virkelig mangler noget udover Frank, som har pondus på toppen.
Han vil sandsyneligvis være billig, hvis familien er etableret på Århus egnen er han sikkert også nem at lokke.
Han kunne være en fremragende mulighed for os, som virkelig mangler noget udover Frank, som har pondus på toppen.
Han er bare en helt anden type end Frank, og derfor ikke så relevant synes jeg.Ravnen skrev:Han kunne være en fremragende mulighed for os, som virkelig mangler noget udover Frank, som har pondus på toppen.
Hvis vi skulle supplere truppen med en angriber, ville Marc Nygaard i mine øjne være mere interessant. Han er samme type som Frank, så vi skulle ikke ændre vores spillestil. Så ved jeg godt han næsten er rundet 100 år og har haft mange skader. Men han er transferfri, bænket i Randers og passer i vores system. Det er ikke nogen langtidsløsning, og ved ikke om han vil være tilfreds med at dele spilletid med Frank, men for mig vil det være ok med en 1-årig kontrakt til ham. Har dog på fornemmelsen at AaB også kunne være på jagt efter ham.
Tja, typerne som Frank hænger ikke ligefrem på træerne. Det vigtigste må trods alt være, om spilleren har målnæse. Det kan godt være Marc Nygaard er en ordentlig kleppert, som man kan slå nogle indlæg ind til. Men jeg tror nu Graulund har scoret en hel del flere mål end Nygaard?
Men det hele er jo også bare tankespind, det mest sandsynlige er vel at der ingen kommer.
Men det hele er jo også bare tankespind, det mest sandsynlige er vel at der ingen kommer.
-
mancity-dk
Synes det ville være hul i hovedet at bruge penge på endnu en ældre herre, der kun er tænkt kortsigtet. Så hellere investere de få midler i nogen, der kunne være i klubben på længere sigt, som fx Jeppe Kjær fra Roskilde eller Nicolai Jørgensen fra AB.
Faktum er at med de begrænsede midler vi har til rådighed burde vi søge i ligaerne under os og finde nogen egnede talenter. Der er altså flere interessante navne i første div, blandt andet i Lyngby og AB er der flere gode spillere.
Faktum er at med de begrænsede midler vi har til rådighed burde vi søge i ligaerne under os og finde nogen egnede talenter. Der er altså flere interessante navne i første div, blandt andet i Lyngby og AB er der flere gode spillere.
Helt nøjagtig har Nygaard lavet 0 mål i hele denne sæson... SÅ jeg tror gerne jeg vil takke pænt nej til ham!Ravnen skrev: Men jeg tror nu Graulund har scoret en hel del flere mål end Nygaard?
...lidt ligesom jeg vil til Graulund...dog af andre grunde - nemlig at jeg er ret enig i at han er den mest usympatiske klovn i verden...
+1Ralle skrev:Helt nøjagtig har Nygaard lavet 0 mål i hele denne sæson... SÅ jeg tror gerne jeg vil takke pænt nej til ham!Ravnen skrev: Men jeg tror nu Graulund har scoret en hel del flere mål end Nygaard?
...lidt ligesom jeg vil til Graulund...dog af andre grunde - nemlig at jeg er ret enig i at han er den mest usympatiske klovn i verden...
I weekenden brillierede han da også med for 2? gang i sæsonen at præstere udelukkende at gå efter målmanden og sende ham i gulvet - han sparede dog albuen denne gang. Jeg kommer i hvert falde ikke på stadion hvis Graulund kommer til, men det tvivler jeg også på da han nok er for dyr i løn - heldigvis.
Hvad med Fagerberg - kommer han tilbage fra lån, og er der nogen som ved hvordan og hvor meget han har spillet? Jeg kan godt lide ham som type, men han har jo godt nok ikke vist det man ventede.
Ellers synes jeg som flere andre at vi skal investere ungt hvis der skal investeres noget - Frank kan sagtens klare mindst en sæson mere som førsteangriber, jeg forventer ikke Borring blir solgt (sidste udmelding fra ham var at han ikke mente han havde præsteret til at komme videre) - Vi beholder nok mindst enten Florescu eller Thyge og så er der ingen grund til at investere - højrekanten har vi fint dækket på med Danny O/Siv/Rilwan.
Det eneste sted hvor jeg håber på tilgang er centralforsvaret hvis/når Reid blir solgt - tvivler stærkt på at Svia er stærk/god nok til at spille i start 11'eren endnu
En interessant spiller efter mit hoved som ligner Frank en anelse, det er uden tvivl Henrik Toft fra HB Køge. Desuden er manden kun 28 år, så han kan vel holde omtrent 6 sæsoner i vores klub. Ham og Damen fra FCK, sammen med vores Frank er vel nok ligaens bedste med hovedet..
Henrik Toft kan vel erhverves for 2-4 millioner..
http://www.bold.dk/nyt/Mikkelsen-enig-m ... rliga-klub
Ville bestemt ikke gøre mig noget hvis han kom tilbage til Midtjylland!
-Dog kunne man være lidt i tvivl om han stadig har niveau til SAS-Liga.
Ville bestemt ikke gøre mig noget hvis han kom tilbage til Midtjylland!
-Dog kunne man være lidt i tvivl om han stadig har niveau til SAS-Liga.
Høvdingen af Herning
-
Jesper BW1100
Henrik Toft har absolut gjort det godt i Køge. Dog minder han lidt om Hübertz. Han kan intet med fødderne, hvilket i mine øjne langt fra er optimalt. Desuden er kan prisen på en gut som ham da MAKSIMUM være 1,5-2 mio.Lupus1999 skrev:En interessant spiller efter mit hoved som ligner Frank en anelse, det er uden tvivl Henrik Toft fra HB Køge. Desuden er manden kun 28 år, så han kan vel holde omtrent 6 sæsoner i vores klub. Ham og Damen fra FCK, sammen med vores Frank er vel nok ligaens bedste med hovedet..
-
MathiasVJacobsen
Kan kun være enig med digMathiasVJacobsen skrev:Bodgan Stancu !!!Ja tak
Spiller i for meget FM?