Det gør man altså ikke...
Det gør man altså ikke...
...var noget jeg hørte mange gang på tribunen idag.
Først blev der buhet af Danny Olsen under opvarmningen, ganske givet pga. sin udtalelse om at han ikke kunne sætte sig op til kampen idag. Mon ikke man lige må tænke over at journalister fisker efter skuffede spillere lige efter en kamp netop for at få den slags udtalelser. Hvis jeg tænker på hvor meget lort der blev sagt på tribunen lige efter kampen i torsdags så er der vel ikke det vilde og lade spillerene høre for?
Derefter blev der råbt af tidligere FCM spillere specielt Lasse Heinze. Personligt synes jeg det er noget overdrevet specielt når man tager i betragtning hvordan Heinze forlod klubben.
Er det kun mig der har det sådan?
Først blev der buhet af Danny Olsen under opvarmningen, ganske givet pga. sin udtalelse om at han ikke kunne sætte sig op til kampen idag. Mon ikke man lige må tænke over at journalister fisker efter skuffede spillere lige efter en kamp netop for at få den slags udtalelser. Hvis jeg tænker på hvor meget lort der blev sagt på tribunen lige efter kampen i torsdags så er der vel ikke det vilde og lade spillerene høre for?
Derefter blev der råbt af tidligere FCM spillere specielt Lasse Heinze. Personligt synes jeg det er noget overdrevet specielt når man tager i betragtning hvordan Heinze forlod klubben.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
MathiasVJacobsen
Re: Det gør man altså ikke...
Du har helt ret.
Det var jo nærmest FCM der gerne ville af med Heinze.
Det var jo nærmest FCM der gerne ville af med Heinze.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
-
Peter Ross
Ganske givet, fordi han har leveret et dybt kritisabelt forår, og så minsandten kommer med sådan en udtalelse og lige så prøver at snakke sig på holdet. Nogle gange skal man bare lade fødderne tale, i stedet for at kæfte op non-stop, selvom man har været ringeste mand i foråret. Dog fik Danny også ganske fortjente klapsalver efter en god 1. halvleg - skal man kritisere, skal man også huske at rose, hvilket blev gjort i dag.Hekler skrev:Først blev der buhet af Danny Olsen under opvarmningen, ganske givet pga. sin udtalelse om at han ikke kunne sætte sig op til kampen idag. Mon ikke man lige må tænke over at journalister fisker efter skuffede spillere lige efter en kamp netop for at få den slags udtalelser. Hvis jeg tænker på hvor meget lort der blev sagt på tribunen lige efter kampen i torsdags så er der vel ikke det vilde og lade spillerene høre for?
Hverken Heinze eller CP var længe om at give mindre bredsider mod FCM, efter de skiftede til Silkeborg, dette bliver selvfølgelig ikke glemt. At FCM så muligvis ikke behandlede Heinze særlig pænt, undskylder ingenting. CP ærgrer sig nok også over sin udtalelse om, hvor fedt det var, at slippe væk fra FCM og 10. pladsen og komme til SIF der skulle have medaljer...Hekler skrev:Derefter blev der råbt af tidligere FCM spillere specielt Lasse Heinze. Personligt synes jeg det er noget overdrevet specielt når man tager i betragtning hvordan Heinze forlod klubben.
Det er vel standard at forsøge at påvirke modspillerne psykisk vha. diverse tilråb, specielt når det kommer til tidligere FCM-spillere, der er skiftet til konkurrenter i ligaen. Selvfølgelig skal de have en varm velkomst.Hekler skrev: Derefter blev der råbt af tidligere FCM spillere specielt Lasse Heinze. Personligt synes jeg det er noget overdrevet specielt når man tager i betragtning hvordan Heinze forlod klubben.
Jeg kan ikke se problemet.
Hekler:
"Først blev der buhet af Danny Olsen under opvarmningen, ganske givet pga. sin udtalelse om at han ikke kunne sætte sig op til kampen idag. Mon ikke man lige må tænke over at journalister fisker efter skuffede spillere lige efter en kamp netop for at få den slags udtalelser. Hvis jeg tænker på hvor meget lort der blev sagt på tribunen lige efter kampen i torsdags så er der vel ikke det vilde og lade spillerene høre for?"
Kan kun give dig helt ret. Jeg er bestemt ikke Danny O fan, nærmest tværdtimod, mener ikke vi skal have ham i klubben efter denne sæson.
Men jeg mener det er dybt pinligt at en flok tåge-hoveder buher en spiller ud inden kampen, det fordre ikke en spiller til en god præstation. (Danny O viste heldigvis det modsatte idag.)
Det må da være i alles interesse at spillerne yder det bedste til kampene. Og med tanke på hvad der skrives på dette forum, kan det vel ikke skabe så meget frustration at en spiller kommer med sådan en udtalelse.
Gad nok vide hvordan folk havde reageret hvis det var Farlige Frank der havde sagt det, så tror jeg ikke det havde givet samme reaktioner.
"Først blev der buhet af Danny Olsen under opvarmningen, ganske givet pga. sin udtalelse om at han ikke kunne sætte sig op til kampen idag. Mon ikke man lige må tænke over at journalister fisker efter skuffede spillere lige efter en kamp netop for at få den slags udtalelser. Hvis jeg tænker på hvor meget lort der blev sagt på tribunen lige efter kampen i torsdags så er der vel ikke det vilde og lade spillerene høre for?"
Kan kun give dig helt ret. Jeg er bestemt ikke Danny O fan, nærmest tværdtimod, mener ikke vi skal have ham i klubben efter denne sæson.
Men jeg mener det er dybt pinligt at en flok tåge-hoveder buher en spiller ud inden kampen, det fordre ikke en spiller til en god præstation. (Danny O viste heldigvis det modsatte idag.)
Det må da være i alles interesse at spillerne yder det bedste til kampene. Og med tanke på hvad der skrives på dette forum, kan det vel ikke skabe så meget frustration at en spiller kommer med sådan en udtalelse.
Gad nok vide hvordan folk havde reageret hvis det var Farlige Frank der havde sagt det, så tror jeg ikke det havde givet samme reaktioner.
Claus J
-
Peter Ross
Er man så uprofessionel, at man ikke kan sætte sig op til et lokalopgør, der afgør om vi ender i top-6 og dermed har haft en bare nogenlunde godkendt sæson, eller om vi skulle risikere at ende som nr. 8, hvilket havde givet et noget andet perspektiv på sæsonen, så hører man ikke til i FC Midtjylland. Længere er den ikke.Claus J skrev:Det må da være i alles interesse at spillerne yder det bedste til kampene. Og med tanke på hvad der skrives på dette forum, kan det vel ikke skabe så meget frustration at en spiller kommer med sådan en udtalelse.
Nogle vil sikkert kalde det menneskeligt og forfriskende, han melder sådan ud. For mig viser det ikke andet end en opgivende attitude, man ikke kan bruge til det fjerneste, når man prøver at opbygge en vinderkultur i klubben. Det harmonerer overhovedet ikke!
Fodboldspillere er et forkælet folkefærd, der ikke behøves arbejde mange timer i ugen set i forhold til deres ganske gode hyre, så er det ganske utilgiveligt, at melde sådan ud.
Hvordan ville din chef reagere, hvis du mandag kl. 16 efter en virkelig lortedag på arbejdet meldte ud, du ikke rigtigt kunne overskue at arbejde 2 timer torsdag? Jeg tror, min chef ville bede mig holde kæft og tage mig sammen.
Danny har jokket i lorten her, heldigvis leverede han en ordentlig arbejdsindsats i dag, hvilket absolut klæ'r ham!
- Mini Bager
Jeg mener opførslen blandt en "fanskare" er fuldstændig ude i hampen.
Svine vores egne til inden kampen og tidligere spillere af klubben, som ikke har gjort noget forkert, under kampen. Kig jer selv i øjnene, og jer lige stemningsskabende en gang til.
Der er bare nogen der ikke er brug for, heller ikke på tribunen
Svine vores egne til inden kampen og tidligere spillere af klubben, som ikke har gjort noget forkert, under kampen. Kig jer selv i øjnene, og jer lige stemningsskabende en gang til.
Der er bare nogen der ikke er brug for, heller ikke på tribunen
Og den udtalelse kan ikke være kommet kort efter sæsonens største skuffelse (og der har sgu været mange!), Hvor man står dybt nedtrykt og skal komme med et hurtigt svar på et sikkert ikke særligt intelligent spørgsmål fra en journalist??Peter Ross skrev:Er man så uprofessionel, at man ikke kan sætte sig op til et lokalopgør, der afgør om vi ender i top-6 og dermed har haft en bare nogenlunde godkendt sæson, eller om vi skulle risikere at ende som nr. 8, hvilket havde givet et noget andet perspektiv på sæsonen, så hører man ikke til i FC Midtjylland. Længere er den ikke.Claus J skrev:Det må da være i alles interesse at spillerne yder det bedste til kampene. Og med tanke på hvad der skrives på dette forum, kan det vel ikke skabe så meget frustration at en spiller kommer med sådan en udtalelse.
Jeg kan kun udlede at man som FCM spiller skal stå ret og komme med de udtalelser der behager fansene mest muligt, så de selv samme fans på debatforum, og stadion bagefter kan svine de spillere til de nu mener ikke overholder "reglerne"
Som jeg skrev før, der havde helt sikkert ikke kommet samme reaktion hvis det var Farlige Frank der havde sagt det samme.
Claus J
-
Peter Ross
Muligvis, men det har aldrig været ulovligt at tænke, før man taler. Det er ren selv-ynk, at komme med sådan en udtalelse. Man ligger som man har redt, når man leverer en indsats på 90 % i en pokalfinale. Havde vi udspillet FCN og fortjent sejren, men alligevel tabt, kunne jeg til dels forstå Dannys udtalelse, men når vi er decideret heldige med at overleve til forlænget spilletid, så skal man bare op på hesten omgående og bevise, det var en gigantisk fejl, at levere sådan en indsats i finalen.Claus J skrev:Og den udtalelse kan ikke være kommet kort efter sæsonens største skuffelse (og der har sgu været mange!), Hvor man står dybt nedtrykt og skal komme med et hurtigt svar på et sikkert ikke særligt intelligent spørgsmål fra en journalist??
Det var dog en voldsom udledning. Spillerne bliver jo grillet konstant, hvis ikke de roser fansene nok og ikke kommer med de rigtige ord?Claus J skrev:Jeg kan kun udlede at man som FCM spiller skal stå ret og komme med de udtalelser der behager fansene mest muligt, så de selv samme fans på debatforum, og stadion bagefter kan svine de spillere til de nu mener ikke overholder "reglerne"
Først og fremmest er det hypotetisk, dernæst tror jeg aldrig nogensinde Frank vil stille sig op og sige sådan en omgang crap. Frank ejer så meget professionel stolthed, at han ikke vil udstille sig på den måde.Claus J skrev:Som jeg skrev før, der havde helt sikkert ikke kommet samme reaktion hvis det var Farlige Frank der havde sagt det samme.
Jeg indrømmer gerne, jeg har et yderst anstrengt forhold til Danny og hans evner på en fodboldbane, men det har intet med sagen at gøre. Er man ikke villig til at ofre sig for FC Midtjylland, så hører man ikke til her. Kuhn har givet spillerne samme besked op til flere gange, så det er ikke kun mig, der er ganske rabiat og syg i hovedet...
- Thomasbokr
jeg synes at mange "fans" burde kigge sig selv grundigt i spejlet og sige til sig selv hvorfor personen holder med fcm når:
- man har krav på sejr i hver eneste kamp uanset hvem modtanderen er
- spillerne må ikke have det sjovt med deres arbejde
- spillerne må ikke være skuffede efter mederlag
- man rakker ned på spillerne efter 15min uden scoring
- man støttere ikke holdet når de spiller dårligt, men fortækker dem hvor dårlige de er..
Mange "fans" bruger noget af overstående, og nogle gang ting der er værer, for at bruge det eksempel som hekler brugte så er det ikke let for danny o og sætte sig op til kampen når han bliver buhet af op til kampen.. Sådan nogle "fans" er ikke fans når de opføre sig sådan... (nogle der sagde ubm mf) men der er heldigvis mange der ved hvordan man opføre sig. Og hvordan rigtige fans en skab at det er begge grupper der får tak fra spillerne når den ene gruppe er mere loyal end andre....
- man har krav på sejr i hver eneste kamp uanset hvem modtanderen er
- spillerne må ikke have det sjovt med deres arbejde
- spillerne må ikke være skuffede efter mederlag
- man rakker ned på spillerne efter 15min uden scoring
- man støttere ikke holdet når de spiller dårligt, men fortækker dem hvor dårlige de er..
Mange "fans" bruger noget af overstående, og nogle gang ting der er værer, for at bruge det eksempel som hekler brugte så er det ikke let for danny o og sætte sig op til kampen når han bliver buhet af op til kampen.. Sådan nogle "fans" er ikke fans når de opføre sig sådan... (nogle der sagde ubm mf) men der er heldigvis mange der ved hvordan man opføre sig. Og hvordan rigtige fans en skab at det er begge grupper der får tak fra spillerne når den ene gruppe er mere loyal end andre....
Sådan nogle fans hører til i agf, ikke i fcm
Folk forventer at spillerne kæmper, ikke sejr.- man har krav på sejr i hver eneste kamp uanset hvem modtanderen er
De SKAL være skuffet efter et nederlag, men derfor må man gerne tænke inden man udtaler sig til pressen.- spillerne må ikke være skuffede efter mederlag
Sikke en omgang gylde du fik lukket ud der, mr. "perfekt"
Høvdingen af Herning
- Mini Bager
Næ, det lyder sådan set helt rigtigt.Saemala skrev:Sikke en omgang gylde du fik lukket ud der, mr. "perfekt"Mange "fans" bruger noget af overstående, og nogle gang ting der er værer, for at bruge det eksempel som hekler brugte så er det ikke let for danny o og sætte sig op til kampen når han bliver buhet af op til kampen.. Sådan nogle "fans" er ikke fans når de opføre sig sådan... (nogle der sagde ubm mf) men der er heldigvis mange der ved hvordan man opføre sig. Og hvordan rigtige fans en skab at det er begge grupper der får tak fra spillerne når den ene gruppe er mere loyal end andre....
-
Peter Ross
Hvem siger det? Udgangspunktet for enhver kamp er selvfølgelig sejr, dette kan man dog aldrig kræve, kun 100 % fight og vilje over hele linjen. Det er fair at have en dårlig dag, hvor boldfølingen ikke sidder lige i skabet, men det udelukker ikke, man kan tage sine returløb og deltage i presspillet ligesom resten af holdet.Thomasbokr skrev:- man har krav på sejr i hver eneste kamp uanset hvem modtanderen er
Hvor fanden får du det der fra? De eneste der kan sørge for, spillerne ikke har det sjovt med deres arbejde, må vist være trænerne...Thomasbokr skrev:- spillerne må ikke have det sjovt med deres arbejde
Selvfølgelig må de være skuffede, og det skal de da være i en vis udstrækning, men nogle gange vil lidt selv-kritik være klædeligt. Det nytter ikke, at give banen, dommeren, marginalerne osv. skylden for nederlag, når man har leveret en horribel kamp, som enkelte spillere i truppen har tendens til.Thomasbokr skrev:- spillerne må ikke være skuffede efter mederlag
Hvem der gør det, ved jeg ikke, men at stoppe opbakningen er vel egentlig det samme? Det er blot en stiltiende protest?Thomasbokr skrev:- man rakker ned på spillerne efter 15min uden scoring
Nu kan jeg se, du nævner UBM længere nede, men ingen af de 5 ovenstående punkter passer på dem. Jeg ved ikke, hvor du vil hen med det her?Thomasbokr skrev:- man støttere ikke holdet når de spiller dårligt, men fortækker dem hvor dårlige de er..
Du snakker, som du har forstand til.Thomasbokr skrev:Mange "fans" bruger noget af overstående, og nogle gang ting der er værer, for at bruge det eksempel som hekler brugte så er det ikke let for danny o og sætte sig op til kampen når han bliver buhet af op til kampen.. Sådan nogle "fans" er ikke fans når de opføre sig sådan... (nogle der sagde ubm mf) men der er heldigvis mange der ved hvordan man opføre sig. Og hvordan rigtige fans en skab at det er begge grupper der får tak fra spillerne når den ene gruppe er mere loyal end andre....
Man kan vælge at være nærmest ligeglad, og bare klappe i sine hænder uanset hvad der sker på banen, ellers man kan vælge at anlægge en kritisk vinkel. Jeg VED, trænerteamet har ganske stor respekt for dem, der vælger det sidste, så længe kritikken ikke bliver unuanceret. Men ja ja, jeg og flere andre, ved nok ikke, hvordan vi er rigtige fans
Når man har præsteret som Danny har gjort, hvorefter han er ude at klage i pressen, så fortjener han en lille opsang.Mini Bager skrev:Næ, det lyder sådan set helt rigtigt.Saemala skrev:Sikke en omgang gylde du fik lukket ud der, mr. "perfekt"Mange "fans" bruger noget af overstående, og nogle gang ting der er værer, for at bruge det eksempel som hekler brugte så er det ikke let for danny o og sætte sig op til kampen når han bliver buhet af op til kampen.. Sådan nogle "fans" er ikke fans når de opføre sig sådan... (nogle der sagde ubm mf) men der er heldigvis mange der ved hvordan man opføre sig. Og hvordan rigtige fans en skab at det er begge grupper der får tak fra spillerne når den ene gruppe er mere loyal end andre....
Danny blev jo også hyldet efter en god 1. halvleg, og så vidt jeg kunne se, var det UBM klumpen der råbte hans navn, så ifølge jer, så var det en skam at Danny klappede op til hele Nordea, istedet for kun til UBM...
Og det der med loyal er noget værre pis.
Høvdingen af Herning