Vigtig information for alle der skal med bussen fra Billund !!
Bussen kører ikke fra rutebilstationen, da der ikke findes sådan en.
Bussen kører istedet fra Billund Center/bibliotek, Hans Jensenvej 6, 1790 Billund.
Stadig samme tid kl 10:45
Uha FCM den indsats kan i ikke være bekendt overfor alle fansene som har støttet jer i parken. Nederlaget har gjort denne sæson til en mindre fiasko, vi startede i bunden, men arbejde os op, men sluttede desværre i bunden igen. øvøv
Det er satme noget lort det her . Men vi må bare op på hesten igen og så tænke frem mod næste sæson, som skal være bedre end denne!!!
Er bange for at drengene falder helt sammen på søndag, den her er svær at komme over på 3 dage... Det ville dog være rart hvis vi kan holde den 6. plads så vi får en ekstra hjemmekamp.
Skovmand skrev:Uha FCM den indsats kan i ikke være bekendt overfor alle fansene som har støttet jer i parken. Nederlaget har gjort denne sæson til en mindre fiasko, vi startede i bunden, men arbejde os op, men sluttede desværre i bunden igen. øvøv
Ja dybt flov indsats, synes Løssl kunne være kampen bekendt, mens resten dumpede, synes specielt Kolja svigtede total ved målet til 2-0.
Det virkede som om at FCM spíllerne har bly i støvlerne, jeg er dybt chokkeret sidste kamp så FCM spille var 2-2 kampen i Odense, synes virkelig at holdet ser udpumpet ud, og ja det kan undre når man har kørt et rotations forløb.
Hvad er gået galt for KUHN ???? fem nederlag på stribe !!!! hvor lang snor har Kuhn ???
Tja Kuhn er åbenbart løbet tør for ideer, han ligner også en der er gået på sommerferie. Måske vi skal investere i Ove Christensen når han har reddet Randers, han ligner en utrættelig kapassitet
Slap nu lige af! Kuhn har gjort og gør stadig en fantastisk indsats med det her hold, men vi må bare erkende at vi har manglet de sidste marginaler, held og dygtighed her på det seneste..Jeg syntes ikke at man kan klandre kolja for det andet mål. Er faktisk tilbøjelig at sende begge mål på Winstons kappe. Første mål lader han Nicki Bille som står med ryggen til, vende sig og løbe forbi ham. Mål nummer 2 er vi faktisk 4 mod 2 men winston buser op på deres mand og efterlader et hul i højre side til Andreas Laudrup! SKUFFET er nok det bedste ord lige nu, men fortjent sejr til FCN
jeg er skuffet, pisse skuffet, havde virkelig håbet og troet på at vi denne gang kunne vinde pokalen. jeg skal ikke kunne sige om det er spillerne eller Kuhn der har skylden, men sad bare i parken og følte at vores angreb ikke kunne bruges konstruktivt, både
Baba og Ilsø kunne kun holde på bolden og spille den bagud, men intet fremadfrettet. Det ændrede sig i 10 min da frank og danni blév skiftet ind,men det var så hvad vi kunne præstere, vi er bare ikke gode nok.............
jeg har bare svært ved at se hvem vi skal kunne slå i en pokalfinale hvis vi ikke skal kunne slå nordsjælland.
frygten for nederlag var klart større end viljen for sejr.
fantastisk stemning stor cadeua til vores tilhængere og opbakningen var fantastisk bare vi kunne overføre den til mch. Vi tabte i mine øjne til et bedre hold som bare på dagen turde mere og ikke virkede så bange for at tabe som os. Spillerne prøvede og kunne ikke rigtig finde nøglen til at læse fcns spil og man må sige at deres kombinationsspil og boldomgang bare er bedre ind vores. Tak til spilller og træner for at bringe os ind i finalen for det er jo der det er sjovest at være hvor der er noget på spil. Håber at næste sæsom igen kan bringe os langt i pokalen og måske finalen så vinder vi sku den pokal. TAK GUTTER FOR STEMNINGEN OG TAK TIL SPILLER FOR EN GOD OPLEVELSE I POKAL TURNERINGEN.
thygesen er ikke en højre kant spiller og er ikke en kreativ midtbanespilller,
Kuhn har et problem med højre kanten, der kommer for lidt herfra, og hvis modstanderne ved at det er venstrekanten, man skal vende skytset mod, det er for nemt.
Personligt frygtede jeg for denne pokalfinale. Frygtede at spillerne ikke kunne sætte sig nok op og som de seneste ligakampe, ville komme med en lidt halv hjertet indsats.
Jeg håbede jeg ville tage fejl og håbede inderligt at jeg ville blive overrasket og at vi ville hive denne kamp hjem, men måtte indrømme at allerede inden kampen, forventede jeg et nederlag og må indrømme at jeg simpelthen ikke troede på det.
Grunden til min frygt, for nederlaget, ligger i flere ting.
For det første: De seneste kampe i ligaen, hvor vi godt og grundigt smider chancen for bronze, efter at have muligheden for selv at afgøre det, et dyk efter Randers kampen, der bare blev værre og værre. Kan kun have sat sine spor, efter vi red på en bølge, med sejr efter sejr, også selvom spillet ikke nødvendigvis altid fortjente sejrene.
For det andet: Indstillingen. Den store fight og kæmpe arbejdsindsats her i foråret som pludseligt uventet gav os klare muligheder, med mulig bronze og pokal. To muligheder for at komme med i det europæiske, med mulig million indtægter til en svækket økonomi. Men igen, efter Randers kampen, hvor det bare er gået ned ad bakke, kunne man også tydeligt se på flere spillere, at sammen med nederlagene kom den mere halv hjertede indsats.
For det tredje: FCM´s sats. Vi har mulighed for bronze, vi har mulighed for pokalen, men vi vægter pokalen højest og "smider" en kamp til Randers, hvorefter alt går galt og vi ender med kun en mulighed. Pokalen, men samtidigt, med en svækket selvtillid, en række nederlag med i tasken og en yderst svækket indsats blandt flere spillere op til pokal kampen og desværre også i pokalkampen.
I mine øjne, var FCM´s største fejl, at "smide" Randers kampen. Vi lagde unødigt pres på os selv, vi ødelagde den bølge vi nærmest fløj på, som i pressede situationer, og selv med jævnt spil, gav os stolpe ind i stedet for stolpe ud og ikke mindst startede vi en nedadgående bakke, hvor selvtilliden blev mindre, indsatsen fra spillerne, blev mere jævnt.
Vi satsede I FCM og det gav desværre ikke som håbet. Den må hænge på Kuhn og FCM som primær.
Pokalfinalen.
Man kan altid diskutere opstillingen og personligt havde jeg da også helst set danny eller Siv på højre side, Albæk på bænken og Thyge ind på midten, men når det så er sagt, så stillede vi en stærk nok opstilling i mine øjne til at spille op med FCN, at flere spillere så ikke formåede at løfte sig, kan vi ikke bebrejde Kuhn eller andre end spillerne selv.
Izunna: spillede i mine øjne en fornuftig kamp, ganske få fejl, men ikke meget opbakning fra Thyge, Albæk eller Borring.
Albæk: svingende, havde nogle gode ting med i spillet, men også de svage.
Thygesen: løb som altid, men havde alt for mange fejl afleveringer og trods han har spillet højre side før og yderst fornuftigt, Fejlede han alt for meget, specielt i afleveringsøjeblikket.
Reid: Har bare ikke være den gode Reid siden han er kommet tilbage efter hans lille skade, han var mere eller mindre involveret i begge mål og gav FCN nogle kæmpe chancer, med hans svage driblerier lige foran eget felt, hvor han mere eller mindre ene mand satte vores eget forsvar i flere situationer.
Borring: Havde enkelte gode aktioner op af siden, med indlæg, men når det så er sagt, skal man da lede længe efter magen til lad attitude, når han taber bolden eller er løbet op forgæves, var ikke mede til at forsvare hans egne fejl, men fik forvildet sig ned i forsvaret i enkelte situationer. Vi mangler simpelthen en højre fløj mere, så han kan få noget modspil og kan være sikker på at spille kampene.
Baba: Kæmpede som altid godt med bolden de få gange han fik den, men manglede opbakningen og endte som regel palle alene, med 2 - 3 FCN spillere omkring sig og er så ikke stærk nok til at gøre det selv.
Lössl: Havde nogle fantomredninger og vi kan vel, takke ham for at vi ikke blev sænket godt og grundigt i de første 90 min. Hans reaktioner imponerer mig.
danny: kom sent ind, men virkede langt fra skarp nok, på de chancer han alligevel fik
Bare for at nævne nogle.
Pokalnederlaget, var i mine øjne klart spillernes skyld, og de burde kigge godt og grundigt på sig selv, før de evt. går ud i offentligheden og udtaler sig om Kuhn eller andre.