POKALFINALEN!!!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MogensOestergaard

Re: POKALFINALEN!!!!!

Indlæg af MogensOestergaard »

Ravnen skrev:Ja den er fin nok, den bliver et must for samlere, der selvfølgelig også har den røde UEFA trøje ;)
Præcis. Den kan vist købes før kampen for en plovmand. Dog i begrænset oplag.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kuhn indrager fridagen: http://www.sporten.dk/fodbold/pokalturn ... fer-fridag
- Jeg har sløjfet fridagen, for spillerne trænger til en ekstra gang træning. Jeg er meget skuffet over nederlaget til HB Køge, hvor vi var alt for dårlige og havde tankerne på finalen, og derfor fik vi ikke tanket den selvtillid, jeg havde håbet på.

- Nu må vi derfor arbejde en tand hårdere til træning for at genfinde nogle af de ting – især i defensiven, som vi har manglet på det seneste, siger vcheftræner Allan Kuhn og fortsætter om det i Danmark ret sjældent anvendte begreb ”en lukket træning”:

- Vi må i hvert fald ikke tabe den finale på forberedelsen, så vi sætter og helt ind i, hvad FCN er gode og dårlige til. Allerede mandag fik alle spillere en DVD med hjem med FCN, og det er derfor, at vi træner lukket taktisk træning – FCN skal ikke vide noget som helst om, hvad vi tænker os at gøre, indrømmer Allan Kuhn.
Og så er der kun solgt 15.000 billetter til pokalfinalen: http://www.nordjyske.dk/redirect/redire ... c2&count=1

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kampen burde rykkes til Blue Water Arena, så stemningen kunne være bedre, hvis en finale i DK ikke kan trække mere end 20.000 så synes jeg man skal finde alternative stadioner!!

For dårligt af den alm dansker ikke gider se en finale i DK!

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Har i andre fået at vide hvilket bus nr i skal med ? :?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

MathiasVJacobsen skrev:Har i andre fået at vide hvilket bus nr i skal med ? :?
Ja fik jeg igår
!

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Okay, nå men det kan være de ikke sender alle ud på én gang. Det kan forhåbentlig nåes imorgen.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

2294

Indlæg af 2294 »

MathiasVJacobsen skrev:Har i andre fået at vide hvilket bus nr i skal med ? :?
Nej, ikke endnu - der står ellers på FCM.dk at alle får en mail idag, men der er jo også 2½ time endnu.
Jeg tror der er lys på kontoret det meste af natten - det er sgu et stort koordineringsarbejde
Her skulle der stå noget klogt...

Momme

Indlæg af Momme »

Bliver Fælledparken spærret af?
Kan læse, at det er forbudt at medbringe egne drikke- og madvarer?!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Vi skal med bus nr. 201. Vildt tal. Er der nogen andre herinde der skal med her ud over Sild, Lauth og Bager. Ville være rart at vide om man kender nogen. Vi meldte os forholdsvis sent til, og håber det ikke er en mix bus med familie og senior :) . Har naturligvis meldt os til fanbussen.

Fuck, hvor jeg glæder mig. Håber bare DMI finder noget lidt bedre vejr frem, så øllene ikke bliver for tynde :D

MogensOestergaard

Vejrudsigten ser da ganske fornuftig ud dd.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byv ... tm?by=1000

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

MogensOestergaard skrev:Vejrudsigten ser da ganske fornuftig ud dd.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byv ... tm?by=1000
Ja, det opdagede jeg også lige. Så udsigten i eftermiddags på en kollegas IPhone. Der meldte de regn

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ekstra Bladet og "Scandic" er skarpe og klar til pokalfinalen i morgen. Man kan vædde på hvem der bliver årets pokalfighter!

Hos FCM giver Frank, Borring og Thyge odds 10. Men meget overraskende giver Lasse Heinze pengene 40 gange igen hvis han bliver årets pokalfighter!! :mrgreen:

http://ekstrabladet.dk/sport/betting/sp ... 345101.ece

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Haha, smukt med Heinze. Der er vist nogle bookmakere der kommer lidt let om ved deres arbejde, ifølge AOH har unibet ret lave odds på at Kim Christensen bliver første målscorer.

Nå men det er vel ikke helt hen i vejret at smide en millionmilliard på Thyge, som dagens fighter, den mand løber jo solen sort.

Brugeravatar
Mini Bager

Re: Bus/tog til pokalen

Indlæg af Mini Bager »

Jeg har en kammerat, der er kommet til at elde sig til familiebussen (som jo så er blevet til tog). Han er absolut ikke en der har lyst til at køre med der, han havde sat næsen op efter en fed og festlig tur med øl og hvad der ellers hører til.

Nogen der ved om man kan nå at få ham med på en fanbus i stedet??? Forventer det ikke men det kunne være fedt, hvis han ligesom os kunne komme med bus 201, eller bare en anden fanbus hvor han passer lidt bedre ind og får en federe tur. Han er i alt fald meget træt af det.

Jeg synes nu egentligt det er lidt sjovt, men træls :D

MogensOestergaard

Re: Bus/tog til pokalen

Mini Bager skrev:Jeg har en kammerat, der er kommet til at elde sig til familiebussen (som jo så er blevet til tog). Han er absolut ikke en der har lyst til at køre med der, han havde sat næsen op efter en fed og festlig tur med øl og hvad der ellers hører til.

Nogen der ved om man kan nå at få ham med på en fanbus i stedet??? Forventer det ikke men det kunne være fedt, hvis han ligesom os kunne komme med bus 201, eller bare en anden fanbus hvor han passer lidt bedre ind og får en federe tur. Han er i alt fald meget træt af det.

Jeg synes nu egentligt det er lidt sjovt, men træls :D
Han kommer til at være i tog med alle FCM spillere fra diverse hold, samt ansatte, så hvis han ikke får fat i en busplads, så skal der med sikkerhed nok blive gang i toget!

Besvar