POKALFINALEN!!!!!
Re: POKALFINALEN!!!!!
Patrice Bernier ude af pokalfinalen, bestemt en fordel. Jeg mener han sammen med Bill og fetai har været deres klart bedste mænd i foråret.
Samtidig er Løssel og salami klar igen og med i truppen til morgen dagens kamp.
Hvilket betyder vi kan stille i stærkeste opstilling i parken, bliver klasse.
Bliver vi de 8000 fra FCM kan det kun blive godt.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Hvilket betyder vi kan stille i stærkeste opstilling i parken, bliver klasse.
Bliver vi de 8000 fra FCM kan det kun blive godt.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
-
MogensOestergaard
Da jeg var med 2. div. i Otterup i dag snakkede jeg med buschaufføren.
Han sagde, at der er booket i omegnen af 150 busser fra det midtjyske og omegn.
Er et snit med 50 personer pr. bus for meget?
Der er faktisk booket så mange busser, at flere hold+ansatte/frivillige i FCM skal køre med tog, da det ikke har været muligt at finde ledige busser!
Han sagde, at der er booket i omegnen af 150 busser fra det midtjyske og omegn.
Er et snit med 50 personer pr. bus for meget?
Der er faktisk booket så mange busser, at flere hold+ansatte/frivillige i FCM skal køre med tog, da det ikke har været muligt at finde ledige busser!
Er jeg den eneste som ikke har fået sin bilet til finalen? Den er købt igennem ulveshoppen?
Nogen der ved noget om sagen
-
MogensOestergaard
Ro på - var der ikke frist i torsdags? Ergo kan en samlet bestilling af billetter tidligst være foregået i går.5198 skrev:Er jeg den eneste som ikke har fået sin bilet til finalen? Den er købt igennem ulveshoppen?
Mener Ørgaards bud idag til U/19 var 9500 midtjyder
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
jeg troede kviteringen var billeten. Altså din billet til turen... Så får man vel sine billetter til parken på turen?? Sådan forstod jeg det da jeg bestilte. (nu kan jeg ikke finde det på fcm.dk, måske er nyheden fjernet..)5198 skrev:Er jeg den eneste som ikke har fået sin bilet til finalen? Den er købt igennem ulveshoppen?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Le Compte skrev:jeg troede kviteringen var billeten. Altså din billet til turen... Så får man vel sine billetter til parken på turen?? Sådan forstod jeg det da jeg bestilte. (nu kan jeg ikke finde det på fcm.dk, måske er nyheden fjernet..)5198 skrev:Er jeg den eneste som ikke har fået sin bilet til finalen? Den er købt igennem ulveshoppen?
Det er lige nøjagtigt sådan det kører .. Kvitteringen for bestilte billetter fungere som billet til bus og så holdes der vist pause ved lillebælt - hvor der udleveres billet til kampen og pokal-t-shirts i str xl til voksne og str m til børn . !
Buschaufføren skal se kvitteringen for bestilt/e billet/ter som bevis på adgang til bussen . Og har man bestilt til flere personer skal disse personer følges med den person som har kvitteringen på de antal pladser/billetter man har købt ! Endvidere skal nummeret på den bus man skal køre med gerne komme på mail - telefon eller anden vis fra FCM , og de er igang med at planlægge busnummere osv , kunne jeg forstille mig . Men 6000 mand i busser fylder trods alt lidt . Så hav lidt tålmodighed . Iøvrigt at det ikk så svært som det virker til ! Husk drikkevarer til turen , da der IKKE bliver solgt noget i bussen . Dog er rødvin ikke tilladt -hvilket der stod på FCM.dk
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Det bliver så fest når Provinsen holder party i byen på torsdag 
Jeg er fuldstændig oppe og køre allerede!!!
BWEast anbefaler iøvrigt alle at lave
4 dages pokalopvarmning fra mandag morgen
Det er bare at tage et eller andet FCM gear på i alle dagene op til pokalfinalen
Meld jer gerne på facebookgruppen også
http://www.facebook.com/home.php?#!/eve ... 58&index=1
Jeg er fuldstændig oppe og køre allerede!!!
BWEast anbefaler iøvrigt alle at lave
4 dages pokalopvarmning fra mandag morgen
Det er bare at tage et eller andet FCM gear på i alle dagene op til pokalfinalen
Meld jer gerne på facebookgruppen også
http://www.facebook.com/home.php?#!/eve ... 58&index=1
Kan nogle huske hvad klok bussen går fra Struer? Jeg kan ikke finde det efter opslaget er slettet på fcm.dk..
Så er der kommet billede af de special designede trøjer til finalen..
http://www.sporten.dk/fodbold/pokalturn ... inaledragt
Syns sgu de ser meget fede ud!
http://www.sporten.dk/fodbold/pokalturn ... inaledragt
Syns sgu de ser meget fede ud!
Ja den er fin nok, den bliver et must for samlere, der selvfølgelig også har den røde UEFA trøje 
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Nogen der ved om man SKAL tage med bussen hjem igen eller om man må blive og feste videre i København og selv sørge for hjem transport?
!
-
Jesper BW1100
Du må selvfølgelig helt selv vælge om du vil med bussen hjem. Er du der ikke på mødetidspunktet sørger du selv for hjemtransporten.pedersen7500 skrev:Nogen der ved om man SKAL tage med bussen hjem igen eller om man må blive og feste videre i København og selv sørge for hjem transport?
Øh... har du haft samfundsfag i skolen? Danmark er et frit land...pedersen7500 skrev:Nogen der ved om man SKAL tage med bussen hjem igen eller om man må blive og feste videre i København og selv sørge for hjem transport?
/Cortez