HB Køge - FCM STREAM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PS

Re: HB Køge - FCM STREAM?

Indlæg af PS »

Jeg er ligeglad med alle undskyldningerne, sådan en kamp må man bare ikke tabe, der er vel også en slat penge til forskel på om man bliver nr. 4 eller nr. 8, og det har klubben da i allerhøjeste grad brug for.

Og der er da også pladser i vm truppen at spille for, det bli'r der vist ikke noget af nu. Så også her røg der en mulighed for indtjening til klubben i form af spillereksponering og efterfølgende salg.

Det er svagt, svagt, svagt

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

PS skrev:Farvel til pokalen og goddag til 8.-9. plads i ligaen
Ja, det er da klart.

Du har så solgt pokalen, pga. et nederlag i en helt og aldeles ligegyldig kamp??? FLOT :shock:

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Læs mit ovenstående indlæg, placeringen i ligaen er da bestemt ikke ligegyldig, det er vel ikke småpenge vi taler om.

Edit. iøvrigt er det ikke kun kampen idag, der gør mig arrig, det er tegnene på at spillerene igen er på vej tilbage til den tilstand af selvtilfredshed og ligegyldighed, der var årsag til vores store krise. De har jo ikke spillet godt et stykke tid nu.

David

Indlæg af David »

PS skrev:Det er dybt godnat, hvis ikke man var sur over ikke at kunne se kampen, så bliver man det da godt nok af resultatet, hold kæft hvor svagt.

Farvel til pokalen og goddag til 8.-9. plads i ligaen

Læs dit eget indlæg og sig mig så hvad dagens kamp har med pokalen at gøre ????

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

@David

Vi har jo ikke spillet godt de sidste tre kampe, derfor bliver jeg pessimistisk i forhold til pokalen, det er da ren logik.

Rettelse: Vi har ikke spillet godt de sidste 4 ligakampe

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kan da godt forestille mig, at Allan Kuhn har sagt til spillerne: "Vi spiller langsomt i dag, og alle passer på sig selv, denne kamp er ikke vigtig og det gælder om at være friske i kroppen på torsdag"

Hvis man ser på dagens kampe, så er det tydeligt at visse hold allerede er gået på sommerferie: FCK og OB.
Mens FCM og FCN ikke gav alverden i deres kampe.

Det er selvfølgelig ret uprofessionelt, og i vores eget tilfælde falder det i høj grad tilbage på træneren hvis ikke vi vinder på torsdag.. For vi havde virkelig chancen for 3. pladsen, men har sat den groft overstyr siden pokalsemifinalen i Odense.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Ravnen skrev:Jeg kan da godt forestille mig, at Allan Kuhn har sagt til spillerne: "Vi spiller langsomt i dag, og alle passer på sig selv, denne kamp er ikke vigtig og det gælder om at være friske i kroppen på torsdag"

Hvis man ser på dagens kampe, så er det tydeligt at visse hold allerede er gået på sommerferie: FCK og OB.
Mens FCM og FCN ikke gav alverden i deres kampe.

Det er selvfølgelig ret uprofessionelt, og i vores eget tilfælde falder det i høj grad tilbage på træneren hvis ikke vi vinder på torsdag.. For vi havde virkelig chancen for 3. pladsen, men har sat den groft overstyr siden pokalsemifinalen i Odense.
Tror jeg ik du skal være så sikker på, allan Kuhn har udtalt sig til medierne at fcm ville være toneangivende, at det så ikke sker, er en blanding af dårlig motivation og nervøsitet... for de spillede ikke særlig godt i dag,. men tror ikke på at de ha rfået besked på at spille langsommere, så ville han nok hellere have taget nogle b-holds spillere....

NU er det bare at glemme denne kamp og se frem til en forhåbentligt god finalekamp i parken, på torsdag,.. måske det er den kamp der har været med til at fjerne fokus fra spillerne.. Hvem ved, men FCN tabte også i dag, så måske det stadig er muligheder... :)

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Billeder fra dagens nederlag:
http://www.flickr.com/photos/jpskoubo/s ... 025627470/

Jeg skal hilse og sige, at det var rigtig (dejligt?) koldt på Herfølge stadion her i begyndelsen af maj - og så fik man end ikke et mål at varme sig på - stort suk.

Nu skal pokalen simpelthen bare i hus! Forza FCM!

Kim

Indlæg af Kim »

Det er altså skide ærgeligt i dag - vi kunne have sikret en 6. plads med mulighed for en 3. plads, i stedet for skal vi nu sejrer i sidste kamp mod SIF for at være sikre på en 6. plads, og hvis vi taber den kan vi dumpe helt ned som nummer ned - i så fald vil vi have en stime på 5 nederlag, samt måske en tabt pokal... Sådan må man ikke tænke, så jeg tror stadig på en pokalsejr og en sejr over silkehår og en 6. plads hvilket betyder præmiepenge samt en ekstra hjemmekamp næste sæson..

ForZa FC!

/Kim

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Uha ja, sådan må man ikke tænke. Men denne sæson står og falder med en sejr i Parken. FCN tænker sikkert det samme.

Jeg glæder mig i det mindste over, at vores succes stime, sendte os laaangt ud af det nedrykningsmareridt som AGF nu hænger i. Sikke en sidste runde, de tre bundhold mod de tre tophold! Gudskelov at vi ikke blev hængende dernede... så lidt taknemmelig skal man være, set over hele sæsonen ville det også være ufortjent hvis vi blev nr. 3, jeg håber Esbjerg kører den bronze plads hjem.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Syntes godt nok det er skuffende at drengene leverer sådan en indsats imod HB Køge som de gjorde idag. Under selve opvarmningen var humøret højt trods de latterlige vejrforhold. Vi mangler at være præcise i vores afleveringer og få noget mere tempo i spillet. Nu er HB Køge også lidt svære at spille imod, det ved jeg, men det skulle have være blevet til 3 point..

HB Køges kontrolløre/administration eller whatever der står for det, gjorde dagen noget værre for mig grundet deres latterlige skiltning ved stadion ang. udeholds fans. På det ene kort stod der vi skulle være på endetribunen hvor jeg så stilte mig hen 2 timer før kampstart (Kom måske i lidt for god tid), men så da der ikke var sket noget som helst derhenne i 45 min af former for aktivitet begyndte jeg at blive mistænksom. Så jeg gik op på den ene langside langs stadion og der var der et fint skilt hvor der stod udeholdsfans skulle et andet sted, hvilket var rigtigt.

Men hvad fanden jeg fik en gratis fadøl ud af strabadserne.. Sjældent har 6 timer hjem i tog været længere..
!

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Hold da op, 1620 tilskuere i Herfølge...

OKAY :-)

I bliver nu nok nødt til at høre på dette fra østsiden :-)

kampen er der ikke så meget at skrive om - det var en til tider meget ringe indsats, måske med en halvleg til hver

BWEast havde arrangeret nostalgitur til Herfølge , og med diverse sporarbejder osv, så ankom vi også 1½ time efter mødetid på Kbh H ( puha så sjovt er det sgu heller ikke at køre med S-tog.. )

speakeren var helt vild, og snakkede vel det meste af 1. halvleg (ok lidt overdrevet.. )
Men der kommer så den sædvanlige afstemning om hvor mange tilskuere vi tror der er , og mit gæt var umiddelbart at når der nu var under 1000, så kunne vi ikke skrive det - igen lidt overdrevet/underdrevet :-)

Da speakeren i 2. halvleg skal fortælle om konkurrencen beretter han at dagens vinder vil komme i den pulje over alle vindere fra hele sæsonen, som ville vinde et eller andet fedt B & O ting til en værdi af, tja alt mellem 2-25000...

Stor er jubelen, da det nævnes at der er 1620 og at den med det nærmeste gæt er Denis Egebæk fra København med et gæt på 1678 :-) :-) :-)
Denis var dog ikke lige til at finde...

Nå men så kom lodtrækningen om årets præmie, og jubelen brød atter løs, da de fortalte at det var dagens vinder, som også havde vundet hovedpræmien :-)

Og endnu federe blev det da de åbenbart forstod at det var en af udeholdets fans der havde vundet - det var bare MESTERKONGE :-)

Besvar