HB Køge - FCM STREAM?
HB Køge - FCM STREAM?
Nogle der har nogle gode idéer til hvor man kan se kampen online? Gerne imod betaling.
Re: HB Køge - FCM STREAM?
Jeg har ledt forgæves efter denne kanal "TV2 Sport HD", når man har den store pakke burde man da for pokker kunne se ALLE kampe...
Nogen der ved hvor og hvordan man ser den?
Det er satanedeme røvirriterende, man føler sig lidt røvrendt, når man betaler i dyre domme for viasat.
Jeg modtager gerne links til alle steder hvor kampen kan ses, hvis de kan røve mig, har jeg ingen problemer med piratstreams.
Jeg modtager gerne links til alle steder hvor kampen kan ses, hvis de kan røve mig, har jeg ingen problemer med piratstreams.
Det kommer jo lidt an på din leverandør. Men hvis du har Yousee, skal du have HD-pakken, hvis du skal kunne se den -så det er ikke nok, at have den store pakke....Ravnen skrev:Jeg har ledt forgæves efter denne kanal "TV2 Sport HD", når man har den store pakke burde man da for pokker kunne se ALLE kampe...
Har både viaskvat og canal digital. Men yousee er da TDC ikke?
Jeg har heller ikke kunne finde den nogen steder på nettet... så det bliver vist en retro-eftermiddag, med sport på 3'eren 
Er der nogen, der har fundet en fornuftig live-opdatering? Synes ikke ligefrem EBs er prangende....
Er der nogen, der har fundet en fornuftig live-opdatering? Synes ikke ligefrem EBs er prangende....
Jo - det er TDCs kabel-tvRavnen skrev:Har både viaskvat og canal digital. Men yousee er da TDC ikke?
Nogen der ligger inde med en startopstilling?
Hov, eb.dk - lader til at vi har haft store chancer, men en dygtig keeper står i vejen
Seriøst??
Har du prøvet at gå ind på fcm.dk
Har du prøvet at gå ind på fcm.dk
Re: HB Køge - FCM kampen
Det lyder da til, at det går ok. Ifølge P3 er det kun 3 verdensklasseredninger af Lars Bjerring der gør, at vi ikke er kommet foran. Lad os håbe, at der komme hul på bylden og selvtillid på kontoen.
- Mini Bager
Jeg er dælme også træt af det. Har den store Viasat pakke. Og kan ikke se kampen. TV2 sport HD viser den som omtalt, men hvis man går ind på TV2 sports hjemmeside, kan man ikke engang streame den. Det er jo komplet latterligt.
Da jeg købte Viasat pakken, var det udelukkende fordi jeg gerne ville være sikker på at kunne se FCMs kampe. Min bare røv
Da jeg købte Viasat pakken, var det udelukkende fordi jeg gerne ville være sikker på at kunne se FCMs kampe. Min bare røv
Ja, det er den samme følelse jeg sidder med, hvad pokker er det så værd..
Ville da gerne have betalt 30 kr for at livestreame den, men ikke engang det kan man...
Ville da gerne have betalt 30 kr for at livestreame den, men ikke engang det kan man...
Problemet er jo at folk ikke tænker over at tv2 sport og tv2 sport HD, er 2 forskellige kanaler, så man skal som regel have en ekstra pakke for at se hvad der sker på HD kanalen (hvilket jo så som oftest er det samme som den almindelig kamp)...
Men ingen af jer kan tillade sig at brokke jer
.. Jeg kan fanme ikke engang komme til at se pokalfinalen!! 
Men ingen af jer kan tillade sig at brokke jer
Der var lige et sammendrag på TV2 Sport. Lad os hente Mads Laudrup, hold da op nogle afleveringer han slår, det ligner farmands 
Vi var mega tæt på ved særlig Thygesen..
Vi var mega tæt på ved særlig Thygesen..