1% chance for at møde Bangor City igen

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

1% chance for at møde Bangor City igen

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Bangor City fra Wales , som FCM slog samlet 10-1 efter 2 kampe hvor det bare var ordet Hygge som var i højsædet , kan måske blive en modstander i Europa League igen når vi har vundet pokalfinalen . Bangor City har nemlig vundet den Walisiske Cup - 3-2 over Port Talbot Town 1 maj og dermed en lille bitte chance for at møde vores venner fra wales igen foran loungen . Glemmer aldrig den sjove kamp !
Oddsene for et møde vil jeg mene er 0000.001 % - he he ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
JaneK

Re: 1% chance for at møde Bangor City igen

Indlæg af JaneK »

1% eller 0,001% - alligevel en stor forskel.. Så hvad er dit bud? bare for at være sikker på du selv har styr på tingene ;)

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

JaneK skrev:1% eller 0,001% - alligevel en stor forskel.. Så hvad er dit bud? bare for at være sikker på du selv har styr på tingene ;)
Sorry en mindre skrivefejl . Men små busker at gå i :? Men godt du kan dunke mig i hovedet JaneK
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

MogensOestergaard

Indlæg af MogensOestergaard »

Gizmo aka Jeff skrev:
JaneK skrev:1% eller 0,001% - alligevel en stor forskel.. Så hvad er dit bud? bare for at være sikker på du selv har styr på tingene ;)
Sorry en mindre skrivefejl . Men små busker at gå i :? Men godt du kan dunke mig i hovedet JaneK
Hehe, ja så kan vi da lige gøre det igen - hvilke små busker er det JaneK går i? :)

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Hvordan kan du lave det regnestykke, når vi ikke selv er kvalificeret endnu :?
Vi kommer kun for roulade!

Besvar