POKALFINALEN!!!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Re: POKALFINALEN!!!!!

Indlæg af pedersen7500 »

Martin skrev:Heey, nu skal jeg jo selvfølgelig over, og se pokalfinalen, og var lige inde for at købe en billet, men jeg kan ikke se hvor, man kan melde sig til:
Bussen med Fans??

Nogle der kan hjælpe mig? :D
Der er jo 4 sider hvis du ikke har set det;)
Mener den står som en af de sidste.
!

974

Indlæg af 974 »

pedersen7500 skrev:
Martin skrev:Heey, nu skal jeg jo selvfølgelig over, og se pokalfinalen, og var lige inde for at købe en billet, men jeg kan ikke se hvor, man kan melde sig til:
Bussen med Fans??

Nogle der kan hjælpe mig? :D
Der er jo 4 sider hvis du ikke har set det;)
Mener den står som en af de sidste.

Jeg forstår altså heller ikke at det kan være så svært - får folk ikke undervisning i IT nu om dage...

Her bare slatten kopi fra siden:

Fan bustur fra Herning, barn u/18 år

Opsamling på MCH Arena kl. 9.45
VIGTIGT: Kvitteringen på web-shop køb er billet til bussen!
E-mail med busnummer fremsendes.
VIGTIGT: Grupperejse - se øverst!
Unummereret siddeplads.

450,00 DKK

Fan bustur fra Herning, voksen

Opsamling på MCH Arena kl. 9.45
VIGTIGT: Kvitteringen på web-shop køb er billet til bussen!
E-mail med busnummer fremsendes.
VIGTIGT: Grupperejse - se øverst!
Unummereret siddeplads.

550,00 DKK

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Skal vi stå på Nedre C tribunen bag målet, hvor FCK fansene normalt står ?? ;) ;)
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

MathiasVJacobsen skrev:Skal vi stå på Nedre C tribunen bag målet, hvor FCK fansene normalt står ?? ;) ;)
vi har fået hele B som værende vores tribune:
Billede

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Hej folkens! Super fedt vi er i finalen, og det skal selvfølgelig over og ses! Nu lægger landet sådan, at jeg ikke bor i et område, hvor bussen er aktuel i forhold til billet - så var det jo så let.

Nu har jeg så leget rundt på google med en masse forskellige søgninger med pokalfinalen og hvor man kan købe billeter online, men det får man ikke noget ud af. Nogen, som ved hvor man kan købe billet?

Taark
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Bhomaszz/bavnsgaard skrev:Hej folkens! Super fedt vi er i finalen, og det skal selvfølgelig over og ses! Nu lægger landet sådan, at jeg ikke bor i et område, hvor bussen er aktuel i forhold til billet - så var det jo så let.

Nu har jeg så leget rundt på google med en masse forskellige søgninger med pokalfinalen og hvor man kan købe billeter online, men det får man ikke noget ud af. Nogen, som ved hvor man kan købe billet?

Taark
Du kan købe billetten på dbu.dk fra d. 5/5 klokken 12:00. Ellers tjek fcm.dk der står der også noget om det.
!

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Jakobnw skrev:
MathiasVJacobsen skrev:Skal vi stå på Nedre C tribunen bag målet, hvor FCK fansene normalt står ?? ;) ;)
vi har fået hele B som værende vores tribune:
Billede

Okay det er cool.
Jeg var nemlig en tur inde på Nordsjælland fanklubben Tigers´ debatforum, hvor de også mente at de havde Nedre B. Men der tager de fejl! :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

MogensOestergaard

Indlæg af MogensOestergaard »

Er det korrekt forstået, at der ikke bliver særtog i år?

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

MogensOestergaard skrev:Er det korrekt forstået, at der ikke bliver særtog i år?
Ja det er det.

Det skulle være billigere med bus.
!

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Black Wolves bestyrelse har i samråd med FCM besluttet ikke at sende busser til pokalfinalen i Parken.

Administrationsarbejdet med tilmelding er simpelt hen for stort og det er vi som fanklub ikke gearet til. Især delen med forudbetaling er ikke mulig at administrere for Black Wolves.
Der ville også blive et stort administrationsarbejde, i forbindelse med de mange folk der ikke er medlem, som gerne vil rejse sammen med dem der er medlemmer af BW.

Black Wolves vil heller ikke kunne tilbyde en væsentlig billigere tur end FCM da omkostninger for bus og entrebillet skal dækkes 100 %.
Oven i det hele, ville BW skulle udnytte de mest loyale fans som busansvarlige og til at sælge øl og vand på busserne. Bestyrelsen mener, at det er dem, der mest af alt, har fortjent en dag, hvor de kan slappe af på turen og give sig 100 % på stemningstribunen.

Bestyrelsen mener, at FCM tilbyder et fint produkt og opfordrer alle til at benytte sig af det og selvfølgelig vælge billet på stemningstribunen og deltage i opbakningen af holdet.

Læs mere om turen og tilmeld dig her:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Lund

6256

Indlæg af 6256 »

Hvad menese der med "liste", som står der i parentesen?
Buschauffør skal være billetkontrol ved afgang (kvittering fra webshop og liste) og udlevere T-Shirts samt billetter til Parken efter stop Lillebælt.

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Thomas Lund skrev:Bestyrelsen mener, at FCM tilbyder et fint produkt og opfordrer alle til at benytte sig af det og selvfølgelig vælge billet på stemningstribunen og deltage i opbakningen af holdet.

Lund
og med stemningstribunen menes vel hele b?
bliver der offentliggjort et bestemt stemningssted (altså øvre, nedre, nummer osv.) inden?
For som det er lagt op til fra FCMs side kommer vi med busser alle mulige steder fra og derfor kunne det være dejligt at kende stedet hvor stemningsskaberne er, så man har noget at sigte efter når man kommer ind. Både for dem der har lyst til at bidrage og dem der ikke har. For selv om man kunne håbe på andet så bliver hele B ikke 100 % stemningsskabere, præcis ligesom nordea plejer at være en blandet landhandel.

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Jakobnw skrev:
Thomas Lund skrev:Bestyrelsen mener, at FCM tilbyder et fint produkt og opfordrer alle til at benytte sig af det og selvfølgelig vælge billet på stemningstribunen og deltage i opbakningen af holdet.

Lund
bliver der offentliggjort et bestemt stemningssted (altså øvre, nedre, nummer osv.) inden?
For som det er lagt op til fra FCMs side kommer vi med busser alle mulige steder fra og derfor kunne det være dejligt at kende stedet hvor stemningsskaberne er, så man har noget at sigte efter når man kommer ind. Både for dem der har lyst til at bidrage og dem der ikke har. For selv om man kunne håbe på andet så bliver hele B ikke 100 % stemningsskabere, præcis ligesom nordea plejer at være en blandet landhandel.
Hele B-afsnittet er unummeret pladser - så vil mene at du bare køber billet til B-tribunen/ Danske spil og så finder du en plads på dagen - og hvis folk ikk synger der hvor du har valgt at stå , så kan du gå/løbe hen til der hvor de synger osv .
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Gizmo aka Jeff skrev:
Jakobnw skrev:

Lund
Hele B-afsnittet er unummeret pladser - så vil mene at du bare køber billet til B-tribunen/ Danske spil og så finder du en plads på dagen - og hvis folk ikk synger der hvor du har valgt at stå , så kan du gå/løbe hen til der hvor de synger osv .
er jeg udemærket godt klar over...
problemet i det er bare at det er siddepladser så det med at møvre sig er ikke helt let. Når folk mener de har en siddeplads beholder de den sgu også igennem hele kampen. Det er lidt noget andet end med en ståplads hvor der nok skal være plads til alle der vil synge.

Men okay, det er nok bare flueknepperi fra min side så jeg tror bare vi dropper det...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Du har helt ret, når folk har fået sig sat, så flytter de sig ikke.

Hvis I snakkede med parken, kunne der måske afmærkes et område midt på tribunen?

Besvar