POKALFINALEN!!!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

POKALFINALEN!!!!!

Indlæg af Ravnen »

For pokker da også det er FEDT. Det bliver en fantastisk dag. Som mange af jer var jeg med ved de to foregående, men denne gang SKAL vi f..... vinde! :mrgreen:

Fruen og jeg har 10 års bryllupsdag på finaledagen, og en sejr ville være den PERFEKTE gave!! ;)

Poulsgaard

Bus/Tog til parken 13/5

Indlæg af Poulsgaard »

Hallo BW,

Hvornår kan vi melde os til turen til parken.
Det kan ikke forblive en overraskelse for BW at vi skal i parken om 2 uger.
Det er for dårligt at det ikke er muligt at melde sig til turen endnu.

Jeg regner med at der også bliver arrangeret tur for alle underafdelingerne af BW.

/Ironi

Hvor er det bare fedt at vi skal i parken igen. ærgeligt at jeg ikke får mulighed for at være der denne gang, hvor jeg vil vurdere vores chancer størrer end nogensinde før.

God tur gutter

Poulsgaard
--------------
BW#1 USA
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

MathiasVJacobsen

Re: POKALFINALEN!!!!!

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Nu skulle vi jo lige være sikre på at vi kom i finalen, hvilket så bekendt først lige er blevet afgjord.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

MEGA MEGA FEDT!!!! :D

Det har jeg ventet længe på. Lad os da nu lige få den pokal med hjem.

Er der nogen der ved hvor man kan se højdepunkterne fra kampen idag?? Kunne desværre kun se første halvleg.

FCNww

Indlæg af FCNww »

Tillykke med resultatet i dag. Tror ikke mange var i tvivl om at I ville gå videre, men "it aint over untill the fat lady sings"

Som FC Nordsjælland fan glæder jeg mig til en god kamp i finalen. I er nok favoritter, men på dagen tror jeg på at vi har en mulighed!

Vi ses i Parken!

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

MathiasVjacobsen
Læs nu hele indlægget fra poulsgaard, fornem den ironiske tone, og vigtigst - læg mærke til at han rent faktisk skrev "ironi" for at undgå misforståelser.

Hvor er det fedt at være i finalen igen, og denne gang mod en modstander hvor der er en pæn chance for at vinde, ja faktisk får vi nok aldrig større chance for at vinde pokalen. Så den skal bare have fuld gas, og det er jeg egentlig heller ikke i tvivl om at hele truppen vil gøre.

Der er vel også en god mulighed for. at vinde kampen på tilskuerpladserne, nu hvor det er Fcn vi skal møde, så ind i bilerne, busserne, togene, på cyklen, knallerten osv, og mød op i parken for at bakke op og være med til at hive pokalen hjem.

Brugeravatar
Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

Tillykke med sejren i går og pladsen i finalen. Kan ikke sige andet end det var fortjent. Vi var aldrig i nærheden af det niveau vi kan(har) spille på. Det var jo som at stjæle slik fra små børn. Nuvel det skal ikke handle om vores mangler men jeres fortjeneste. Held og lykke med turen til kbh. Skal hilse og sige at der er en fed fornemmelse at stå med pokalen.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.

Noe

Indlæg af Noe »

Colt Sivas skrev:Tillykke med sejren i går og pladsen i finalen. Kan ikke sige andet end det var fortjent. Vi var aldrig i nærheden af det niveau vi kan(har) spille på. Det var jo som at stjæle slik fra små børn. Nuvel det skal ikke handle om vores mangler men jeres fortjeneste. Held og lykke med turen til kbh. Skal hilse og sige at der er en fed fornemmelse at stå med pokalen.
Tak. Og som altid god stil fra dig, Colt. :)

Det bliver sgu spændende om 14 dage. For første gang er vi vel favoritter i en finale. Og efter fem tabte finaler (ja, jeg tæller IFS med, det gjorde nemlig lige så ondt), SKAL det bare lykkes denne gang.

Coach

Indlæg af Coach »

Bus eller tog...

På Fcm's hjemmeside står der, at der bliver indsat busser... på shoppen at det er tog. Nogen der ved, hvordan transporten bliver?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Bliver det egentlig muligt at tilmelde sig turen med BW selv om man ikk er medlem af BW ??
FCM!
FCM!
FCM!

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg er også i tvivl, skal man købe billetterne seperat eller får man billetter hvis man tilmelder sig en BW bus?

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

mon ikke der kommer noget info om en times tid?

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

TILMELDNING er startet..

Go Go-

http://www.fcm.dk/index.php?ID=226

Edit:

Jeg er forvirret. Bliver det bus eller tog?? når jeg skal ind og betale det siger den at det bliver tog..
Senest rettet af pedersen7500 30. apr 2010, 12:06, rettet i alt 1 gang.
!

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

pedersen7500 skrev:TILMELDNING er startet..

Go Go-

http://www.fcm.dk/index.php?ID=226
Jeg synes ikke jeg kan finde pokalfinalen inde i shoppen...

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

nej det er godt nok uoverskueligt :(

Besvar