AGF joke af dimensioner - Tøffe træner

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Ravnen

AGF joke af dimensioner - Tøffe træner

Indlæg af Ravnen »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 332162.ece

Hold da op jeg fik teen galt i halsen. Stig Tøfting, af alle, som "ny" inspiration for Erik Rasmussen. De er to komplette modsætninger, og det er en klar devaluering af Erik Rasmussen at få presset Tøffe ned over hovedet.

Det kommer ikke til at gå stille af sig....

Gad vide hvad Martin Jørgensen mener, nu

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 331351.ece

Citater:

Tøfting: "Erik Rasmussen er fantastisk til at tale tingene både op og ned."

Tøfting om Martin Jørgensen: "Hvis han kan komme med til VM på baggrund af det, han har præsteret i AGF, så må man altså sætte spørgsmålstegn ved, hvordan landsholdet bliver udtaget. Eller få store rynker i panden over alternativerne."

Ja man kan let finde flere citater på nettet.

Brugeravatar
PS

Re: AGF joke af dimensioner - Tøffe træner

Indlæg af PS »

Jeg er tilbøjelig til at tro, at det kan vise sig at være et godt træk af Agf. Jeg tror at de vil supplere hinanden, så det resulterer i et godt mix af indpiskning og taktik på den ene side, og opmuntring og kreativitet på den anden.
Det er godt nok to store personligheder, men hvis de begge gi'r plads til hinanden, kan det blive et par med lige så stor succes Erik og TT.

På den anden side kan det også ende med et ordentligt brag, hvis Tøfting ikke har lært at "styre sig"

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Jeg er tilbøjelig til at mene at dette var noget nær det eneste skud i bøssen AGF havde hvis de skulle holde sig oppe. ER og ST står for helt diamentralt modsatte ting. Sammen vil jeg mene de skulle kunne redde AGF i sas-ligaen.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Ralle
Geografisk sted: Randers

"Tøffe-effekten"??

Indlæg af Ralle »

Haha... Hvis dagens resultat indikerer hvilken effekt Tøfting har haft, så skulle de måske nok have undladt at bruge skuddet i bøssen ;)

Gad vide om det efterhånden kan betyde endnu et farvel til AGF i superligaen?

Young Wolf

Re: "Tøffe-effekten"??

Indlæg af Young Wolf »

Ralle skrev:Haha... Hvis dagens resultat indikerer hvilken effekt Tøfting har haft, så skulle de måske nok have undladt at bruge skuddet i bøssen ;)

Gad vide om det efterhånden kan betyde endnu et farvel til AGF i superligaen?
så lige slutprogrammet og gf havde faktisk det en af de nemmeste af de tre bundhold, men på den anden side har de sønderjydske på hjemmebane og hvis den kikser uha da da siger jeg bare.
De vil være savnet men heller ikke mere savnet end at de bare var gode til at skabe stemning (på og uden for tribunerne).
Økonomisk vil det være en kæmpe fiasko.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

AGFs fordel lige nu, er jo at vi selvfølgelig banker Randers i morgen :mrgreen:

Spøg til side, det ser ualmindeligt skidt ud for dem. Når selv Herkøge kan slå dem :roll:

Shearer

Indlæg af Shearer »

Var lige inde og gennemgå stillingerne for de sodste 10 år, og kunne konstatere at med en sejr i sidste runde vil agf have deres 3. bedste sæson pointmæssigt i den periode. Skræmmende at de alligevel kan risikere at ryge ned på den baggrund.

Brugeravatar
Ralle

Totally OT: Hybris :P

Indlæg af Ralle »

Ravnen skrev: Spøg til side, det ser ualmindeligt skidt ud for dem. Når selv Herkøge kan slå dem :roll:
*host* :roll: ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja host host, men vi risikerer i det mindste ikke nedrykning, det er den store forskel ;)

Brugeravatar
Ralle

Indlæg af Ralle »

Det er absolut det positive ved det. (Men gud hvor var den oplagt :P )

Når det så er sagt, så skal jeg da lige love for at vi får den afslutning i bundstriden, man kun kan ønske sig, når man ikke selv er indblandet i den. Man kan forestille sig et lille SønderjyskE-nederlag, en uafgjort i Randers, og en AGF-sejr på 2 mål... Et scenarie der vil betyde at alle tre hold ender på 41 point, og GF rykker ned på en målscore der er 1 eller 2 mål dårligere end de andres...

Brugeravatar
Ralle

Randers-joke af endnu større dimensioner!!

Indlæg af Ralle »

http://www.randershk.dk/Default.aspx?ID ... ewsID=1438

Randers HK vandt for nylig EHF cup'en i håndbold - og for det skal de vel naturligvis fejres, men jeg studser lidt over slutningen på artiklen her...

"I skrivende stund er Randers FCs fortsatte deltagelse i superligaen endnu uvis. Men hvis Randers FC stadig er i superligaen på mandag, vil fodboldspillerne også deltage i fejringen på Rådhustorvet. Programmet forventes afsluttet kl. ca. 18:15"

Hvad fanden sker der??? :o Hvor er det vi efterhånden er nået til hvis et fodboldhold skal på byens rådhus og FEJRES fordi man bliver nummer 10.... TI!!!

Bliver det tilfældet forlanger jeg sgu at man byder FCM-spillerne ind til fejring på rådhuset i Herning OG Ikast for at fejre vi muligvis får en ekstra hjemmekamp! :roll: (Ironi kan her måske være anvendt)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Haha ja det er da en joke af dimensioner :mrgreen:

Også noget løjerligt at blande håndbold og fodbold sådan sammen.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Erik Rasmussen har rigtig mange kvaliteter som træner; især hans mandskabspleje, individuel udvikling af de enkelte spillere og hans offensive samt positive indstilling til fodbolden. Desværre er hans største akilleshæl hans tendens til at agere istedet for at reagere i modgang. Det blev kort og godt AGF's død, hvorfor Erik Rasmussen selvfølgelig heller ikke er træner i AGF næste år.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror nu også Eriks problem er hans meget letsindige tilgang til defensiv organisation. Han har brug for en taktisk nørd ved sin side, ganske som da han havde Thomasberg som assistent her.

De burde have gjort som i OB, hvor de stivede Lars Olsen af med Viggo Jensen. Det er en god kombination.
Måske de kunne have lokket Peter Rudbæk til at have hjulpet sin gamle klub, han var da en som alle ville have respekt for (eftersom han er den sidste træner som har haft succes med AGF..)

Jeg tvivler stærkt på at Erik overlever som træner i AGF. Det er også lidt synd at en så sympatisk person skal være i en så usympatisk klub :mrgreen:
Han kunne i stedet blive en god træner for FCN når Wieghorst overtager Brøndby... Eller måske træne HB Køge, en klub han jo kender indgående.

Besvar