Transfer-frie spillere sommer 2010
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Transfer-frie spillere sommer 2010
Transferfri spillere i SAS Ligaen
Disse spillere fra SAS-ligaen har kontraktudløb til sommer.
Jesper Grønkjær - FC København
Atiba Hutchinson - FC København
Jonas Troest - OB
Thomas Helveg - OB
Hans Henrik Andreasen - OB
Andreas Johansson - AaB
Thomas Hansen - Silkeborg
Henrik Kildentoft - FC Nordsjælland
Sibusiso Zuma - FC Nordsjælland
Kim Madsen - AGF
Ulrik Lindkvist - AGF
Dennis Cagara - AGF
Morten Bertolt - SønderjyskE
Marc Nygaard - Randers FC
Morten Karlsen - Randers FC
Kevin Stuhr Ellegaard - Randers FC.
-------------------------
Nogle af disse man kunne bruge i fcm ? Kigger på Stuhr Ellegaard - men spørgsmålet er om Jonas Lôssel er bedre end ham ??
Hva med Marc Nygaard i tilfælde af nedrykning til RFC ??
Og så er der Hans Henrik Andreasen ? Midtbaneslider med stort S .. Ved godt vi har mange på midtbanen . Men why not ??
Jonas Troest - OB
Thomas Helveg - OB
Andreas Johansson - AaB
Kim Madsen - AGF
Ulrik Lindkvist - AGF
Dennis Cagara - AGF
Nogle af disse man kunne bruge i fcm ? Kigger på Stuhr Ellegaard - men spørgsmålet er om Jonas Lôssel er bedre end ham ??
Og så er der Hans Henrik Andreasen ? Midtbaneslider med stort S .. Ved godt vi har mange på midtbanen . Men why not ??
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Re: Transfer-frie spillere sommer 2010
Jeg vil godt ligge hovedet på blokken og forudsige at der kommer ikke nogen af de der spillere til FCM til sommer. Som jeg ser det er de enten for dyre, eller for dårlige. Desuden vil mange af dem være fyld på vores nuværende hold, og det er netop det vi er sluppet af med.
Jeg tror ikke Kevin Stuhr bliver hentet da klubben ikke har brug for ham når man har Jonas. Jeg regner med at vi henter en udenlandsk målmand som kan komme på forskerordning, han kan så få 2 år til at prøve at slå Løssl af, imellem tiden finder klubben ud af hvem der skal være den nye anden målmand af vores mange unge talenter fra Akademiet.
Jeg føler mig overbevist om at hvis der hentes en spiller til sommer så bliver det en stor angriber som kan være erstatning/aflaster for Frank.
Jeg tror ikke Kevin Stuhr bliver hentet da klubben ikke har brug for ham når man har Jonas. Jeg regner med at vi henter en udenlandsk målmand som kan komme på forskerordning, han kan så få 2 år til at prøve at slå Løssl af, imellem tiden finder klubben ud af hvem der skal være den nye anden målmand af vores mange unge talenter fra Akademiet.
Jeg føler mig overbevist om at hvis der hentes en spiller til sommer så bliver det en stor angriber som kan være erstatning/aflaster for Frank.
- Mini Bager
Der er da i hvert fald nogle stykker der er uden for rækkevidde, rent økonomisk.Gizmo aka Jeff skrev:Transferfri spillere i SAS Ligaen
Jonas Troest - OB
Thomas Helveg - OB
Andreas Johansson - AaB
Kim Madsen - AGF
Ulrik Lindkvist - AGF
Dennis Cagara - AGF
Men der er da også et par spændende spillere i mellem. Nygaard lyder lidt interessant. Vi vælter os jo ikke ligefrem i store stærke angribere. Spørgsmålet er bare om han vil være 2. valg??
HHA er en dygtig spiller der kan bidrage med meget, og udsigterne til udlandet for ham er nok langt grundet hans alder (mener jeg).
Hvis ikke FCN vinder pokalen, og vi gør (forhåbentligt
Vi er nødt til at få en ny målmand, men Kevin Stuhr kommer nok ikke nu, da Lössl alt andet lige må være førstevalg. Så han er nok ikke interesseret mere. Hvis han da har været det.
-
Jesper BW1100
Jeg tror ærlig talt ikke vi kigger på nogle af dem. Vi har meldt ud at der vil blive satset på ungdommen; bevist så sent som i dag med den lange kontraktforlængelse til den unge centrale midtbanespiller Kasper Hansen.
Før foråret var KSE et oplagt valg i FCM, men med Lössls præstationer i foråret og udmeldingen om fokus på egne talenter, ville det være åndssvagt at hente en førstekeeper og sætte Lössl på bænken. Så ville man da i den grad underminere sin egen strategi og sine udtalelser. Så jeg tror man henter en keeper der vil kunne presse Lössl, men alligevel indfinde sig i at sidde på bænken (findes de overhovedet?)
HHA er uden tvivl en ganske fin spiller. Han er bare slet ikke den type spiller vi satser på: Aldrende og løntung. Desuden er vi rigtig fint besat på midtbanen, og har som nævnt tidligere oppe lige forlænget med endnu et talent. Han bliver med garanti ikke hentet.
Marc Nygaard kunne selvfølgelig være en mulighed. Han har den fysik vi har brug for i angrebet, hvis Frank er ude. Dog er han også aldrende og løntung, så det kommer ret sikkert heller ikke til at ske. Jeg tror FCM mener det seriøst når der bliver meldt ud at der satses på egne talenter. Derfor tror jeg ikke man går ud og henter det store til sommer. Udover en "reserve"keeper.
Før foråret var KSE et oplagt valg i FCM, men med Lössls præstationer i foråret og udmeldingen om fokus på egne talenter, ville det være åndssvagt at hente en førstekeeper og sætte Lössl på bænken. Så ville man da i den grad underminere sin egen strategi og sine udtalelser. Så jeg tror man henter en keeper der vil kunne presse Lössl, men alligevel indfinde sig i at sidde på bænken (findes de overhovedet?)
HHA er uden tvivl en ganske fin spiller. Han er bare slet ikke den type spiller vi satser på: Aldrende og løntung. Desuden er vi rigtig fint besat på midtbanen, og har som nævnt tidligere oppe lige forlænget med endnu et talent. Han bliver med garanti ikke hentet.
Marc Nygaard kunne selvfølgelig være en mulighed. Han har den fysik vi har brug for i angrebet, hvis Frank er ude. Dog er han også aldrende og løntung, så det kommer ret sikkert heller ikke til at ske. Jeg tror FCM mener det seriøst når der bliver meldt ud at der satses på egne talenter. Derfor tror jeg ikke man går ud og henter det store til sommer. Udover en "reserve"keeper.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Jesper BW1100 skrev:Jeg tror ærlig talt ikke vi kigger på nogle af dem. Vi har meldt ud at der vil blive satset på ungdommen; bevist så sent som i dag med den lange kontraktforlængelse til den unge centrale midtbanespiller Kasper Hansen.
Kunne personligt godt tænke mig Marc Nygaard - han er oksestærk og ved hvor målet står på banen. Tror hellere ikke han gider 1 division - det skulle da kun være for at være klubloyal overfor RFC ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
....jeg ved udemærket at han har været mere skadet end gennemsnittet, men er jeg den eneste der hæfter mig ved at Nygaard ikke har lavet et eneste mål i denne sæson??
Har hørt at Kildentoft skifter til os til sommer, hans kæreste skal til at læse i Herning og dette skulle være årsagen, nogen der kan bekræfte dette?
Jeg har prøvet at liste noget ud af mine FCN kræfter, men de ved ikke noget om detShearer skrev:Har hørt at Kildentoft skifter til os til sommer, hans kæreste skal til at læse i Herning og dette skulle være årsagen, nogen der kan bekræfte dette?
Men skal kæresten studere i Herning er det vel ikke så usandsynligt
-
MathiasVJacobsen
HHA tvivler jeg meget meget kraftigt på. Han er løntung og vi er rigtig godt besat på den centrale midtbane.
Jonas Troest tager sikkert til udlandet.
Zuma alt for gammel.
Nygaard er ikke i den form som han var i sin brandsæsonsidste år.
Kildentoft kunne måske være spændende, men han vil sansynligvis blive en `bænkemand´
Jonas Troest tager sikkert til udlandet.
Zuma alt for gammel.
Nygaard er ikke i den form som han var i sin brandsæsonsidste år.
Kildentoft kunne måske være spændende, men han vil sansynligvis blive en `bænkemand´
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Jeg har forsøgt...jeg har virkelig vendt og drejet det på alle tænkelige måder, men jeg giver op. Jeg kan simpelthen ikke se det - kan du ikke fortælle mig hvad i alverden vi dog skulle hente ham for??Shearer skrev:Har hørt at Kildentoft skifter til os til sommer, hans kæreste skal til at læse i Herning og dette skulle være årsagen, nogen der kan bekræfte dette?
Nu kan jeg ikke se hvor jeg har nævnt min holdning til denne transfer, men man kunne vel forestille sig, at man i disse tider vil være mere end viliige til at lytte til bud på spillere. Med det forår Kolja har haft kunne han være i udenlandsk søgelys, og kunne man sælge ham til et fornuftigt beløb og få en ok erstatning ind på en fri transfer, ville det vel være ok.Ralle skrev:Jeg har forsøgt...jeg har virkelig vendt og drejet det på alle tænkelige måder, men jeg giver op. Jeg kan simpelthen ikke se det - kan du ikke fortælle mig hvad i alverden vi dog skulle hente ham for??Shearer skrev:Har hørt at Kildentoft skifter til os til sommer, hans kæreste skal til at læse i Herning og dette skulle være årsagen, nogen der kan bekræfte dette?
Shearer skrev:Nu kan jeg ikke se hvor jeg har nævnt min holdning til denne transfer, men man kunne vel forestille sig, at man i disse tider vil være mere end viliige til at lytte til bud på spillere. Med det forår Kolja har haft kunne han være i udenlandsk søgelys, og kunne man sælge ham til et fornuftigt beløb og få en ok erstatning ind på en fri transfer, ville det vel være ok.Ralle skrev:Jeg har forsøgt...jeg har virkelig vendt og drejet det på alle tænkelige måder, men jeg giver op. Jeg kan simpelthen ikke se det - kan du ikke fortælle mig hvad i alverden vi dog skulle hente ham for??Shearer skrev:Har hørt at Kildentoft skifter til os til sommer, hans kæreste skal til at læse i Herning og dette skulle være årsagen, nogen der kan bekræfte dette?
Er helt enig i dine betragtninger Shearer
Kildentoft er en ganske habil forsvarer primært som højre back hvor han jo også har spillet på diverse ungdomslandshold
Kan vi få ham på den måde som der lægges op til, så kan det i hvert fald ikke skade
-
RainierW
http://www.bold.dk/blog/763/13/Klasseho ... uperligaen
Sjov Blog her til inspiration.
Personligt tror jeg kun vi henter hvis vi sælger en bærende spiller vi ikke har 1-2 direkte erstatninger for. Eks. tror jeg ikke der vil blive hentet erstatninger for Ried, Salami eller Jessen, der vil deres nuværende backup (Ipsa, Izunna, Juelsgaard) bare træde ind, og Akademispilleren der allerede er på kontrakt (Sviachenko, Hansen, Lauritsen(?)) bare træde frem som backup.
Men en fysisk stær angriber eller et salg af eks. Borring, Thyge eller Kolja vil nok kræve en udenfra kommende erstatning. Derfor tror jeg også en Morten Nielsen er bedste bud fra denne liste.
Sjov Blog her til inspiration.
Personligt tror jeg kun vi henter hvis vi sælger en bærende spiller vi ikke har 1-2 direkte erstatninger for. Eks. tror jeg ikke der vil blive hentet erstatninger for Ried, Salami eller Jessen, der vil deres nuværende backup (Ipsa, Izunna, Juelsgaard) bare træde ind, og Akademispilleren der allerede er på kontrakt (Sviachenko, Hansen, Lauritsen(?)) bare træde frem som backup.
Men en fysisk stær angriber eller et salg af eks. Borring, Thyge eller Kolja vil nok kræve en udenfra kommende erstatning. Derfor tror jeg også en Morten Nielsen er bedste bud fra denne liste.
-
robertocarlos
synes vi ska hente toft i hb køge, han er den høje type vi mangler som erstatning for farlige frank dog mangler han lidt skudtræning
-
Gæst
Ja det ville være en fantastisk forstærkning
/Ironi
Toft ??? Overhovedet ikke til vores niveau.
/Ironi
Toft ??? Overhovedet ikke til vores niveau.