Esbjerg - FCM
- Jesper-Sunds
Esbjerg - FCM
Kan Esbjerg score mod FCM? Kan FCM overhovedet tabe? Få svaret i næste afsnit af Ulve spiser fisk 11/04/10 KL: 16:00
Dommer: Nicolai Vollquartz
FCM form
Senest: Hobro - FCM 1-2 ( 8 Kampe i streg uden nederlag og 4 sejre på stribe)
Esbjerg form
K V U T Mf-Mi +/- P
6 1 1 4 3-12 -9 4
Dommer: Nicolai Vollquartz
FCM form
Senest: Hobro - FCM 1-2 ( 8 Kampe i streg uden nederlag og 4 sejre på stribe)
Esbjerg form
K V U T Mf-Mi +/- P
6 1 1 4 3-12 -9 4
Re: Esbjerg - FCM
Kan FCM overhovedet vinde ligakampe i Esbjerg? Jeg vælger at bevare en sund pessimismeJesper-Sunds skrev:Kan Esbjerg score mod FCM? Kan FCM overhovedet tabe? Få svaret i næste afsnit af Ulve spiser fisk 11/04/10 KL: 16:00
Igen, igen, igen en vigtig kamp, og selvom det efterhånden er en kliche, så er det utrolig vigtig at få point i denne kamp. Samtidig er det også skønt at kunne sige det, for hvem havde troet, at kampene i ligaen ville blive vigtige for os her i foråret?
Men som turneringen har udviklet sig, med den billigste 3. plads i mands minde, som 5 hold kæmper om, så bliver resten af forårets kampe sandsynligvis spændende for os - i hvert fald hvis vi undgår at tabe 3 kampe i træk.
Esbjerg er vel noget nær forårets største skuffelse, og det er sådan set dem, der har lukket alle os andre ind i kapløbet om 3. pladsen.
Personligt tror jeg ikke på 3. pladsen for vores vedkommende, mest af alt grundet vores kampprogram hvor vi skal spille 2 kampe om ugen stort set resten af sæsonen. Det tror jeg bliver for meget for spillerne og vores smalle trup, og det giver i hvert fald en fordel til EfB, SIF, AaB og BIF, der alle har nogle frie midtuger, hvor vi spiller pokalsemifinaler. Samtidig må vi nok også erkende, at vi har fået flere point end spillet har været til, og man kan nok ikke forvente at det fortsætter.
Jeg vil egentlig også være tilfreds med en uafgjort i morgen mod EfB - på trods af pokalmiraklet dernede sidst, så er det stadig en udebane, som ikke rigtig huer mig, og 1 point vil være ok - især når man tager i betragtning af vi har en kamp i benene fra i torsdags. Jeg spår, at det første mål bliver meget afgørende i morgen . hvilket self ikke er den store spådom, da det sådan set næsten altid er sådan
Men som turneringen har udviklet sig, med den billigste 3. plads i mands minde, som 5 hold kæmper om, så bliver resten af forårets kampe sandsynligvis spændende for os - i hvert fald hvis vi undgår at tabe 3 kampe i træk.
Esbjerg er vel noget nær forårets største skuffelse, og det er sådan set dem, der har lukket alle os andre ind i kapløbet om 3. pladsen.
Personligt tror jeg ikke på 3. pladsen for vores vedkommende, mest af alt grundet vores kampprogram hvor vi skal spille 2 kampe om ugen stort set resten af sæsonen. Det tror jeg bliver for meget for spillerne og vores smalle trup, og det giver i hvert fald en fordel til EfB, SIF, AaB og BIF, der alle har nogle frie midtuger, hvor vi spiller pokalsemifinaler. Samtidig må vi nok også erkende, at vi har fået flere point end spillet har været til, og man kan nok ikke forvente at det fortsætter.
Jeg vil egentlig også være tilfreds med en uafgjort i morgen mod EfB - på trods af pokalmiraklet dernede sidst, så er det stadig en udebane, som ikke rigtig huer mig, og 1 point vil være ok - især når man tager i betragtning af vi har en kamp i benene fra i torsdags. Jeg spår, at det første mål bliver meget afgørende i morgen . hvilket self ikke er den store spådom, da det sådan set næsten altid er sådan
-
Andersbknudsen
som det ser ud nu, hvor der står 2-0 til sønderjyske over silkeborg efter 64 min så en sejre idag så er vi på 3 pladsen.
Nu skal vi jo lige fange fisken før den kan steges 
Men ja, kan vi forsætte med at vinde på udebane, så bliver der noget at fejre.
Men ja, kan vi forsætte med at vinde på udebane, så bliver der noget at fejre.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Hvad lavede han siden, at han fik direkte rødt?pedersen7500 skrev:Så røg Collins lige ud..
Dumt dumt..
Hvordan spiller de ellers?
-
Gæst
Har fået en sms fra ven på stadion som siger at Gaardsøe først skubber til baba, hvor linje dommeren ikke ser det også giver baba ham et sku imens linje dommeren ser det, også overdriver gaardsøe også en del og kaster sig.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Jeg ved ikke hvad han lavede men Gaardsøe lå og tudede og linievogterne havde så set der var sket et eller andet. Han fik så rødt efter dommeren havde snakket med linievogteren.aoa-fcm skrev:Hvad lavede han siden, at han fik direkte rødt?pedersen7500 skrev:Så røg Collins lige ud..
Dumt dumt..
Hvordan spiller de ellers?
Ellers op til kortet har de faktisk spillet rigtig godt. Men EFB de presser meget på og Lössl står fantastisk!
!
Bliver interessent at se om det røde kort til Baba var på sin plads. Ind til videre har Vollquartz jo taget en meget kreativ fortolkning af fodboldloven i brug når han har skulle vurdere konsekvensen af når EfBs overtændthed resulterede i ureglementerede handlinger.
Collins skulle have slået ud efter Gaardsøe ifølge TV2 Sports informationer, som kulminationen på noget håndgemæng, hvis det er rigtigt kan det undre at Gaardsøe så ikke minimum modtager en advarsel og det bør jo så også være på et bestemt måde for at Vollquartz kan tillade sig at give et rødt kort for det.
Collins skulle have slået ud efter Gaardsøe ifølge TV2 Sports informationer, som kulminationen på noget håndgemæng, hvis det er rigtigt kan det undre at Gaardsøe så ikke minimum modtager en advarsel og det bør jo så også være på et bestemt måde for at Vollquartz kan tillade sig at give et rødt kort for det.
Uanset hvad så skal Baba ikk slå ud efter Gaardsøe !! Ej hvor er det irriterende det her !! 
Det er heller ikke så meget Babas røde kort, der er dårligt dømt. Det er mere det, at Gaardsøe slipper ustraffet.DannH skrev:Uanset hvad så skal Baba ikk slå ud efter Gaardsøe !! Ej hvor er det irriterende det her !!
Det lyder til, at han først slog ud efter Baba, hvilket selvfølgelig skal straffes. Derudover var det ekstremt tydeligt at se på TV-billederne, at Gaardsøe overspillede den lige til en Oscar.
Selvfølgelig overspiller han den?Andro skrev:Det er heller ikke så meget Babas røde kort, der er dårligt dømt. Det er mere det, at Gaardsøe slipper ustraffet.DannH skrev:Uanset hvad så skal Baba ikk slå ud efter Gaardsøe !! Ej hvor er det irriterende det her !!
Det lyder til, at han først slog ud efter Baba, hvilket selvfølgelig skal straffes. Derudover var det ekstremt tydeligt at se på TV-billederne, at Gaardsøe overspillede den lige til en Oscar.
1-0 Mikkel Vendelbo.
Satans !!