EB CUP: Hobro vs FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: EB CUP: Hobro vs FCM

Indlæg af Ravnen »

2-1 sejr. Det er helt fint. Pokalkampe er altid noget helt andet, og de små hold finder ofte uanede ressourcer frem.
Synes vi tager det køligt, og holder Hobro fra chancerne. To fine mål af Baba Collins.
Reduceringen kommer i en gang klumpspil, og det er svært at gardere sig mod.
Det eneste som ærger mig, er at Jude ligeså godt kunne have stået på tilskuerpladserne, vi får intet ud af de kontramuligheder der opstår til sidst, fordi Jude enten står offside eller på anden måde mister bolden. Jeg er ikke overbevist om at det var rigtigt at forlænge med Jude, men vi må se hvad fremtiden bringer.

Nu håber jeg på Vejle eller FCN i næste runde.

Brugeravatar
Ralle
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Ralle »

Som Kuhn så fint siger, så gælder det, i pokalkampe, om at gå videre - og det gør man mere end rigeligt med en 2-1 sejr, så vi kan vel alle fint læne os tilbage og være tilfredse.

Bortset fra at det var skide koldt i Hobro, og grantræerne ikke gav meget ly for vinden, så var det nu en meget hyggelig aften ;)

I semi-finalen er det vel egentlig ligegyldigt hvem vi trækker - OB har vi da for eksempel lige slået over 2 kampe i ligaen :P

erland

Indlæg af erland »

Som det bliver sagt herinde. 2-1 og vi vandt så der er ikke så meget mere at sige til det.

Dog vil jeg lige komme med et indspark omkring et par spillere,
- albæk må meget gerne træne noget mere med skud på mål. Misser en kæmpe chance
- thyge trækker et dumt gult kort. Selv om der kun er 2 minutter tilbage, så ville den rigtige løsning ha' været at ligge bolden ind til en af vores 2 spillere foran mål.
-kunne også høre Kuhn råbe et eller andet i den situation.

PS og Jude skal lære reglen omkring offside kendelser. Han burde være hurtig nok til at kunne klare et 2 div. vest forsvar.

Besvar