EB CUP: Hobro vs FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Thomasbokr

EB CUP: Hobro vs FCM

Indlæg af Thomasbokr »

Jeg vil lige starte med at skrive, at jeg ikke har set træningerne (jeff;)) og at den følgende holdopstilling er baseret på spekulation og ren gæt. Når det er sagt så er det en drøn vigtig kamp mod pokaldrœberne fra Hobro.. Jeg tror at vi stiller med stœrkest mulige opstilling, dette basere jeg blandt andet på vi de seneste to kampe har benyttet meget unge spillere, i startopstillingen... mit gæt ville være: 4-4-2

lössl
kolja - albrechtsen - reid - leon
sivebœk - thyge - salami - borring
ilsø - babba

hvis albrechtsen ikke når at blive klar tror jeg, at kuhn vil benytte ipsa i det centralle forsvar ved siden af reid. selvom sviachenko ville være et friskt alternativ.. eller måske kolja også ipsa på bakken... hvad siger i andre?

Holmen

Re: EB CUP: Hobro vs FCM

Indlæg af Holmen »

Tror ikke Albrechtsen bliver klar, desværre.. Jeg håber derfor at Sviatchenko, endnu engang for chancen og starter inde..
Ipsa er stadig lidt for usikker i midterforsvaret, og jeg ser ham som 100% back..
Muligvis så tror jeg også at Uzochukwu vil få pladsen i stedet for salami, han har gjordt det godt - specielt i haderslev.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Uzochukwu var fantastisk i Haderslev !
Desuden spillede Ipsa også en god kamp i Haderslev. Jeg tror Kuhn stadig fortrækker Ipsa frem for Sviatchenko.
Trods en god præstation i Haderslev havde Sviatchenko et par fejl specielt ved opdækning ved dødbolde.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Albrechtsen bliver ikke klar, og der skal ikke gambles med ham - specielt ikke i en kamp mod Hobro hvor Ipsa eller Sviatchenko skal kunne tage over uden problemer..

Jeg forventer en stærk opstilling fra vores side da vi jo satser på pokalsucces i år for at kunne komme i europa, desuden skal Hobro ikke udnervurderes - man har jo før set hold få en enorm selvtillid når de møder de store, så umiddelbart er mit bud:

Lössl
Kolja - Sviatcheko - Reid - Leon
Siv - Thyge - Izunna - Borring
Ilsø - Baba

Jeg håber på Sviatchenko da jeg synes der er mere fremtid i ham end i Ipsa, og han skal simpelthen kunne magte opgaverne mod et 2. divisions hold, der er ingen undskyldninger der.. Så giv Ipsa en pause hvis man vil bruge ham i ligaen pga rutinen er det på en måde forståeligt, men håber Sviatchenko for chancen her.
Izunna har været overbevisende i hans præstationer og har vel efterhånden overhalet Salami, derfor tror jeg han starter inde. En anden mulighed er Albæk som efter min mening er bedre i det offensive spil end Izunna og jeg forventer vi kommer til at have bolden meget, så der er Albæks kvaliteter måske mere brugbare end Izunnas som IMO er bedre når de andre har bolden, hvilket formentlig ikke bliver tilfældet i denne kamp.

Men alt i alt en kamp der SKAL vindes, intet andet kan accepteres..

2294

Indlæg af 2294 »

Meyhoff skrev:... skal simpelthen kunne magte opgaverne mod et 2. divisions hold, der er ingen undskyldninger der...
Men alt i alt en kamp der SKAL vindes, intet andet kan accepteres..
Det sagde de vist også i AAB... :lol:

- Jeg tror nu også på at vi IKKE undervurderer dem
Her skulle der stå noget klogt...

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg kan se at sylvester igboun (staveplade?) Er blevet indlemmet i truppen. Er der nogen der ved lidt om ham?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Spicker skrev:Jeg kan se at sylvester igboun (staveplade?) Er blevet indlemmet i truppen. Er der nogen der ved lidt om ham?
Han er en kropsstærk angriber med en ganske fin fart. Han kan vel sammenlignes lidt med Baba Collins. Men det skal tages med lidt forbehold, da jeg langt fra er den der ved mest om Sylvester.
PS: Du har stavet hans navn rigtigt :-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Grrr.... på grund af forlænget spilletid i SIF-FCN så kan man ikke komme til at se Hobro-FCM. Med alle de kanaler de råder over, så er det godtnok træls (for at sige det mildt..)

5198

Indlæg af 5198 »

nogen der ved hvor start 11eren er??

Gæst

Indlæg af Gæst »

5198 skrev:nogen der ved hvor start 11eren er??

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Ravnen skrev:Grrr.... på grund af forlænget spilletid i SIF-FCN så kan man ikke komme til at se Hobro-FCM. Med alle de kanaler de råder over, så er det godtnok træls (for at sige det mildt..)
det virker nu ikke til at vi er gået glip af så meget... dårlig kamp indtil videre...

2660

Indlæg af 2660 »

Jakobnw skrev: det virker nu ikke til at vi er gået glip af så meget... dårlig kamp indtil videre...
Nej, det er langt fra den walk-over jeg/vi håbede på - Men vi har da i det mindste undgåede de dumme mål i første halvleg (Som kostede for Aab)

Forhåbentligt kommer 2. halvleg til at vise forskellen mellem 2.division og superligaen...

5198

Indlæg af 5198 »

hvordan er tempoet i kampen??

Howdi

Indlæg af Howdi »

2-0 sårn der! 2 gode/lidt heldige mål af baba

Gæst

Indlæg af Gæst »

2-1 ved Kian Christensen. Skidt spil af Kolja der started det. Nu tror jeg der bliver tryk på,

ærgerligt!

erland

Besvar