Jonas Lössel

Om FC Midtjylland og Black Wolves
100x

Jonas Lössel

Indlæg af 100x »

Hvor er den målmand dog guld værd.

Dondinho

Re: Jonas Lössel

Indlæg af Dondinho »

Måske bronze ihvertfald ;). Nej er helt enig han er fantastisk idag og han bliver og er allerede en rigtig god målmand.

jakobV

Indlæg af jakobV »

Jeg er helt sikker på at Jonas Lössl er fremtidens mand for fcm... Det er en helt vanvittig start han har fået med 5 cleansheets i 7 kampe, det er er imponerende. Dog er det ikke kun hans skyld men jeg synes han bidrager med en utrolig ro i forhold til hans alder.

Idag redder han os vel i 3-4 situationer? :D

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Jonas Lössl

Indlæg af Saemala »

Han er virkelig klasse!!
Jeg ser ingen grund til at hente en ny keeper til sommer (medmindre det er en reserve)
Og dem der synes det var skidt vi lejede Heinze ud, synes i stadig det??

Btw. så staves det altså "Løssl" og ikke "Løssel" ;)
Høvdingen af Herning

100x

Re: Jonas Lössl

Indlæg af 100x »

Saemala skrev:Han er virkelig klasse!!
Jeg ser ingen grund til at hente en ny keeper til sommer (medmindre det er en reserve)
Og dem der synes det var skidt vi lejede Heinze ud, synes i stadig det??

Btw. så staves det altså "Løssl" og ikke "Løssel" ;)

Vi har begge stavet forkert ;)

Nr.49 - Jonas Lössl

http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&holdID ... fo&topID=5

Momme

Indlæg af Momme »

Har hele tiden været overbevist om at Lössl ville være opgaven moden, hvilket mine indlæg herinde også vidner om (må man ikke godt fremhæve sig selv lidt i sådan en situation :) )

Vi er nødt til at få fat i en målmand, når/hvis Raska rejser, og så må det jo igen være bedste mand på posten, der bliver førstemålmand.

Brugeravatar
CJ85

Indlæg af CJ85 »

Lössl har kun overbevist om at han er fremtidens mand.. Synes i hvert fald ikke der er grund til at gå ud og hente en ny (dyr) målmand.. Måske nærmere en god back-up der kan affinde sig med at få splinter i røven..
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg synes bestemt, at Lössls præstation har været godkendt so far, og bedre end jeg forventede.

Når det er sagt, så laver han stadig nogle fejl og der er stadig meget udvikling der skal, før han er en topmålmand. Han har dog indtil videre været heldig med at fejlene ikke har kostet. I dag er han på mellemhånd i slutningen af 1. halvleg, hvor han kommer alt for langt ud af målet i en ufarlig situation, hvor han så er heldig med, at SE-spilleren skyder lige på ham. Sammenlign fx den situation med det 3. mål, som FCK scorer i dag, på en identisk mulighed, og det er tydeligt at det er en forkert beslutning af Lössl. Desuden har han generelt været for passiv på stregen i nogle situationer ift indlæg helt inde i det lille felt. Men han er naturligvis en ung målmand, og det er fair nok at han vælge den sikre løsning i en række tilfælde, men i længden duer det ikke - der skal han med sin højde være i stand til at dominere feltet langt mere end han gør pt.

gulle

Indlæg af gulle »

Enig: Jonas er ung og ikke så erfaren, men er det ikke fantastisk at vi har så åbenlyst talent? Tænk hvis alle unge spillere lærte af sine fejl så hurtigt som Jonas, jeg tænker her på de fejl han lavede i den først kamp mod OB. Jeg var selv lidt skeptisk i starten men er ikke i tvivl om at det er den rigtige mand i vores mål. Alternativet er jo MR som farer forvildet rundt i feltet og som vel nærmest aldrig holder selv de svageste skud og indlæg men derimod lægger dem pænt foran sig?? Jag tager sgu hatten af for den unge mand, og ikke mindst HOLDET som virkelig har rejst sig!! Jag vil også lige sige at jeg har stor respekt for den trofaste kerne af BW´s som gi´r den gas HVER gang! Jeg er ikke selv så aktiv men jeg nyder at se og høre JER hver gang jeg er på MCH så TAK for det!!

Hobitten

Indlæg af Hobitten »

hans navn er altså monsteret og det kan ingen rokke ved. så synes vi alle skal råbe det i stedet for lössl

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Interessant artikel om Lössl fra Politiken:

http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... 953064.ece

Specielt interessant er det at læse, at han måske i fremtiden kommer med frem for at sparke frispark. Er der nogen, der har set ham sparke frispark til træning eller kamp?

Hviid

974

Indlæg af 974 »

hviid skrev:Interessant artikel om Lössl fra Politiken:

http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... 953064.ece

Specielt interessant er det at læse, at han måske i fremtiden kommer med frem for at sparke frispark. Er der nogen, der har set ham sparke frispark til træning eller kamp?

Hviid

synes han har et fedt udspark, og med den rette vind i ryggen kan han måske skabe lidt ravage i modstandernes forsvar

At han skulle komme til at sparke frispark virker for mig lidt for liret i anledning af artiklen

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Så blev Lössl's kontrakt forlænget til 2014... DEJLIGT! 8-)
Høvdingen af Herning

Besvar