Chock, Florescu lejet ud

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FobbieRowler

Re: Chock, Florescu lejet ud

Indlæg af FobbieRowler »

http://rfpl.org/clubs-alaniya/igrok

Han står opført på deres hjemmeside, med billede! :shock:

Forstår jeg ingenting af ! Håber vi får en god slant penge ind for lejemålet om ikke andet så! :evil:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ganske fornuftigt valg. I mine øjne har både Izunna, Salami, Thyge og til dels Albæk præsteret bedre end ham i foråret. Han er løntung, og vi kan spare nogle penge den vej. Synes desuden han var skammeligt ringe ovre i Odense. Selvfølgelig skader det vores bredde i det tætpakkede program, men om det svækker os på den lange bane tvivler jeg på. Jeg er fuld af fortrøstning til Thyge, Salami, Albæk og Izunna.
Kan vi samtidig få vist Geo frem i Rusland, så vi kan få lavet et fornuftigt salg ville det jo bare være en bonus. Han er jo trods alt lige blevet landsholdsspiller

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Geo fik ifølge den russiske klub´s hjemmeside 85 min på banen idag på udebane mod
Anji Makhachkala og geo´´s nye klub tabte 2-0 og ligger 4 sidst med 2 point efter 4 kampe .. Så vi må nok indse at det ikk er en aprilsnar .. :o
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

havde jeg ikke set komme,, troede det var en aprilsnar :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den eneste rationelle forklaring, må enten være at Albæk og Izunna har overhalet ham. Det virker bare uforståeligt da Geo lige er vendt tilbage fra en skade, og derfor måtte forventes lige at skulle i gang igen?
Eller også er der sket noget i truppen, slagsmål eller andet, som har gjort at Geo pludselig røg i unåde.

Jeg kan simpelthen ikke forstå Ørgaards forklaring, om at et halvt år i denne bundklub, kan gavne Geo sportsligt. Det virker ulogisk.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ravnen skrev:Den eneste rationelle forklaring, må enten være at Albæk og Izunna har overhalet ham. Det virker bare uforståeligt da Geo lige er vendt tilbage fra en skade, og derfor måtte forventes lige at skulle i gang igen?
Eller også er der sket noget i truppen, slagsmål eller andet, som har gjort at Geo pludselig røg i unåde.

Jeg kan simpelthen ikke forstå Ørgaards forklaring, om at et halvt år i denne bundklub, kan gavne Geo sportsligt. Det virker ulogisk.

Det er da utroligt sådan et humør du er i idag Ravn.
Mon ikke vil kan finde en lidt mere realistisk forklaring, så du slipper for at få fantasien i fuld firspring??
Hvad med det faktum, at vi har en relativ løntung, landsholdsspiller der ikke længere er førstevalg hver gang?
Vi vil af med en lønning af de tunge.
Hans opgaver kan dækkes ind i den nuværende trup.
Det er lettere for landstræneren at følge ham i Rusland
Og så er han måske mere sikker på spilletid.

For mig lyder det logisk nok i det lys.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff

Geo på bænken i dagens kamp for hans nye klub i den russiske pokal og der blev han siddende hele kampen ifølge Alania´s hjemmeside .

Kampen stod mod Mordovya og blev vundet med sikre 3-0 .. Og dermed en semifinale i den russiske oprykkerklub ..

Mordovya-Alania Vladikavkaz 0-3..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

er det ikk samme klub som dadu?;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Young Wolf skrev:er det ikk samme klub som dadu?;)
Jo. Og Gnanou

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff

Jesper BW1100 skrev:
Young Wolf skrev:er det ikk samme klub som dadu?;)
Jo. Og Gnanou

Dadu og Gnanou har de så bare købt - og Geo dog kun lejet indtil videre.
Men da han er en af de løntunge spillere i fcm , og set i lyset af Ørgaard´s udtalelse til dr sporten med at dansk ligafodbold vil se en kæmpe nedgang i spillerelønningere - så må vi nok indse at Geo er tabt for os . Spørgsmålet er bare hva vi kan få for ham. Endvidere spillede han i russisk fodbold da vi hentede ham ( Torpedo Moskva ) hvis jeg ik husker forkert , så personligt kender Geo til deres måde at spille på i dette store land med lange afstande til de forskellige klubber , pånær de 25 klubber som godt og vel findes i Moskva . ( Overdrivelse fremmer fornemmelse siger min oldemor )
Sjovt at tænke på at de må have nogle lange Aways i det land . He he

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

seneste opdatering omkring florescu? :D

Noe

Indlæg af Noe »

Young Wolf skrev:seneste opdatering omkring florescu? :D
Han spillede hele kampen i den meget vigtige 2-1-sejr over Sibir Novosibirsk 17/4 http://translate.google.dk/translate?hl ... S:official

Han blev imidlertid skiftet ud i pausen mod samme hold i den russiske cup fire dage senere.

Hvordan Florescu gør det spillemæssigt, skal man vist være temmelig øvet google translatebruger for at forstå :)

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Noe skrev:
Young Wolf skrev:seneste opdatering omkring florescu? :D
Han spillede hele kampen i den meget vigtige 2-1-sejr over Sibir Novosibirsk 17/4 http://translate.google.dk/translate?hl ... S:official

Han blev imidlertid skiftet ud i pausen mod samme hold i den russiske cup fire dage senere.

Hvordan Florescu gør det spillemæssigt, skal man vist være temmelig øvet google translatebruger for at forstå :)
jaee det kan er være noget om!:D

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Inde på deres forum er der en tråd fra 12. april hvor de diskuterer bedste spiller mod CSKA Moskva. Et par af dem foreslår Florescu, så helt dårligt kan han vel ikke gøre det.

David

Indlæg af David »

FK Rostov-Na-Donu 0 - 1 Alania Vladikavkaz

Florescu spillede hele kampen idag i deres sejr. Og fik ganske som han plejer et gult kort:-)

Så det ser ud til han er væk til sommer og vi får lidt penge i kassen.

Besvar