Umiddelbart er jeg ikke så optimistisk som andre i denne tråd virker til at være og Frank selv..
Den oplagte erstatning som 1. valg er Baba, han har for vane og gå i stykker, håber bestemt det er et overstået kapitel(men det skal der tages hensyn til i forhold til restitution).. Samtidig synes jeg ikke han har bevidst nok over flere kampe, der har været nogen gode præstationer, mens der også har været totalt anonyme præstationer.. Men håber det endelig gennembrud kommer nu og vi kan formå og tilpasse vores spillestil til det nu ikke er en hovedstødsstærk target spiller vi har i boksen(IMO), derfor er Ilsø også tvunget til at bidrage med flere mål end hidtil for det kan fungere tror jeg.
2. valget tror jeg personligt er Jude(efter kontraktforlængelsen virker det oplagt), det giver os andre muligheder da jeg vurderer ham som hurtigere end Baba og kan vel måske bruges lidt i en funktion som Christian Olsen i sin tid som indskifter i pressede situationer eller bare generelt mod tunge forsvarsspillere og sidst i kampen.. Jeg ser ikke Jude som en potentiel starter medmindre det er i en kamp som den ovre i City hvor bl.a. hans hurtighed skulle bruges taktisk i en halvleg og så var der heller ikke mere i ham.. Jude mangler også at få gennembruddet over en længere periode da han ligesom Baba hidtil har været svingende(IMO)
3. valget er så Hvilsom som vel er et endnu større spørgsmålstegn end de to ovenfor, men måske den der minder mest som Frank som en mere udpræget boksspiller så vidt jeg ved, han får formnentlig spilletid når Baba skal restituere(hvilket bliver meget vigtig så han ikke får skader), er meget spændt på om Hvilsom kan gribe chancen, jeg håber inderligt vi har en bomber i ham, men er i tvivl om det endnu er for tidligt på højeste niveau på trods af hans u-landskampe er han måske ikke helt klar..
Det var lige som jeg umiddelbart ser situationen nu med de angribere der er til rådighed, tror det er den rækkefølge de er i, i AK's øjne, men nu må vi se, det bliver i hvert fald spændende og følge tre så unge angribere.
Jeg tror desværre Franks optimisme om pokalfinalen er for naiv, 6 uger med skinne nu, så ser jeg det simpelthen ikke som realistisk at han skulle kunne spille en pokalfinale hvor intensiteten må forventes og være helt i top..