FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gæst

Re: FCM - OB

Indlæg af Gæst »

2-2 er vel godkendt mod OB :?:

FCM7000

Jessen solgte sejren

Indlæg af FCM7000 »

Gæst skrev:2-2 er vel godkendt mod OB :?:
Jessen solgte FCM ved 2-1, bare for dumt, den fejl må man ikke lave som landsholdsspiller, thygesen var der jo som back up.

FCM var uhyggelig ringe på 2 bolde i begge ender, de sad ikke tæt nok på OB.

Frank virker klar.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Bestemt, ville gerne have solgt den for det resultat inden.. Det vigtige i det er vel næsten at OB stadig ikke har besejret os i Herning siden 200(5?)

Men må nu ærligt indrømme at jeg ærger mig lidt når nu vi var foran 2 gange.

Xort

Re: Jessen solgte sejren

Indlæg af Xort »

FCM7000 skrev:
Jessen solgte FCM ved 2-1, bare for dumt, den fejl må man ikke lave som landsholdsspiller, thygesen var der jo som back up.

Frank virker klar.
Er ikke lige med på hvad du mener med Jessen ved 2-1?

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Xort skrev:
FCM7000 skrev:

Frank virker klar.
Ja jessen laver det frispark, som chris sørensen så hakker ind, mener at thygesen var der som back up eller også var det en anden, så det var helt unødvendig at lave frispark.

Xort

Indlæg af Xort »

FCM7000 skrev:
Xort skrev:
FCM7000 skrev:

Frank virker klar.
Ja jessen laver det frispark, som chris sørensen så hakker ind, mener at thygesen var der som back up eller også var det en anden, så det var helt unødvendig at lave frispark.
Jamen så snakker vi jo målet til 2-2...
Målet til 2-1 lægger Jessen jo netop op til.. så det går vel lige op?

Andro

Indlæg af Andro »

Fin forårsdebut og fortjent uafgjort. I 1. halvleg stod vi meget langt tilbage, men i 2. halvleg kom vi meget flot med, og holdene var meget lige. De store chancer var delt stort set lige mellem holdene, så uafgjort kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved IMO.

Dejligt at få Lössl ordentligt i gang, og nøj hvor må han have fået meget selvtillid af den flotte redning til sidst på den chance, som Utaka desværre fik meget tilfældigt.

Man kan godt ærgre sig over, at vi kun får uafgjort, når vi er foran to gange og bl.a. brænder en kæmpe dobbeltchance undervejs, men OB spillede også en flot kamp, og man må give dem kredit for et par flotte mål, omend Leon Jessen så skidt ud ved deres 2. mål.

Alt i alt en godkendt kamp og dejligt at se livebold igen.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Xort skrev:

Jamen så snakker vi jo målet til 2-2...
Målet til 2-1 lægger Jessen jo netop op til.. så det går vel lige op?
nej den går ikke og slet ikke hvis man vil være landsholdsspiller

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

FCM7000 skrev:

Frank virker klar.
Så du siger det er Jessens skyld vi ikke vinder?

Som jeg ser det, ramte han altså bolden først, og da jeg kom hjem hørte jeg da os lige ham sige i et interview, at han selv mente han ramte bolden først.

MEN det mål kunne nemt have været forhindret hvis Løssl stod rigtig placeret.
Jeg havde lige sagt til en kammerat, at han stod alt alt for langt til højre, og at hvis Chris fik bolden indenfor målrammen, ville der være kasse.

Men at du giver Jessen skylden for at vi ikke vandt, er sq tyndt.
----
Udemærket start på foråret, 2-2 ville jeg gerne have solgt kampen for inden ;)
Til tider godt spil og jeg synes virkelig vores midterforsvar spillede godt.
De holdte Utaka ude af kampen, lige pånær den ene chance i slut minutterne, hvor Løssl redder flot.

Og så lige hatten af for Farlige Frank!!!
Utroligt den mand kan blive ved med at score!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Fcm7000

Jeg er nødt til at spørge, hvor gammel er du egentlig, du er helt ufattelig firkantet, det er som om alt i din verden er sort eller hvidt, enten er det super eller også er det lort.

Jeg er lige ved at tro at jeg har ret, når jeg siger at 90 pct herinde er fuldstændig ligeglade med hvad du mener, for det meste du skriver herinde er simpelthen for dumt.

Hvad er det du vil med din ytring om Jessen. Er det hans skyld det hele, fordi han laver en hård tackling, er han for dårlig til Fcm, er han for dårlig til landsholdet, eller kan du bare personligt ikke lide ham?

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

PS skrev:Fcm7000

Jeg er nødt til at spørge, hvor gammel er du egentlig, du er helt ufattelig firkantet, det er som om alt i din verden er sort eller hvidt, enten er det super eller også er det lort.

Jeg er lige ved at tro at jeg har ret, når jeg siger at 90 pct herinde er fuldstændig ligeglade med hvad du mener, for det meste du skriver herinde er simpelthen for dumt.

Hvad er det du vil med din ytring om Jessen. Er det hans skyld det hele, fordi han laver en hård tackling, er han for dårlig til Fcm, er han for dårlig til landsholdet, eller kan du bare personligt ikke lide ham?
Jamen dog du er så blandt de 10 % der ikke er ligeglad, jeg må jo ramme et eller andet centralt, siden din reaktion, som ikke hører hjemme i et debatforum.

hvor gammel jeg er er lige meget, og ja det er et frit land, kan du ikke tåle lugten, så lad da være med at læse mine indlæg, nikkefår bliver jeg aldrig og fanatisk fans bliver jeg aldrig, tydelige at du ikke tåler at nogle sætter spørgsmål ved FCM.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er svært at være utilfreds, når OB formår at presse os helt ned det meste af kampen. En skam vi ikke turde ligge et højere pres på dem, deres forsvar var absolut til at tale med i dag.

Stærkt af Frank, og såmænd også Thygesen.

Til gengæld er jeg ikke imponeret over Jonas Borring, det var da utroligt så lidt han fik udfordret.

Men alt i alt en ok start på forårssæsonen, selvom en sejr ville have været bedre.

jaklar

Indlæg af jaklar »

Der er simpelthen for mange tågehorn i fangruppen bag mål. IQ under 0 er vidst et godt gæt...Når de så oven i købet har fået for mange øl...ja, så går det galt. Stemningen er ved at blive for voldelig og hadsk..Og vores målmand kan intet høre for larmen forlyder det i Politiken. Så tak for hjælpen....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... e-den-godt
Det vigtigste for Frank Kristensen var dog ikke hans to mål.

- Det har været hovedmålet at få fighten tilbage i holdet og viljen til at ofre sig for hinanden, og den var der bestemt i dag.
Det er jo så sandt som det er sagt. Nu har vi haft en lang vinterpause, og har nok fået holdets problemer på afstand. Men man må jo sige at vi virkelig fightede i dag, og at holdet fungerede som en helhed. Så mangler vi bare at komme til at styre en kamp også.

hej

Indlæg af hej »

Hej!
Da Leon Jessen lagde op til 2-1 målet, kunne man så ikke en chant der lød sådan her:
Melodi: Langefinger langefinger hvor er du?
Morten Olsen Morten Olsen
Hvor er du?
Vi er her vi er her
og Jessen laver mål!

Kode: Vælg alt

Besvar