FanCup 2010... Hvem skal med?
Re: FanCup 2010... Hvem skal med?
Sorry, skrivefejl... sku også et langt og svært ord;-)
Altså jeg fokusere mere på banner, slagsange og andet spass.
Men jeg har da været i hård træning så hvis modstanderne ikke er sværere end nogen fra 2-4 klasse, så er jeg sååå klar!
Men jeg har da været i hård træning så hvis modstanderne ikke er sværere end nogen fra 2-4 klasse, så er jeg sååå klar!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Godt at høre at I er super tændte - både til bold og fest.
Glæder mig meget til at høre hvordan det så rent faktisk kommer til at gå i morgen.
Glæder mig meget til at høre hvordan det så rent faktisk kommer til at gå i morgen.
Det gik af helvede til;-) East tabte 3 og vandt 1 i gruppespillet, og tabte så stort til fck i 1/8 finalerne, det andet hold tabte alle gruppe kampe, og røg i taberspil, men vandt dog og slap for at spille taberfinale;-)
- Thomasbokr
Vi tabte i taberspil 2-1 og røg ned i taberfinale om ikke, at blive nummer sidst, den vandt vi 7-1 og endte næst sidst...Kongen skrev:Det gik af helvede til;-) East tabte 3 og vandt 1 i gruppespillet, og tabte så stort til fck i 1/8 finalerne, det andet hold tabte alle gruppe kampe, og røg i taberspil, men vandt dog og slap for at spille taberfinale;-)
Vigtig detalje; vi vandt over det samme hold som dem i hal 2. bare med mere.......ja nu siger jeg vi, men jeg havde fået karantæne for at brokke mig over dommeren i kamp 3...Thomasbokr skrev:Vi tabte i taberspil 2-1 og røg ned i taberfinale om ikke, at blive nummer sidst, den vandt vi 7-1 og endte næst sidst...Kongen skrev:Det gik af helvede til;-) East tabte 3 og vandt 1 i gruppespillet, og tabte så stort til fck i 1/8 finalerne, det andet hold tabte alle gruppe kampe, og røg i taberspil, men vandt dog og slap for at spille taberfinale;-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Jamen det lyder som om det næsten er gået som det plejer. Men jeg tror det er første gang en af vores spillere har fået karantæne - og selvfølgelig skulle det blive dig Hekler for brok...
Håber I trods resultaterne havde en sjov dag. Og tog revance til festen...
Håber I trods resultaterne havde en sjov dag. Og tog revance til festen...