FanCup 2010... Hvem skal med?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongen

Re: FanCup 2010... Hvem skal med?

Indlæg af Kongen »

Sorry, skrivefejl... sku også et langt og svært ord;-)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Altså jeg fokusere mere på banner, slagsange og andet spass.
Men jeg har da været i hård træning så hvis modstanderne ikke er sværere end nogen fra 2-4 klasse, så er jeg sååå klar! :-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kate

Indlæg af Kate »

Godt at høre at I er super tændte - både til bold og fest.
Glæder mig meget til at høre hvordan det så rent faktisk kommer til at gå i morgen.

Kongen

Indlæg af Kongen »

Det gik af helvede til;-) East tabte 3 og vandt 1 i gruppespillet, og tabte så stort til fck i 1/8 finalerne, det andet hold tabte alle gruppe kampe, og røg i taberspil, men vandt dog og slap for at spille taberfinale;-)

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Kongen skrev:Det gik af helvede til;-) East tabte 3 og vandt 1 i gruppespillet, og tabte så stort til fck i 1/8 finalerne, det andet hold tabte alle gruppe kampe, og røg i taberspil, men vandt dog og slap for at spille taberfinale;-)
Vi tabte i taberspil 2-1 og røg ned i taberfinale om ikke, at blive nummer sidst, den vandt vi 7-1 og endte næst sidst...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Thomasbokr skrev:
Kongen skrev:Det gik af helvede til;-) East tabte 3 og vandt 1 i gruppespillet, og tabte så stort til fck i 1/8 finalerne, det andet hold tabte alle gruppe kampe, og røg i taberspil, men vandt dog og slap for at spille taberfinale;-)
Vi tabte i taberspil 2-1 og røg ned i taberfinale om ikke, at blive nummer sidst, den vandt vi 7-1 og endte næst sidst...
Vigtig detalje; vi vandt over det samme hold som dem i hal 2. bare med mere.......ja nu siger jeg vi, men jeg havde fået karantæne for at brokke mig over dommeren i kamp 3...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kate

Indlæg af Kate »

Jamen det lyder som om det næsten er gået som det plejer. Men jeg tror det er første gang en af vores spillere har fået karantæne - og selvfølgelig skulle det blive dig Hekler for brok...

Håber I trods resultaterne havde en sjov dag. Og tog revance til festen...

Besvar