Ny førstemålmand

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Mini Bager

Re: Ny førstemålmand

Indlæg af Mini Bager »

Når nu Ørgaard siger at det kun bliver salg i midnat, gør det mig lidt bekymret.

Han siger at der med sikkerhed ikke kommer spillere til (ok) Men han siger til gengæld også at der er mulighed for salg :shock: Håber dælme ikke det bliver aktuelt. Vi er allerede kommet af med 8 spillere uden der er kommet nogen ind. Mener ikke vi kan miste flere spillere.

Vi skulle jo gerne beholde lidt talenter også. Jeg ved godt der ikke er nogen væk fra en start 11'er. Heldigvis.

Med hensyn til målmandsposten håber jeg absolut ikke på albino. Gammel og brugt, og har i Vejle tiden haft temmelig mange drops. (I hvert fald hvad eg har set). Næ nej, kom hellere med Stuhr eller Ankergren. :D

Brugeravatar
Mini Bager

Re: Endnu en spiller væk!!

Indlæg af Mini Bager »

Ja der skal åbenbart kun gå en time fra man skriver at man helst ikke så flere afgange af spillere, inden der så forsvinder en mere.

Kim Christensen er også væk nu. Ikke det store tab. Bevares, han er da en dygtig spiller men han døjer for meget med skader og har aldrig rigtig vist sit værd, udover de første kampe for FCM mod Bangor.

Fagerberg forsvinder nok ikke nu, som der jo er nogle rygter har villet vide.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

synes efterhånden det mere ligner et regulært ophørsudsalg..... :? ikke at Kim var den store klasse men vi har ikke mange reserver tilbage, og jeg ville nu ikke udelukke at Ken også forsvinder.... Vent og se....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Momme

Indlæg af Momme »

Det er i mine øjne fint nok at tynde så meget ud.

Det skal jo formentligt gøres under alle omstændigheder, når reserveligaen kommer.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Tja tror nu ikke det er ren fornøjelse og tro på truppen der gør at vi ikke har hentet nogen ind. Tror desværre at det er MEGET tunge økonomiske konsekvenser der tvinger os til det.....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Uanset grunden, så synes jeg det er herligt at vi siger farvel til nogle middelmådige spillere, for på den måde at gøre plads til vores langt mere interessante talenter.

Tak for en god indsats Kim C!

974

Indlæg af 974 »

Synes da slet ikke at vi har mistet nogen!

Jo; spillerne er da i periferien af holdet når der er mange skader
Men kigger man på den trup der figurerer på fcm.dk, så har vi altså en trup på 21 kompetente 1. holds spillere, og synes da at vi plejer at kunne trække et par dygtige spillere frem fra de yngre trupper

Jeg synes at det har været en fornuftig udrensning, og jo altså også en ventet en, når man tænker på de artikler der allerede kom for flere måneder siden

4096

Indlæg af 4096 »

mancitydk skrev:synes efterhånden det mere ligner et regulært ophørsudsalg..... :? ikke at Kim var den store klasse men vi har ikke mange reserver tilbage, og jeg ville nu ikke udelukke at Ken også forsvinder.... Vent og se....
Tvivler personligt på at Ken smutter, men der er jo stadig muligheder selvom det danske transfervindue er lukket - ifølge bold.dk er det svenske, norske og russiske stadig åbent, så en lejeaftale kan langt fra udelukkes.. :roll:

Er og har aldrig været den store Fagerberg fan, så ville egentlig ikke gøre mig det store at spare nogle lønkroner der, men det kræver også at Baba kommer ordentligt i omdrejninger, ellers er vi lidt tyndt besat i angrebet ved skader, karantæner etc.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

lad os da i hvert fald sige, at nu har Ken, hvis han bliver, i hvert fald ingen undskyldning for ikke at komme igang. han har da alle chancer nu med kun Frank og Baba som deciderede angribere i truppen... det er nu han skal bevise hvad han egentligt kan..

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Jacob skrev:Uanset grunden, så synes jeg det er herligt at vi siger farvel til nogle middelmådige spillere, for på den måde at gøre plads til vores langt mere interessante talenter.

Tak for en god indsats Kim C!
Spot on synes jeg. Det er også lidt mere back-to-basis mht forretningsgrundlaget er det ikke? VI har i nogle år haft ret mange spillere som var hentet ind som nødløsninger, og som vel egentlig har hæmmet talenternes muligheder for at slå igennem.

Men nu synes jeg efterhånden der er samlet en stabil og stærk stamme som kan stå distancen med en masse talenter i baggrunden når der er plads

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

For lige at ryge on-topic igen, så er ham her stadig ledig: http://www.bold.dk/nyt/Landsholdskeeper ... -uden-klub
Nu gider han ikke flere prøvetræninger, men mener egentlig at man burde bede ham komme og spille med en uges tid her i opstarten. Det kan der ikke ske noget ved, og så kan man samtidig signalere til andre keepere, at man kigge sig omkring.
Som tidligere nævnt, så er hans niveau dog måske nok for svingende, så det kan være vi helt har afskrevet ham. Han burde da i hvert fald have været forbi Ørgaards blok.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Skal der ikke bare kastes alt for mange penge efter ham? Klubbens og fodboldens økonomi taget i betragtning? Men selvfølgelig en god pointe mht at fyre ekstra op under andre keepere

Han skal vel både have en retti god signon fee samtidig med han skal lave de penge han skal leve af når han skal pensioneres

Derudover så håber jeg (fingers crossed) at der mere eller mindre allerede er afklaring omkring hvad løsningen på keeper-problemet skal være til sommer. Man skal vel ikke afsløre det nu, hvis f.eks. Stuhr har skrevet under fra efter sommerferien?

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Det er klart at Espen Johnsen er en dyr herre. For den sags skyld også Ankergren og Stuhr. Men mon dog at det ser så skidt ud med økonomien, at der ikke skulle være råd til at aflønne nogen af dem, hvis man får dem på fri transfer????

Det må da have lettet betydelgt i budgettet, at Arek, Califf, Kim C, Heinze og Christopher P+ flere er væk. Ellers ser det godt nok ualmindeligt skidt ud.

For øvrigt er det da impronerende at en klub som AGF (med sådan et gedigent underskud) har råd til at hente Martin Jørgensen hjem. Det fatter jeg bare ikke :shock:

Jopand

Indlæg af Jopand »

Mini Bager skrev: For øvrigt er det da impronerende at en klub som AGF (med sådan et gedigent underskud) har råd til at hente Martin Jørgensen hjem. Det fatter jeg bare ikke :shock:
Det skal jeg da hurtigt forklare... Investorerne betaler for Jørgensens løn:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 292624.ece

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er fint, at vi er kommet gennem et transfervindue, uden at sælge af vores største profiler. Det er vel nærmest unikt i FCMs historie? Aldrig har vi for alvor haft mulighed for at spille et hold sammen.
Dem som har forladt os, var reserver, jeg synes det er helt rigtigt at bruge talenterne som reserver i stedet.

I denne tid med finanskrise, kunne forsættelsen af Akademiet jo have været et tema, hvis ikke det allerede havde vist evnen til at udvikle og sælge spillere, og netop derfor skal vi jo satse endnu mere på det. Det er ren fornuft.

Besvar