Forslag til bedre opbakning på MCH
- Jesper-Sunds
Forslag til bedre opbakning på MCH
Hej alle medfans..
Tænkte på om vi ikke kunne prøve mod OB den 6 at få langsiden lidt mere med?
Man kunne evt. Lave sedler og ligge på hver 3-4 sæde på langsiden hvor der står man skal holde øje med om Nordea begynder at klappe også selv hoppe med os? Eller sådan et eller andet. Jeg melder mig da gerne til at sætte sedlerne op !
Eller sætte plakater op forskellige steder på stadion omkring det er nok billigere i papir
Tænkte på om vi ikke kunne prøve mod OB den 6 at få langsiden lidt mere med?
Man kunne evt. Lave sedler og ligge på hver 3-4 sæde på langsiden hvor der står man skal holde øje med om Nordea begynder at klappe også selv hoppe med os? Eller sådan et eller andet. Jeg melder mig da gerne til at sætte sedlerne op !
Eller sætte plakater op forskellige steder på stadion omkring det er nok billigere i papir
Re: Forslag til bedre opbakning på MCH
Skal vi ikke bare koncentrere os om at få mere end 5 % af Nordea til at synge med? Langsiden kommer der alligevel aldrig nogensinde gang i, så burde man hellere prøve at få yderområderne på Nordea lidt mere med.
-
Andersbknudsen
Nordea er sådan en familie tribune, kun de 5 % der hepper!
Der skal gøres noget for at få hele Nordea med,
Der står så mange familie med børn der bare står og ser fodbold, ved ikke om det er for at spare penge eller hvad det er men der skal gøres noget for at få alle med!
Nordea skal være det sted hvor alle hepper med, så få de familier der bare står og ser uden at give en lyd over på Faxe.
Der skal gøres noget for at få hele Nordea med,
Der står så mange familie med børn der bare står og ser fodbold, ved ikke om det er for at spare penge eller hvad det er men der skal gøres noget for at få alle med!
Nordea skal være det sted hvor alle hepper med, så få de familier der bare står og ser uden at give en lyd over på Faxe.
- Jesper-Sunds
Jeg er skam godt klar over hvor mange der synger og hvor mange der ikke gør på nordea da jeg står der hver eneste gang..
Men må jeg så spørge hvor mange gange har man prøvet at få langsiden med? Via noget info der er spredt ud på stadion? Jeg kan ikke mindes vi nogensinde har prøvet.
Synes vi fejler big time her ved at fokusere på der kun er 5% der synger. Hvad med at udnytte det vi har først endnu bedre? Så skal det andet nok komme er jeg sikker på.
Men vi kommer aldrig videre uden at prøve noget nyt..
Men må jeg så spørge hvor mange gange har man prøvet at få langsiden med? Via noget info der er spredt ud på stadion? Jeg kan ikke mindes vi nogensinde har prøvet.
Synes vi fejler big time her ved at fokusere på der kun er 5% der synger. Hvad med at udnytte det vi har først endnu bedre? Så skal det andet nok komme er jeg sikker på.
Men vi kommer aldrig videre uden at prøve noget nyt..
Synes helt klart vi skal forbedre Nordea! Der er jo en grund til at de sidder derover...
Vi kommer kun for roulade!
RL/UBM skrev:Synes helt klart vi skal forbedre Nordea! Der er jo en grund til at de sidder derover...
Enig!
Opretter: Glem nu langsiden.. Der er som sagt en grund til, at de sidder der.
Istedet burde vi gøre mere for at få Nordea igang. I forhold til antallet , er det jo nærmest pinligt.
Jeg synes, at man burde snakke om tiltag til at forbedre Nordea, istedet for at snakke om langsiden, inden Nordea er acceptabelt.
-
Fan
HJÆLP GUTTERNE PÅ BANEN TIL FLERE SEJRE!!
DU KAN GØRE EN FORSKEL
Hvis du sidder på Faxe kondi kan du..
Klappe noget mere hvis der bliver lavet en god takling der stopper en evt. kontra.
Lyt til hvad der bliver sunget over fra nordea, hvis der bliver sunget Attack Attack Attack Attack så begynd at klappe med! Klap – Pause – Klap – Pause osv.
Det nærmeste jeg kan komme på et eksempel er Man City kampen der var super stemning på Faxe. Lad os ende på det stemnings niveau igen!
På nordea kan jeg kun anbefale flere at hjælpe med at skabe stemning sammen med fan klubberne
Hvorfor skal vi gøre dette tænker du måske nu? Men er ikke bare for sjov, det virker faktisk. Tænk på det som om det var dig der arbejdede i en virksomhed hvor din chef eller medarbejdere var negative ville du så være top motiveret? Virker på samme måde i fodbold hvis der er negativitet på lægterne er der os på banen så hvorfor ikke hjælpe drengene på banen og skabe en god stemning?
Vi er jo ikke interesseret i at hjælpe modstanderen når de gæster Herning er vi vel
Sammen kan vi få MCH tilbage som et fort i dansk fodbold.
DU KAN GØRE EN FORSKEL
Klappe noget mere hvis der bliver lavet en god takling der stopper en evt. kontra.
Lyt til hvad der bliver sunget over fra nordea, hvis der bliver sunget Attack Attack Attack Attack så begynd at klappe med! Klap – Pause – Klap – Pause osv.
Det nærmeste jeg kan komme på et eksempel er Man City kampen der var super stemning på Faxe. Lad os ende på det stemnings niveau igen!
På nordea kan jeg kun anbefale flere at hjælpe med at skabe stemning sammen med fan klubberne
Hvorfor skal vi gøre dette tænker du måske nu? Men er ikke bare for sjov, det virker faktisk. Tænk på det som om det var dig der arbejdede i en virksomhed hvor din chef eller medarbejdere var negative ville du så være top motiveret? Virker på samme måde i fodbold hvis der er negativitet på lægterne er der os på banen så hvorfor ikke hjælpe drengene på banen og skabe en god stemning?
Vi er jo ikke interesseret i at hjælpe modstanderen når de gæster Herning er vi vel
- Mini Bager
Lige præcis Fan
Man kan godt regne med, at hvis man står og pifter af spillerne, fordi de laver en enkelt eller to dårlige ting, så hjælper det altså ikke. Drengene har været langt nede, men jeg synes det gik den rigtige vej igen, bortset fra FCN kampen sidst i efteråret. Mentalt er der meget kortere ned, end der er op. Så hvad med vi alle hjælper spillerne med positiv stemning, og ikke negativ.
Man kan godt regne med, at hvis man står og pifter af spillerne, fordi de laver en enkelt eller to dårlige ting, så hjælper det altså ikke. Drengene har været langt nede, men jeg synes det gik den rigtige vej igen, bortset fra FCN kampen sidst i efteråret. Mentalt er der meget kortere ned, end der er op. Så hvad med vi alle hjælper spillerne med positiv stemning, og ikke negativ.
- Thomasbokr
Lige præcis, udfra det du skriver kan jeg se jeg jeg ikke er den eneste der synes at det der skete i efterårssæssonen, hvor der især på udebane mod Aab blev råbt ukvemsord rettet mod vor egne spillere, og hvor jeg bare fik at vide i starten at jeg var tyndhudet, rent faktisk er nået ind til flere fans, at det har betydning. Jeg vil rent faktisk gå så langt som at sige at det har været med til at styrke den spillemessige krise, fordi mange "fans" har været for forkælede, og kun tænkt på økonomi og hvad de får for deres penge. Vi skal have klubfølelsen tilbage på lægterne.Fan skrev:HJÆLP GUTTERNE PÅ BANEN TIL FLERE SEJRE!!
DU KAN GØRE EN FORSKEL
-
Fan
Tror vi har været mange der har set den kedelige udvikling men ikke har vidst hvad vi skulle gøre ved det.Mini Bager skrev:Lige præcis Fan
Operation bedre stemning på MCH
Jeg vil prøve at gøre noget fra på lørdag hvor vi vil hænge sedler op rundt omkring for at gøre folk opmærksomme på dette. Og jeg ofre mig selv til at få siddepladser sammen med en ven på lørdag. Også vil vi prøve at starte nogen klap som der står på i teksten. Håber andre vil gøre det samme hvis de skal sidde ned.
Og dem der siger vi skal glemme dem der sidder ned har jeg kun at sige nej det synes jeg ikke. Vi skal dem til at blive positive i stedet for det modsatte ikke sandt?
Her er den originale tekstil. Håber andre vil hjælpe med at oplyse folk på den ene eller anden måde
http://www.myupload.dk/showfile/44977321cc7.docx/
Jeg gir ihvertfald ikke op uden at ha prøvet det først.
PS er ikke logget ind fordi jeg ikke kan huske min kode og er ikke hjemme pt.
-
noerum
Håber os på bedre stemning mod OB!
synes det er okay at få langsiden med, klap osv. men det må være nordea der skal være stemningsmidtpunkt. folk skal få hænderne op af lommerne og støtte holdet, alle kan i det mindste klappe i takt og lade være med at råbe af vores drenge!
Nu er jeg fra ubm, og uden at være talsmand eller noget, kan jeg sige at vi vil forbedre os på hjemmebane!
synes det er okay at få langsiden med, klap osv. men det må være nordea der skal være stemningsmidtpunkt. folk skal få hænderne op af lommerne og støtte holdet, alle kan i det mindste klappe i takt og lade være med at råbe af vores drenge!
Nu er jeg fra ubm, og uden at være talsmand eller noget, kan jeg sige at vi vil forbedre os på hjemmebane!
Er ens kærlighed til klubben/klubfølesen ikke også den der kan få en til at kamme over hvor du tydeligvis synes det er forkert - altså ukvemsord til spillere, pifteri osv. ?Thomasbokr skrev:Vi skal have klubfølelsen tilbage på lægterne.
En der virkelig elsker klubben og har en enorm klubfølelse vil se klubbens spillere præstere og ikke underpræstere for ens elskede klub - derfor reagerer nogen(mig selv inklusiv) med pift og ukvemsord til spillerne hvis de over længere periode har været dårligt præsterende..
Det er måske ikke den bedste måde at reagere på, men netop der tror jeg man har fat i klubfølelsen - den følelse i kroppen der gør man kan tænde af over spillernes elendige præstationer uge efter uge, den der kan få en til at bryde ud i gråd når klubben står med sølvmedaljer for første gang osv..
Jeg kan virkelig ikke se at der ikke er klubfølelse på lægterne fordi ovenstående sker i en krise med elendigt spil, du nævner selv aab kampen som var møgelendig..
Hvis du mener det er klubfølelse og stå og klappe af spillerne efter hver kamp uanset resultat og man ikke har klubfølelse hvis man pifter, råber ukvemsord osv...
Så hverken vil jeg nogensinde eller ej heller have haft klubfølelse før, hmmm gad vide hvorfor jeg så har været der siden 99
- Thomasbokr
Meyhoff skrev:Er ens kærlighed til klubben/klubfølesen ikke også den der kan få en til at kamme over hvor du tydeligvis synes det er forkert - altså ukvemsord til spillere, pifteri osv. ?Thomasbokr skrev:Vi skal have klubfølelsen tilbage på lægterne.
En der virkelig elsker klubben og har en enorm klubfølelse vil se klubbens spillere præstere og ikke underpræstere for ens elskede klub - derfor reagerer nogen(mig selv inklusiv) med pift og ukvemsord til spillerne hvis de over længere periode har været dårligt præsterende..
Det er måske ikke den bedste måde at reagere på, men netop der tror jeg man har fat i klubfølelsen - den følelse i kroppen der gør man kan tænde af over spillernes elendige præstationer uge efter uge, den der kan få en til at bryde ud i gråd når klubben står med sølvmedaljer for første gang osv..
Jeg kan virkelig ikke se at der ikke er klubfølelse på lægterne fordi ovenstående sker i en krise med elendigt spil, du nævner selv aab kampen som var møgelendig..
Hvis du mener det er klubfølelse og stå og klappe af spillerne efter hver kamp uanset resultat og man ikke har klubfølelse hvis man pifter, råber ukvemsord osv...![]()
Så hverken vil jeg nogensinde eller ej heller have haft klubfølelse før, hmmm gad vide hvorfor jeg så har været der siden 99
Der er stor forskel på at pifte og buhe og råbe efter spillerne til at lave sange med ukvemsord mod vore egne spillere, og (som i aalborg) stå småfisende/grinende og råbe at den ene spillere efter den anden er dårlig, og når de prøver på noget så er det den forkerte beslutning og det kunne I selv have gjort meget bedre og bla bla bla.. hvis det er klubfølelse, så vil jeg til hver en tid være en lalleglad positivtesbombe under kampe, med små pauser, og efter kampen, vil jeg have lov at give udtryk for min mening, (eller i pausen) Men helst ikke under kampen, og hvis jeg bliver nødt til det under kampen, kun som buhen, piften og små råb.. (Men så skal de virkelig også virke umotiverede og dvaske)
(Bare fordi man har gjort en ting længe er det ikke ensbetydende med, at det er det rigtige at gøre)
Bare min mening, er der virkelig ingen der er enige???