NRK1 er med i alle programpakker fra kabeltv, i hvert fald her i frederiksborg amt - så ingen undskyldning for ikke at kunne se en kamp på ALLER højeste niveau med to af verdens BEDSTE teams, især hjemmeholdet
God kamp!
BW #456
Senest rettet af Kim 5. jun 2005, 01:06, rettet i alt 1 gang.
Det er vel nok ærgerligt at NRK ikke er med i pakken i vores andelsforening....
Så vil jeg hellere se Nordirland - Tyskland på ARD, den franske pokalfinale på Eurosport eller optakt til kvindernes EM. Livet er for kort til norsk fodbold.
Jeg synes sgu at Nordirland - Tyskland var meget interessant, det var nemlig den sidste jeg havde på en oddset kupon. Tyskland skulle bare vinde, så da de fik smidt Huth ud efter 15 minutter og kom bagud 1-0 blev det for spændende, men Tyskland vandt jo.
Bagefter opdagede jeg så at jeg istedet for at ha sat Sverige til at vinde, var kommet til at sætte Færøerne til at vinde!!!
Gaaaaaaaaaaaaab... norges-kampen var lidt af en ørkenvandring, godt nok var der tempo på, men nordmændene... de kan altså bare ikke skrabe sig sammen til noget velspillet teknisk bold.. det foregår med lange bolde og tilfældigheder.. så intet nyt under solen der...
Tjaa, hvis du hentyder til Norge, så skal du vist have pudset det norske lidt af
De vandt 1-0 over Costa Rica for et par uger siden, på et (tadaaa) hovedstød fra Frode Johnsen (gæt hvorfra bolden blev spillet...fra forsvaret.. mmm, elsker norsk landsholdsfodbold).