Nej, jeg ser ikke problemet. Jeg mener jo som sagt, at der ingen fare er ved at et romerlys brænder på jorden. Hvis man skulle være så naiv og paranoid at føle en fare ved det, må folk rykke sig. Og selv hvis folk der ikke kender UBM står tæt ved ubm, hvad så?? Der bliver fyret et lys, det brænder ud på jorden, og så er det det. De kommer jo ikke til skade selvom de står tæt på UBM - medmindre de tager lyset op fra jorden og leger med det.Le Compte skrev:
Hvordan skal folk der ikke kender UBM vide at de ikke kan stå ved siden af jer fordi I fyrer romerlys af. Det ser de jo ikke før det sker. Det svarer du ikke på! Er det fordi du godt kan se problemet?
Læs dog for helvede hvad jeg skriver. Jeg siger ikke at den er gal med folk som ikke synes det er fedt, jeg siger jo, for tredje gang nu, måske forstår du denne gang, at den er gal med jer der føler en fare ved at stå 10 meter væk fra en gruppe hvor der er et romerlys på jorden der brænder ved dem..Le Compte skrev: Ja selfølgelig er det os det er galt med når vi ikke syntes at det er fedt at folk står med romerlys. (IRONI).
Oh my fucking God. Det er mit sidste svar til dig, jeg gider ikke debattere med dig. Hvis du mener det der.... er du skæv???Le Compte skrev:
Når folk er så hjernedøde at kaste med øl. Så frygter jeg også at nogle (ikke nødvendigvis UBM) begynder at kaste med romerlys.
------------------
Saemala og Andro: Dejligt med et nuanceret, realistisk, fornuftigt og jord-bunden syn på tingene!