Jeg har lige meldt mig ind i klubhuset og har modtaget en del af velkomstpakken, men jeg mangler gavekortet til Dubuy.dk og til Spar. Jeg har nu sendt 3 mails til Klubhuset (klubhuset@fcm.dk) uden at høre noget som helst.
Er der andre, der har lignende erfaringer med Klubhuset?
Klubhuset
Re: Klubhuset
Tja... du har da bedre erfaringer end mig så...
Jeg gentegnede mit medlemsskab i sommers, men har INTET hørt fra dem siden.
Har skrevet flere gange uden svar, og syntes det er ret irriterende at få div mails om tilbud og gratis adgang hvor man bare skal vise sit gyldige medlemskort, når det man har er udløbet 30.06.2009
- Måske man skulle få banken til at føre pengene tilbage, når man ikke har fået varen leveret.
Har skrevet flere gange uden svar, og syntes det er ret irriterende at få div mails om tilbud og gratis adgang hvor man bare skal vise sit gyldige medlemskort, når det man har er udløbet 30.06.2009
- Måske man skulle få banken til at føre pengene tilbage, når man ikke har fået varen leveret.
Her skulle der stå noget klogt...
Jeg mener at huske, at man da man modtog kortet og velkomstbrevet ved gentegningen, blev det oplyst at man skulle se bort fra det med gyldighedsdatoen..2294 skrev:Tja... du har da bedre erfaringer end mig så...
Måske du selv kan finde dine papirer ?
Desværre ikke, for jeg har INTET modtaget...974 skrev: Måske du selv kan finde dine papirer ?
Her skulle der stå noget klogt...
- Jesper-Sunds
bare skriv til fcm@fcm.dk og forklar dem situationen. Så vil de sende mailen videre til de rigtige folk.