Udebanefans med god klang

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Udebanefans med god klang

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Sad lige på Youtube og kiggede diverse indlæg igennem -
Faldt lige over dette http://www.youtube.com/watch?v=8HwzwrEs74Q

Det vil jeg sige er god kulisse og utroligt flot vokal når man tænker på antallet af fans, de er vel 1000 mand .. Og de synger også: we love you we love you sangen - lyder fedt 8-) kommer efter ca 3 min i indslaget ...

Kunne være fedt med den kulisse på MCH-Arena - men umuligt da vi slet ikk er 1000 mand der synger på hjemmebane - men mon vi kan få en mere fed kulisse ved at samle de syngede kræfter lidt mere end tilfældet er pt .. ? Måske et mindre og højere capotårn blandt folk og ik nede foran .. Altså der står syngende fans rundt om tårnet ? Set flere steder i europa .. !!
Beklager hvis dette indslag er lagt forkert på graven :roll:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Re: Udebanefans med god klang

Indlæg af sebastian94 »

hvis man skal have en stadion oplevelse skal man tage ind og se en kamp med Hammarby, det er noget man aldrig glemmer.
for 2 år siden var jeg opppe og se dem mod AIK, jeg har aldrig oplevet sådan en god stemning, de er langt over faxe tribunen.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

sebastian94 skrev:hvis man skal have en stadion oplevelse skal man tage ind og se en kamp med Hammarby, det er noget man aldrig glemmer.
for 2 år siden var jeg opppe og se dem mod AIK, jeg har aldrig oplevet sådan en god stemning, de er langt over faxe tribunen.

Nu skal der jo ikke ret meget stemning til for at overgå faxe tribunen generelt . :shock: Iøvrigt handler mit indlæg om de syngende fans og ikke om de siddende passive fans som forlanger 20 mål og underholdning før et klap .
Men jo Hammarby har nogen fede fans og fede sange .. :lol:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

974

Indlæg af 974 »

Gizmo skrev:
sebastian94 skrev:hvis man skal have en stadion oplevelse skal man tage ind og se en kamp med Hammarby, det er noget man aldrig glemmer.

Nu skal der jo ikke ret meget stemning til for at overgå faxe tribunen generelt . :shock: Iøvrigt handler mit indlæg om de syngende fans og ikke om de siddende passive fans som forlanger 20 mål og underholdning før et klap .
Men jo Hammarby har nogen fede fans og fede sange .. :lol:
Nu er det vist meget normalt at når man henviser til Faxe-tribunen, så refereres der generelt til den i Brøndby
Og jeg synes ikke at der findes nogen tribune med mere kog på end den i Danmark

De stockholmske opgør er der generelt vild tænding ved, og mange gange kammer det jo desværre også over

Besvar