FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: FCK-FCM

Indlæg af Hekler »

felisan skrev:Pitstop i Herning viser den vel?
Kan dog ikke længere finde en lokal Pitstop side for Herning, men de plejer da at vise alle kampe..
Ja jeg tænkte det samme, men lige som dig måtte jeg konstatere at jeg ikke kan finde ud af det hjemmefra.
Jeg prøver FOX og hvis de ikke kan vise så prøver jeg pitten.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Det er alligevel lidt ærgerligt med Siv, han har stort potentiale, men set udefra ser det ud til at han opfører sig som en forkælet snotunge. Ku' han for fa'en da bare opføre sig lidt voksent og tage arbejdshandskerne på, tror jeg faktisk han vil have en meget stor karriere foran sig. Men netop den adfærd han har vist, eller nærmere som jeg opfatter hans adfærd, er lige nøjagtig noget af det der bragte os ned i det sorte hul i starten af sæsonen.

Ærgerligt ærgerligt, for en anden indstilling fra Siv's side ville gavne både ham selv og Fcm.

Men pyt med det, vi har Daddy O og han er bare blevet bedre og bedre de sidste kampe, både offensivt og defensivt.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Jeg kan slet ikke vente til kl 16.00.
dengang vi hvade Erik som træner var jeg altid nervøs når vi skulle spille i parken , da vores defensiv ikke altid så lige sikkert ud. men nu har jeg virkelig en god fornemelse og jeg tror vi tager sejren idag.

Kunne desvære ikke komme med over og se den, da jeg har fødseldsdag idag.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Angående dem der ikke kan se kampen.

www. sider er der masser Af. Jeg Tror nu ikke at De forskellige sider Har rettigheder til at streame de Enkelte kampe på inter.NETtet.

Fik i den?

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

http://www.atdhe.net/index.html
Ser kampen herinde på dette link, god kvalitet...

Andro

Indlæg af Andro »

Amen Raska, hvad laver du dog? Albrechtsen ser skidt ud, men Raska må ikke lade den der går ind.

Andro

Indlæg af Andro »

Kim C milimeter fra at score. Godt opspil, uheldigt udfald. Det var SÅ tæt på.

Op på hesten igen, mere af den slags opspil.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

wow man kommentaterne er meget fck fan!!!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Flot kamp af gutterne. Det var til at blive godt negativ over FCKs held i dag, efter 1-0 gider de ingenting og vi overtager slut slutningen af første halvleg alt. I anden halvleg er trykket konstant mod FCKs mål, men i dag var der bare ikke den sidste skarphed, chancerne er der.

Ærgeligt, men stadig en flot kamp hvor der blev fightet og vist vilje til det sidste.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Arh... Ravnen. Her er jeg for en gang skyld ikke helt enig. For det første synes jeg, at vi falder lidt tilbage til fordums synder, ved ikke at være 100% klar fra første fløjt. Det tager vel 20-25 min. inden vi melder os ind i kampen?

Dernæst synes jeg, at kampen viser hvor langt vi har endnu, førend vi kan måle os med de bedste hold i DK. Jeg ved godt, at det heller ikke er en målestok, der er retfærdig at bruge lige nu, men i min optik var FCK meget bedre i alle spillets facetter.

Det ændrer dog ikke ved at indstillingen og fighterviljen bestemt var der i dag (minus som skrevet de første 20-25 minutter) og at vi med lidt held kunne have skrabet en uafgjort hjem. Det havde dog ikke været et udtryk for 2 jævnbyrdige hold!

/Cortez

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCK var klart bedst i starten af kampen, og vi er heldige med ikke at være bagud 2-0 indenfor de første 25 min. Derefter synes jeg vi kommer bedre med. Især i 2. halvleg er vi godt med, og er i en periode det styrende hold, mens FCK ikke kunne få det til at fungere. Ud fra hele kampen synes jeg egentlig ikke, at uafgjort havde været helt ved siden af. Ikke mindst når man tager i betragtning af Ailton burde have været udvist og at der var klar off-side ved deres 2. scoring.

Problemet er at selvom vi var godt med, fik vi ikke for alvor skabt chancer. Kim C´s stolpeskud er vel reelt vores eneste store chance i kampen. Jeg synes det var tydeligt at vi manglede noget tyngde i front - specielt efter Kim C røg ud. Der er simpelthen for lidt kvalitet hos vores angribere, og det er en kæmpe svækkelse når Frank ikke er med.

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

ok kamp af FCM, vi manglede heldet, fx Kim stolpe skud, og en blind dommer der er på fck sider, så er chancen for at vinde i parken lille.... Var den ikke direkte til RØDT den svinestreg Ailton lavede mod Florescu, Føj da sådanne et S... !!!!! :twisted:
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

kent skrev: Problemet er at selvom vi var godt med, fik vi ikke for alvor skabt chancer. Kim C´s stolpeskud er vel reelt vores eneste store chance i kampen. Jeg synes det var tydeligt at vi manglede noget tyngde i front - specielt efter Kim C røg ud. Der er simpelthen for lidt kvalitet hos vores angribere, og det er en kæmpe svækkelse når Frank ikke er med.
Det er der for så vidt ikke noget nyt i, man har længe ledt efter en angriber, jf. alle de prøvespillere der har været til prøve træning.

FCM har kun een angriber der kan gøre sig gældende på et tophold, og det er snart 33 årige Frank Kristensen.

Det lyser langt ud af himlen de problemer man har haft, ørgaard meldte selv ud, at han var skuffet over angriberne i sidste sæson, man fik ikkkkkkkkke handlet på det problem !!!!!

Det er rammende, at man købte en Fagerberg 10 mill kr. og ja så skifter man en 33 årig Hüberz, som AB ikke kunne bruge, ind mod FCK.

Spillere som Kim Christensen, collins, jude, fagerberg burde være færdige i FCM regi.

Herudover mangler man et alternativ på midten, en spiller der er anderledes end Salami, Fluresco, Albæk, Izunna.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu Ken Ilsø har været et godt angrebskøb, men han har svære vilkår i en kamp som mod FCK, hvor han ikke får så meget plads at udfordre på.
Det er nok ikke den rigtige kamp at bedømme Kim C. og Hübertz på, FCK har en fantastisk forsvar. Men alligevel virker ingen af de to som løsningen. Hübertz forsvinder vel til efter næste kamp, og Kim C. er det årevis siden han har brillieret som angriber, har han siden Lyngby tiden?

Mon ikke snart Horsens er møre hvad Gilberto Macena angår? Eller hvad med Morten Nordstrand, det er jo ikke sikkert Groningen vil have ham, og hvad vil FCK så.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Ravnen skrev:Jeg synes nu Ken Ilsø har været et godt angrebskøb, men han har svære vilkår i en kamp som mod FCK, hvor han ikke får så meget plads at udfordre på.
Det er nok ikke den rigtige kamp at bedømme Kim C. og Hübertz på, FCK har en fantastisk forsvar. Men alligevel virker ingen af de to som løsningen. Hübertz forsvinder vel til efter næste kamp, og Kim C. er det årevis siden han har brillieret som angriber, har han siden Lyngby tiden?

Mon ikke snart Horsens er møre hvad Gilberto Macena angår? Eller hvad med Morten Nordstrand, det er jo ikke sikkert Groningen vil have ham, og hvad vil FCK så.
Enig Ilsø er et godt indkøb, men han er jo mere hængende angriber end en target mand. Det er targetmanden Ørgaard jagter.

Jeg er ikke enig med dig hvad angår at det ikke er den rigtige kamp at lave en bedømmelse, det er netop i sådan kamp man kan se svaghederne, husker Ørgaard udtalte det samme vedr. Manchester city kampene.

Besvar