FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
5157

FCK-FCM

Indlæg af 5157 »

Næste kamp er som bekendt i Parken, og p.t. er den jo skrøbeligt, så vi skulle have gode chancer for at erobrer parken.

Og vi er selv inde i en god stime.

Så jeg vil opfordrer folk, til at tilmelde sig til busturen.Der ingen dårlige undskyldninger for ikke at gøre det.

Lazki

Re: FCK-FCM

Indlæg af Lazki »

Mit håb på startopstillingen:

Raska
Ipsa - Albrechtsen - Reid - Jessen
Sivebæk - Florescu - Thygesen - Borring
Christensen - Ilsø

Bænken:
Lösll, Olsen, Kolja, Albæk, Juelsgård, Nworuh, Hübertz.

Sivebæks potentiale skal udnyttes i FCM, han skal have spilletid for at videreudvikle sig, og det var en klar fejl at sætte Kolja ind, lige præcis der skulle "siv" have været sat ind. En lidt fræk holdning, men synes faktisk at sivebæk er bedre end Danny, fordi han er hurtig, teknisk stærk, modig, og god sparketeknik, og desuden synes jeg Danny svinger alt for meget i hans perfomances fra kamp til kamp.

Glæder mig til fagerberg er skadesfri, så vi kan prøve Ken af igen, han kæmper altid, har en meget bedre teknik end Kim C. og Hübertz, har en god fysik og et større potentiale. En fejl, synes jeg, at han om ikke andet kommer med på bænken til førsteholdskampene. Men selvfølgelig klart han ikke er med når han er skadet.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Lazki skrev:Mit håb på startopstillingen:

Raska
Christensen - Ilsø

Bænken:

Sivebæks potentiale skal udnyttes i FCM, han skal have spilletid for at videreudvikle sig, og det var en klar fejl at sætte Kolja ind, lige præcis der skulle "siv" have været sat ind. En lidt fræk holdning, men synes faktisk at sivebæk er bedre end Danny, fordi han er hurtig, teknisk stærk, modig, og god sparketeknik, og desuden synes jeg Danny svinger alt for meget i hans perfomances fra kamp til kamp.

Glæder mig til fagerberg er skadesfri, så vi kan prøve Ken af igen, han kæmper altid, har en meget bedre teknik end Kim C. og Hübertz, har en god fysik og et større potentiale. En fejl, synes jeg, at han om ikke andet kommer med på bænken til førsteholdskampene. Men selvfølgelig klart han ikke er med når han er skadet.
Nu får Sivebæk jo ikke bare "foræret" en plads i startopstillingen og da slet ikke når den direkte konkurrent spillede en rigtig god kamp mod Esbjerg, en kamp som blev krydret med 2 assists af Danny. Hvis Siv vil blive i FCM, så skulle han stramme ballerne lidt mere og give den en ekstra skalle til træning.

Angående Fagerberg, så er det altså ikke fordi han er skadet at han aldrig er med i Superligatruppen, men slet og ret fordi han er pivringe. Tvivler seriøst på at vi får Fagerberg mere at se på førsteholdet i FCM.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg vil gerne vide, hvordan det kommer til at forløbe med busturen, når vi når til Hovedstadsområdet.

BWEast mødes jo, så vidt jeg ved, inden kampen på en bodega; men kommer folkene fra Jylland til at mødes med BWEast inden Parken? Hvornår er BW-bussen fremme?

Det forholder sig nemlig sådan, at jeg har en ven, der er i København i weekenden, og når kampen er færdig, vil han gerne med i bussen på vejen hjemad. Men det er muligt, at han må slutte sig til BWEast i første omgang, og så kunne det være super, hvis der var en form for "sammensmeltning" mellem BW og BWEast på et tidspunkt.

Hvis der er en, der lige vil redegøre for, hvad planen er derovre, så ville det være rart. :)

Bobby

Indlæg af Bobby »

Hvis de sidste mange kampe har været vigtige, så er de to sidste det bestemt også. Feltet fra Sønderjyske på en 10. plads til AAB på en 5. plads er ekstremt tæt, og kun 6 point er der mellem de to hold.

Derfor betyder det også, at vi kan slutte efterårssæsonen af på alt mellem en 10. og en 5. plads og selvom der pointmæssigt ikke er den store forskel, så betyder det meget psykisk for den lange vinterpause, at vi som minimum ikke ender dårligere end den 8. plads, vi har pt. Kunne vi imidlertid forbedre den nuværende 8. plads med en 7. eller en 6. plads eller måske endda en 5. plads ville vinterpausen være noget nemmere at gå igennem for spillerne.

Desuden betyder det jo også noget for fordelingen af TV pengene.

Hvis vi skal slå FCK i Parken, så er det nu. Spillet fungerer pt. ikke rigtigt for FCK, og de var, trods sejr, bestemt ikke overbevisende mod Randers. Og selvom de påstår det modsatte, så tror jeg ikke på, at den økonomiske krise i FCK ikke rumsterer lidt rundt i hovedet på i hvert fald nogle af spillerne. Desuden skal de torsdag i ugen efter spille en altafgørende europa cup kamp, som også må fylde lidt. Sidst men ikke mindst, så kører det for os i øjeblikket, både spilleæssigt og resultatmæssigt og Kuhn har fundet tilbage til vores gamle styrke med at spille omstillingsfodbold. Og FCM er jo altid bedst som underdogs mod de gode hold.

Jeg tror Florescu kommer med i stedet for Albæk. Ellers bør der vel være genvalg til samtlige.
/Bobby

974

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:Jeg vil gerne vide, hvordan det kommer til at forløbe med busturen, når vi når til Hovedstadsområdet.

BWEast mødes jo, så vidt jeg ved, inden kampen på en bodega; men kommer folkene fra Jylland til at mødes med BWEast inden Parken? Hvornår er BW-bussen fremme?

Det forholder sig nemlig sådan, at jeg har en ven, der er i København i weekenden, og når kampen er færdig, vil han gerne med i bussen på vejen hjemad. Men det er muligt, at han må slutte sig til BWEast i første omgang, og så kunne det være super, hvis der var en form for "sammensmeltning" mellem BW og BWEast på et tidspunkt.

Hvis der er en, der lige vil redegøre for, hvad planen er derovre, så ville det være rart. :)
Typisk er bussen vel fremme ca 45 min før kampstart (ca) - Bussen kører givetvis direkte til Parken hvor den sætter folk af ( ved ikke helt hvor bussen holder efter den nye tribune er blevet taget i brug )

BWEast kommer ganske rigtigt fra en nærliggende bodega, og ser sådan set først BW når vi er kommet ind - Ofte snøvler vi os først færdigt til at være der en halv time til ca 20 min før kampstart :-)

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Hvorfor bliver BW bussen ikke sat af ved den bodega i København også følges vi alle sammen til stadion. Var det ikke en idé ? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange vi bliver fra Herning, ligeledes København området.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Det er undertegnede som er det store problem barn, og jyden i eksil i København i weekenden...

@Lauth: Jeg ved ikke om det er særlig smart at en hel flok FCM-fans kommer gående sammen i FC Psykopat-land inden kampen. Jeg dømmer ikke nogen, men nogen FCK-fans har ry for at være rimelig syge hooligans og dem vil jeg personligt ihvertfald, meget nødig møde...

På den anden side set så kunne det jo være meget hyggeligt at smelte sammen inden kampen og få en øl, men hvis det er med ens gode helbred som risiko så tror jeg det smarteste ville være at mødes derinde...

jimmy

Indlæg af jimmy »

Lazki skrev:Mit håb på startopstillingen:

Raska
Christensen - Ilsø

Bænken:

Kan slet ikk se at Sivebæk skal med i truppen mere....efter hans opførelse i lørdags. det er bare ikke godt nok at en gut på hans alder skaber sig så meget som han gør....for mig at se har han slet ingen fremtid i fcm....bare lige min mening :)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Bussen kører direkte til Parken.

Folk der gerne vil med hjem fra København kan tilmelde sig som normalt og skrive i kommentarfeltet at de kun skal med hjem. Prisen er den der står på tilmeldingssiden.

Lund

Micha_el

Indlæg af Micha_el »

nogen der ved hvor man kan se kamp i dag om man kan på nette et sted

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Micha_el skrev:nogen der ved hvor man kan se kamp i dag om man kan på nette et sted
Jeg hopper lige på og spørger om der er nogen der ved hvor man kan se kanal 9 i byen?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

felisan

Indlæg af felisan »

Pitstop i Herning viser den vel?
Kan dog ikke længere finde en lokal Pitstop side for Herning, men de plejer da at vise alle kampe..

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Ellers kan man for 79 kr. se kampen på csports.dk og så er der selvfølgelig de sider vi ikke må linke til.

Momme

Indlæg af Momme »

Siv er skadet, og spiller ikke.
Ken er såvidt vides ude med en mindre skade i baglåret.
Jeg tvivler dog på, at han var med, hvis han var klar. Han har ikke imponeret i år - hverken på andetholdet, eller de få gange han har været med SAS-ligaen.
Jeg tror begge to er på vej væk fra FCM, og det er i min optik også helt fint.

Besvar