Frank K
Re: Frank K
han er ude resten af efteråret..Clint skrev:ved nogen, hvordan udsigterne er med Franks skade?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Ifølge skadestuen som blev opdateret for nogle dage siden, er han ikke længere skadet.. 
det er jeg godt klar over, men fornemmer man en vis nervøsitet i FCM over hans skade? Han er trods alt 32 år.....
tubbe93 skrev:han er ude resten af efteråret..Clint skrev:ved nogen, hvordan udsigterne er med Franks skade?
Det skal jeg ikk ku sige, men ifølge denne artikel fik han et brud, og er så ude resten af året: http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhedClint skrev:det er jeg godt klar over, men fornemmer man en vis nervøsitet i FCM over hans skade? Han er trods alt 32 år.....tubbe93 skrev:han er ude resten af efteråret..Clint skrev:ved nogen, hvordan udsigterne er med Franks skade?
Derfra jeg har det med han er ude resten af efteråret. .
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
På hvilken baggrund 'fornemmer du en vis nervøsitet i FCM'? Har du noget som helst, som kunne indikere den nervøsitet, du taler om? Hvem er FCM helt præcist i denne sammenhæng? Link? Kilde? Ellers er det da et underligt tomt indlæg at komme med..Clint skrev:det er jeg godt klar over, men fornemmer man en vis nervøsitet i FCM over hans skade? Han er trods alt 32 år.....