http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 102202.htm
Jeg håber ikke det har noget på sig...
Mon ikke FCM har fået nok af kontroversielle spillere???
Brian "bytur" Nielsen, er jo ikke ligefrem svigermors drøm, andet end på overfladen.
Vintertransfers 09/10
Re: Aaaah
En der har talentet til at tage over efter Borring, som har proklameret at han snart drager til udlandet..
Brian Nielsen har uden tvivl talentet, men indstillingen halter... Kan man få banket ind i knolden på ham at han skal kæmpe for det, ville det i mine øjne være en god mand på venstre wing. OG samtidig en fuldgod erstatning fo Borring..
Brian Nielsen har uden tvivl talentet, men indstillingen halter... Kan man få banket ind i knolden på ham at han skal kæmpe for det, ville det i mine øjne være en god mand på venstre wing. OG samtidig en fuldgod erstatning fo Borring..
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Re: Vintertransfers 09/10
http://onside.dk/node/45792 . håber virkelig ikke han skifter til hverken AGF eller Silkeborg.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Det logiske ville være Silkeborg, mig bekendt startede han sin karriere, der sammen med sin bror Thomas.
Med et trylleslag er Leon Jessen vel blevet vores varmeste salgsemne, der må have sat agenter på tribunen til landskampen. Det kunne åbne for konkurrence mellem Poulsen og Juelsgård, men vel tidligst til sommer. Så må han (Poulsen) jo gøre op med sig selv, om han tør vente på det.
Med et trylleslag er Leon Jessen vel blevet vores varmeste salgsemne, der må have sat agenter på tribunen til landskampen. Det kunne åbne for konkurrence mellem Poulsen og Juelsgård, men vel tidligst til sommer. Så må han (Poulsen) jo gøre op med sig selv, om han tør vente på det.
Uenig. Silkeborg kan ikke betale den løn han vil have, så hvis han sendes dertil bliver det sandsynligvis en dyr forretning for os. CP har igen og igen talt om, at han gerne vil til udlandet. Hvis interessen fra de engelske 1. div klubber er reel, så er det mest logiske at han ryger dertil. De vil kunne modsvare hans lønkrav, og vi vil endda måske kunne få lidt penge for ham.Ravnen skrev:Det logiske ville være Silkeborg
Kent skrev:Uenig. Silkeborg kan ikke betale den løn han vil have, så hvis han sendes dertil bliver det sandsynligvis en dyr forretning for os. CP har igen og igen talt om, at han gerne vil til udlandet. Hvis interessen fra de engelske 1. div klubber er reel, så er det mest logiske at han ryger dertil. De vil kunne modsvare hans lønkrav, og vi vil endda måske kunne få lidt penge for ham.Ravnen skrev:Det logiske ville være Silkeborg
Ifølge bold.dk
http://www.bold.dk/nyt/Christopher-Poul ... -Silkeborg
Så er det netop Silkeborg som er mest ude med snøren, jeg tror godt de ville kunne betale hans løn hvis han som de nævnes bliver på bekostning af Lustü. Jeg kan heller ikke se hvordan det skulle kunne blive en dyr forretning for os, som jeg ser det er Christopher et salgsobjekt med en vis interesse og jeg tror da bestemt at vi kan hente penge på at sælger ham, er jeg helt forkert på den her?
Det ser i hvert fald ud til, at der snart sker noget med CP - senest 6. dec er han væk:Dondinho skrev:Ifølge bold.dk
http://www.bold.dk/nyt/Christopher-Poul ... -Silkeborg
Så er det netop Silkeborg som er mest ude med snøren, jeg tror godt de ville kunne betale hans løn hvis han som de nævnes bliver på bekostning af Lustü. Jeg kan heller ikke se hvordan det skulle kunne blive en dyr forretning for os, som jeg ser det er Christopher et salgsobjekt med en vis interesse og jeg tror da bestemt at vi kan hente penge på at sælger ham, er jeg helt forkert på den her?
http://www.mja.dk/artikler/sif-emne-intet-er-afgjort
Det interessante er, om vi giver fri transfer eller om der kommer penge på bordet. Jeg tvivler desværre på at vi får penge, især hvis aftageren er SIF.
Jeg er ikke enig med dig Kent.Kent skrev:Uenig. Silkeborg kan ikke betale den løn han vil have, så hvis han sendes dertil bliver det sandsynligvis en dyr forretning for os. CP har igen og igen talt om, at han gerne vil til udlandet. Hvis interessen fra de engelske 1. div klubber er reel, så er det mest logiske at han ryger dertil. De vil kunne modsvare hans lønkrav, og vi vil endda måske kunne få lidt penge for ham.Ravnen skrev:Det logiske ville være Silkeborg
For CP gælder det om at få spilletid. Han har allerede været inde omkring landsholdet, og han kan vel ligesom alle andre lugte en chance for at komme med til VM, hvis han får spilletid og finder sit gamle niveau. Derfor tror jeg, han vægter spillertid højere end lønnen og ambitionen om at komme til udlandet. I Silkeborg kan han være rimelig sikker på fast spilletid. Det vil nok være væsentlig mere usikkert i en engelsk 1. divisionsklub. Silkeborg har tur i den i øjeblikket og CP kommer derfra, så et skifte dertil virker oplagt i mine øjne.
En anden væsentlig faktor er, at Lüsti stopper i SIF til vinter og det efterlader formodentlig noget luft i lønbudgettet hos SIF. Samtidig skal de bruge en rutineret forsvarsspiller, hvilket CP jo er.
Så jeg vil bestemt ikke blive overrasket, hvis CP skifter til SIF til vinter.
/Bobby
- Administrator
Jeg har slettet en masse indlæg der ikke er i overensstemmelse med ulvegravens regler.
Jeg understreger at indlæg med rygter IKKE er tilladt på ulvegraven.
Jeg understreger at indlæg med rygter IKKE er tilladt på ulvegraven.
- Administrator
Jeg citerer fra reglerne:
Hvis du vil klage over et slettet indlæg eller andet:
Så klag ikke på Ulvegraven. Dette indlæg vil også blive slettet. Skriv i stedet en e-mail til debat administrator på admin@black-wolves.com som vil tage din klage op til overvejelse.
Tråden ser ikke ud til at kunne holde topic, så den lukkes hermed.
Hvis du vil klage over et slettet indlæg eller andet:
Så klag ikke på Ulvegraven. Dette indlæg vil også blive slettet. Skriv i stedet en e-mail til debat administrator på admin@black-wolves.com som vil tage din klage op til overvejelse.
Tråden ser ikke ud til at kunne holde topic, så den lukkes hermed.