Vintertransfers 09/10

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM7000

Vintertransfers 09/10

Indlæg af FCM7000 »

26-årige midtbanespiller Olafur Skulason er en ombejlet herre

netop her jeg synes der mangler et alternativ til fluresco

http://onside.dk/node/45741
Senest rettet af Anonymous 8. nov 2009, 17:49, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Overskriftet rettet til en generel en

Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM interesse for midtbanespiller

Indlæg af Ravnen »

Det må jeg nok sige, vi er dobbelt så interesserede som de andre klubber :mrgreen:
Ifølge B.T. viser AaB, FC Midtjylland, FC Nordsjælland og FC Midtjylland interesse for den 26-årige spiller.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

jeg synes han virker som en rigtig spændene spiller.
Han er også tilligere Arsenal spiller
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%93lafu ... C3%BAlason
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jeg kan godt huske ham på Arsenals reservehold, der var han ganske lovende...

Lyder spændende... og med en fri transfer! lækkert...
( Håber han har hvad der skal til! )
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Bobby

Indlæg af Bobby »

FCM7000 skrev:26-årige midtbanespiller Olafur Skulason er en ombejlet herre

Jeg er helt uenig. Til den centrale midtbane har vi allerede Thyge, Florescu, Salami, Izunna og Albæk. Alle fem spillere har kvaliteten til at spille. Hvis vi overhovedet skal overveje endnu en central midtbanespiller, så skal det være en markant forstærkning, der er bedre end dem vi har, og så skal der vel min. 1-3 spillere den anden vej, sådan som økonomien ser ud.
/Bobby

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Bobby skrev:
FCM7000 skrev:26-årige midtbanespiller Olafur Skulason er en ombejlet herre

Jeg er helt uenig. Til den centrale midtbane har vi allerede Thyge, Florescu, Salami, Izunna og Albæk. Alle fem spillere har kvaliteten til at spille. Hvis vi overhovedet skal overveje endnu en central midtbanespiller, så skal det være en markant forstærkning, der er bedre end dem vi har, og så skal der vel min. 1-3 spillere den anden vej, sådan som økonomien ser ud.
Enig Bobby
Inden sæsonen sagde jeg det var her vi allermest havde brug for forstærkning, men den måde de to unge har klaret sig på har helt fået min kritik til at forstumme.
Men det kan jo hænge sammen med at der er spillere der skal videre???

Personligt ser jeg helst vi ikke handler. Men min løsning jeg jo også for det meste at give spillerene tid.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hausser

Re: Vintertransfers 09/10

Indlæg af Hausser »

Hvad jeg kan læse mig frem til, så er islændingen en kontrollerede defensiv midtbanespiller. Med Salami og Florescu som kan spille den position og et kæmpe talent i baghånden i Izunna, så vil det være helt ulogisk at FCM skulle være interesserede i Skulason.

Afhængigt af om vi kommer til at afhænde andre spillere end dem fra "dødslisten", så mangler vi i min optik kun en ny målmand og så en tankcenterforward på toppen, en der meget gerne må være bedre end Frank og meget gerne gratis :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg ved godt, det er en "AaB-løsning", og at FCM nok ikke vil have førsteprioritet for ham, men:

http://www.bold.dk/nyt/Fall-agent-Lejeaftale-sandsynlig

Han kender jo Superligaen, og Lokomotiv vil nok gerne finde et sted, hvor han er garanteret spilletid. Det er jeg sikker på, han vil få hos os. Er det realistisk? Vi kunne godt bruge ham til den fordømte pokalturnering.

pow21

Indlæg af pow21 »

Burde den ikke hedde vintersalg?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Jeg ved godt, det er en "AaB-løsning", og at FCM nok ikke vil have førsteprioritet for ham, men:

Han kender jo Superligaen, og Lokomotiv vil nok gerne finde et sted, hvor han er garanteret spilletid. Det er jeg sikker på, han vil få hos os. Er det realistisk? Vi kunne godt bruge ham til den fordømte pokalturnering.
Han er for dyr for os, og en lejeaftale er en dårlig løsning. Hvis vi lå til at vinde DM kunne vi overveje det, men som det ser ud nu, er der ingen idé i det.

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Kent skrev:
Acebone skrev:Jeg ved godt, det er en "AaB-løsning", og at FCM nok ikke vil have førsteprioritet for ham, men:

Han er for dyr for os, og en lejeaftale er en dårlig løsning. Hvis vi lå til at vinde DM kunne vi overveje det, men som det ser ud nu, er der ingen idé i det.
Synes også hellere vi skulle få en angriber som bliver kært i stilling som den nye "Farlige Frank", altså målslugeren på holdet. Det ville da være stort at få Fall i foråret og så at han blev topscorer og vi kom i top 5. Men hvad så med næste sæson?
Scenariet kan være en lang skade til frank og at vi så pludselig mangler en til at lave målene...
Så jeg ser hellere at vi får en god angriber, ikke nødvendigvis dyr hvis vi kan lave et "kup", en som bliver kørt i stilling så at sige;)

Alagoas

Álvaro Santos

Indlæg af Alagoas »

Kunne Álvaro Santos ikke være et bud på en ny angriber i vinterpausen. Han vil gerne til Danmark og 50 mål og 30 assists i 120 kampe for FCK i sin tid er stærkt. Han har nyligt genfundet formen, og desuden kan han igen komme til Danmark på forskerordningen, som denne artikel fortæller
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... ke-klubber

Som en bonus er han super sympatisk, taler sproget, og vil uden tvivl kunne medvirke til en god stemning i truppen modsat nogle af de vanvittige personligheder, som tidligere er blevet signet i FCM.

Jesper BW1100

Re: Álvaro Santos

Indlæg af Jesper BW1100 »

Alagoas skrev:Kunne Álvaro Santos ikke være et bud på en ny angriber i vinterpausen. Han vil gerne til Danmark og 50 mål og 30 assists i 120 kampe for FCK i sin tid er stærkt. Han har nyligt genfundet formen, og desuden kan han igen komme til Danmark på forskerordningen, som denne artikel fortæller
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... ke-klubber

Som en bonus er han super sympatisk, taler sproget, og vil uden tvivl kunne medvirke til en god stemning i truppen modsat nogle af de vanvittige personligheder, som tidligere er blevet signet i FCM.
Jo tak. Det ville være en klassesigning!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Byt ham med Fagerberg så er alle glade, vi slipper for at have en angriber der løber nede på midten og for til gengæld en meget farlig angriber den anden vej.

Håber det kunne lade sig gøre at få ham her til :), men tvivler dog på at det bliver billigt da flere klubber jo er interesserede.

Larst

Indlæg af Larst »

Jeg syntes heller ikke vi har brug for flere på den position, ikke med det materiale vi har i forvejen.. En fuldstændig fantasktisk midt hvis i spør' mig..

Jeg er også mere for en ny angriber, en selvstændig angriber der kan tage sagen i egen hånd.. Spillere som Farnerud og Demba Nýren bliver ikke brugt, det er spillere som dem vi skal ind og lede efter.. Nu lige de to er nok lige i overklassen, men syntes det er vejen frem.. Nogen der har noget erfaring..

Låst