Nu kan du ikke gemme dig mere Jeff :P
Nu kan du ikke gemme dig mere Jeff :P
Du er sgu da national kendt
. Du er min nye Hutlihut stjerne
Synes lige de skulle hører for det. Det var for grineren
Regner med at se dig til fodbold Galla når vi vinder pokalen i Parken, og du står med banderet 
Re: Nu kan du ikke gemme dig mere Jeff :P
Hvem er Jeff?
Ham fra Vejle som tit ses sammen med Amor 
-
Staropramen
Gider du ikke tage dit indforståede ævle-bævle over sms for en anden gangs skyld?
Ellers kunne du måske prøve at vise lidt mere interesse ?Staropramen skrev:Gider du ikke tage dit indforståede ævle-bævle over sms for en anden gangs skyld?
Så indforstået er det næppe, og efter Brønshøj-kampen var der bl.a en større debat herinde om at Hutlithut havde et banner rundt i Danmark, som pludselig var havnet et ukendt sted hos FCM-fans
Nu så jeg ikke programmet ang. dette igår, men mon ikke det netop har været Jeff der har haft dette banner
-
Staropramen
Når man henvender sig til én bestemt person, må man tage den over PB. Derudover var jeg ikke den første der stillede til spørgsmålstegn ved det temmeligt usammenhængende indlæg fra trådstarter, så jo det er indforstået.
Kan se at tråden nu er blevet smidt over i "alt det andet", hvor den skulle have været til at starte med.
Kan se at tråden nu er blevet smidt over i "alt det andet", hvor den skulle have været til at starte med.
Da tråden er klart markeret kan jeg ikke se det er det store problem for andre.Staropramen skrev:Når man henvender sig til én bestemt person, må man tage den over PB. Derudover var jeg ikke den første der stillede til spørgsmålstegn ved det temmeligt usammenhængende indlæg fra trådstarter, så jo det er indforstået.
Men det er da rigtigt at privat snak helst skal føres over i PM.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Er der nogen, der ved, om det er muligt at gense Hutlihut på nettet?