Humm... godt sæsonen snart er slut for i år.....
Et uheld kommer sjælent alene....
Et uheld kommer sjælent alene....
http://www.bold.dk/nyt/Efteraaret-slut- ... lige-Frank
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
-
FobbieRowler
Re: Et uheld kommer sjælent alene....
Ja, nedtur for os lige pt. men på den anden side, så kunne man håbe, at Kim C eller Ken Fagerberg fik vist lidt!¿
Men ihvertfald god bedring til frank! Han kommer stærkere tilbage i foråret er jeg sikker på !
Men ihvertfald god bedring til frank! Han kommer stærkere tilbage i foråret er jeg sikker på !
Det er en alvorlig svækkelse. Jeg mener vi skal bruge Hübertz i stedet, han er den eneste som har de samme kvaliteter som Frank, og som kan man sende lange bolde op til når vi skal spille primitivt.
Hvis Kim C kan mønstre den vilje han viste på banen i Århus så kommer han da helt klart til at starte inde i mere eller mindre alle kampe. Jeg synes han viste super moral og vilje i kampen - især efter at have været så langt væk så længe som han har
Ja det er godt nok uheldigt, i min optik er Frank klart den spiller i truppen som vi har den svageste backup for og syntes ikke vi har noget anstændigt kvalitet at smide ind på den plads. Kim C, Hübertz, Fagerberg?? Det er vel nærmest lige ringe. Tak for de mange kvalitetsafløsere Ørgaard
Hvad i alverden er det blevet af Baba, kan det virkelig passe han stadig er skadet?? Klart den spiller i truppen som jeg helst ville have ind på den position, men ak..
Hvad i alverden er det blevet af Baba, kan det virkelig passe han stadig er skadet?? Klart den spiller i truppen som jeg helst ville have ind på den position, men ak..
Æv, noget lort. Men på den anden side kan det vel næsten være ligegyldigt, som ligaen ser ud nu. Vi når ikke det store i år i suppen, så vi skal fokusere på pokalen. Frank skal være klar mod Hobro, that's it. Vi kan jo bede til de højere magter om, at Kim C, Fager eller Hübben kommer ind i en lille stime.
Ønsketænkning alléz!
Ønsketænkning alléz!
Det er mildest talt noget lort, da Frank er den eneste klasseangriber vi har. Det er en massiv svækkelse både offensivt og ift defensive dødbolde. Forhåbentlig kan vi alligevel få skrabet så mange point sammen i resten af efteråret, at vi kan få aflivet den sidste rest af bundkamp og nedrykning.
God bedring til Frank!
God bedring til Frank!