Arek fritstillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Arek fritstillet

Indlæg af Ravnen »

Nånå Ekstra Bladet læser med herinde:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 248148.ece
De er enige om en ting, fansene på debatforummet Ulvegraven, på www.black-wolves.dk, nemlig at det er 'irriterende' at Arek Onyszko blev fyret af klubben i dag.

'Men det er det rigtige at gøre', mener Hausser, der bl.a. skriver 'Cirkus Onyszko, lige det vi havde brug for, mere uro i truppen, simpelthen grænseløst irriterende at den skøre polak ikke har mere end to brikker at flytte med'.

Nogle - bl.a. McLovin - mener slet ikke klubben havde et valg, mens Jimmy bl.a. skriver:

'Hmmm synes sgu det er mærkeligt.... man kan godt ansætte en der har totalt smadret sin kone, men så skriver han en bog og kommer med nogle lamme bemærkninger, som han selv må tage ansvar for... jamen, så skal han da fyres... ik' godt nok.'

Andre mener ikke, at det er indholdet af bogen, der er problemet, men at målmanden havde fået at vide, at han ikke skulle skrive den. Nogle mener det er holdningerne, der jo som bekendt pænest kan beskrives som alternative.

I det hele taget: Søger Arek Onyszko efter medfølelse, så er det nok ikke her han skal finde den.
Hvor interessant er det lige.. :?

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

RL/UBM skrev: Det handler om skuffelsen over arek er blevet fritstillet! et par gode præstationer i silkeborg er ikke nok, når han ikke kan lave udspark og er pisse usikker i luften og især hjørne var farligt for os.
Alle målmænd er gode, med et godt hold og i spiller jo godt for tiden, så det viser jo ikke noget...

Og derfor må ikke have min mening om ham? fordi jeg mener han er ringe..

smut du nu bare tilbage til silkeborg...
Ja for jeg skal da lige love for at Arek Onyszko har vist kvaliteter på de områder hvor Heinze viste mangler, fantastisk sikkerhed i udsparkene og siden har vi jo ikke indkasseret ét eneste mål på dødbolde. ia

I øvrigt pudsigt at folk har så meget tiltro til Raska, manden som var tredjevalg indtil Heinze forlod os og som blev vurderet dårligere end Heinze da de mennesker med forstand på det.

Lössl er helt ubeskrevet, så det er svært at mene alverden om ham, syntes dog han har været temmelig ustabil for reserverne og vil ikke vurdere at han er klar til suppen endnu..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hausser skrev: I øvrigt pudsigt at folk har så meget tiltro til Raska, manden som var tredjevalg indtil Heinze forlod os og som blev vurderet dårligere end Heinze da de mennesker med forstand på det.
Han stod en god kamp da Arek holdt pause. Det er det seneste indtryk, og da det efterhånden er lang tid siden han sidst fik chancen, ville det være unfair at bedømme ud fra det.

Det handler jo også om uanset hvordan vi vender og drejer den, så står Raska på mål i næste kamp, og så skal han have opbakning! Det nytter ingenting hvis vi allerede på forhånd diskvalificerer ham. Han har vænnet sig til klubben og landet, og der må jo trods alt have været en grund til at Ørgaard i sin tid hentede ham. Så lad os nu lige klappe hesten og være en smule tålmodige ;)

Det er bedre at bruge vinterpausen til at scoute målmænd, end at drøne ud over hals og hoved og hente en nu og her.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Dennis skrev:
Wasmus skrev: - Hans præstationer i Silkeborg vidner jo netop om at han er god nok.
- Blandt dine egne er der da mange der giver udtryk for at de vil have ham tilbage.
- Hvad har han sagt om FCM, udover at han følte sig dårligt behandlet?
- Manden er 184cm høj, det går vist lige an, og han forstår at kompensere for det.
- jesper "bøsse" c??? Din retorik er på niveau med A. Onyzko. Tillykke, det kræver meget at synke så lavt :roll:
Og du har set alle hans kampe i silke????

Han kostede som bekendt 3 mål i hans første 3 kampe for dem, hvor han hurtigt blev lag for had. Nu har han haft et par gode uger og tillykke med det han er og bliver aldrig top 3 kepper i DK.
Hmm, så i det 3 første kampe han stod for SIF, hvor han indkasserede 2 mål imod sig, ét af ham på straffespark, der kostede han altså 3 mål?? Har du flere "sandheder" om Heinze som du vil dele med os?

Wasmus

Indlæg af Wasmus »

Hausser skrev:
Dennis skrev:
Og du har set alle hans kampe i silke????

Han kostede som bekendt 3 mål i hans første 3 kampe for dem, hvor han hurtigt blev lag for had. Nu har han haft et par gode uger og tillykke med det han er og bliver aldrig top 3 kepper i DK.
Hmm, så i det 3 første kampe han stod for SIF, hvor han indkasserede 2 mål imod sig, ét af ham på straffespark, der kostede han altså 3 mål?? Har du flere "sandheder" om Heinze som du vil dele med os?
Haha, ja det indlæg undrede jeg mig sq også lidt over :lol:

Lagt for had? Haft et par gode uger? Meget tydeligt at du udtaler dig om noget du ikke har forstand på :roll:

Og ja, er Silkeborg-fan så HAR set alle hans kampe i den her sæson.

EDIT: Hvor grimt er det ikke også lige at hive de tre første kampe frem, når den ene af dem som bekendt resulterede i et nederlag på 0-4 til FCM? Tror vist det er det man i internet-kredse kalder "epic fail".
Senest rettet af Wasmus 2. nov 2009, 13:50, rettet i alt 1 gang.

pow21

Indlæg af pow21 »

Det væsentlige ved Heinze, er talent vs alderen, hvis han hele tiden bygger på, kan han blive væsentligt bedre end han er pt.

pow21

Indlæg af pow21 »

Men det er da lidt af en brøler det her, man fyrer ham for at være en dårlig rollemodel for de unge, men så igennem fingrene med det, da vi pissede på OB og hyrede ham helt frisk fra hustruvold

:?

pow21

Indlæg af pow21 »

Det kan i øvrigt også godt se ud som om vi stadig hænger på Areks kontrakt :shock:

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

pow21 skrev:Men det er da lidt af en brøler det her, man fyrer ham for at være en dårlig rollemodel for de unge, men så igennem fingrene med det, da vi pissede på OB og hyrede ham helt frisk fra hustruvold

:?
Igen, så har de to sager jo intet med hinanden at gøre. Når han har fået sin straf for at tæve konen, kan det altså ikke belaste ham mere - sådan fungerer et retssamfund, og dermed er det færdig med den sag.

Mht. til det nye der sker nu her, så forstår jeg mindre og mindre hvis jeg skal være helt ærlig.

Ledelsen vidste hvad de fik da de signede Arek, som tidligere havde været ude i medierne med mere eller mindre groteske holdninger og lignende.
Hvis man så formoder at man lige laver en mundtlig aftale om at manden holder lidt igen og lige vender ting med presse-afdelingen først, så antager man at en sådan aftale slet ikke har været hos OB, og det er da pænt retarderet både at antage, men også at tro at Onysko vil honorere den aftale i FCM mere end i OB.

Når man så mener at manden, efter han har skrevet en bog hvor han lufter yderst kontroversielle holdninger, ikke længere har noget at gøre i FCM, så er det gu-hjælpeme skævt at man stadigvæk skal betale mandens løn perioden ud eller aftale en godtgørelse.

Man vidste at det kunne ske, men man har ikke taget højde for det i kontrakten. Og nu koster det så igen ekstra kr fra en i forvejen slunken kasse. Det kan simpelthen ikke passe at man har været så amatør-agtig og blåøjet da man signede Arek. Det kommer vel ikke umiddelbart som en kæmpe overraskelse for nogen som helst som bare har fulgt lidt med.

Det er simpelthen ikke godt købmandsskab - og Ørgård har ellers været ret stolt af hans købmandsskab mens han har været i FCM.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Lauth skrev:Forfanden Arek! Situations fornemmelse ikk'! Det er fanme genialt. Martin Raska på mål, eller jeg mener bagerste mand ned mod mål. For nogen gange fløjter han rundt oppe ved Salami. Men lad os nu se. Køb Kasper Schmeichel hjem. Det ville gi' et kæmpe boost af salg i trøjer, også så er han er fin. Han koster vel ikke det vilde...

hvor mange kampe har du set med Schmeichel junior??? Han er ikke en vildt god keeper... Og i øvrigt har han en fed hyre i notts county, så det sker ikke...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Og den økonomiske situation in mente er der nok ingen grund til at regne med forstærkninger på målmandsposten.

Det er dog næppe nødvendigt for resten af sæsonen da Raska efter min mening heller aldrig har spillet sig af og er ganske fornuftig i de fleste facetter som ikke lige drejer sig om indlæg - men på det område bør vi altså være gode nok til at afvise de fleste hold hvis keeperen hjælper lidt til.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Mazter81 skrev:Og den økonomiske situation in mente er der nok ingen grund til at regne med forstærkninger på målmandsposten.

Det er dog næppe nødvendigt for resten af sæsonen da Raska efter min mening heller aldrig har spillet sig af og er ganske fornuftig i de fleste facetter som ikke lige drejer sig om indlæg - men på det område bør vi altså være gode nok til at afvise de fleste hold hvis keeperen hjælper lidt til.

er fuldstændig på linje med dig... Jeg husker altså at Raska stod nogen gode kampe, og den kære Arek formåede jo aldrig rigtig at vise de kvaliteter vi ved han besidder... Glæder mig til at få lidt ro på de indre linjer.... Og i øvrigt skulle det ikke undre mig at Kuhn har haft ikke så lidt at sige i denne fritstillelse... Tvivler på at Arek og Kuhn passer særlig godt sammen, som mennesker..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Dennis

Indlæg af Dennis »

Wasmus skrev:
Lagt for had? Haft et par gode uger? Meget tydeligt at du udtaler dig om noget du ikke har forstand på :roll:

Og ja, er Silkeborg-fan så HAR set alle hans kampe i den her sæson.

EDIT: Hvor grimt er det ikke også lige at hive de tre første kampe frem, når den ene af dem som bekendt resulterede i et nederlag på 0-4 til FCM? Tror vist det er det man i internet-kredse kalder "epic fail".
Undskyld var det 3 mål i de første 4 kampe? Han blev da svinet til på diverse fora af silkeborg fans i starten. Han var ikke god nok i FCM, derfor vi var klar da Arek var ledig. Men hvis han er god nok til SIF så fred være med det. Håber aldrig han kommer tilbage til midthylland. Den nye klub klær ham godt.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det kunne også tyde på at der har været pres på FCM flere steder fra..
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... ntelligent

Set fra en sportslig synsvinkel er det trist, at han smutter. Vi kan så prise os lykkelige for at vi har 2 målmænd og egentlig er på vej ind i en gratis sæson, hvor vi kan teste Lössl. Raska er bare ikke god nok. Derudover, hvis vi mangler en ny målmand er Kevin Stuhr transfer fri til sommer, så kan vi snuppe ham sammen med Marc nyegaard når Randers FC rykker ned.

Schmeicel er samme type som Heinze, så ham skal vi ikke have. Synes Heinze har fået chancen og han tog den ikke, så er det fint nok at han bliver solgt, måske. Ellers kan man jo købe Mikkel andersen fra Reading hjem, som også er en meget talentfuld målmand, men håber på at Lössl løser det problem.

Jesper75

Indlæg af Jesper75 »

Jeg glæder mig til at høre Heinze udtaler sig om fremtiden - Jeg har før linket til denne tråd, og jeg tror ikke Silkeborg skal vide sig for sikre på han vælger dem.

http://www.bold.dk/nyt/Heinze-Har-det-d ... d-storsejr

Det vil også være et skridt ned af den sportslige rangstige at vælge SIF fremfor FCM.

Ja ja, jeg kender ikke resultaterne de næste 10 år, men de seneste 10 år ved jeg godt hvilken klub det har været sjovest at være målmand i - og vi er så småt på sporet igen :lol:

Besvar