Arek fritstillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Arek fritstillet

Indlæg af Lupus1999 »

Håber vi sater alt på Jonas Lössl som jeg har meget store forventninger til...

Raska er ikke andet en reserve i min verden. Han er hurtig på stregen, men elendig ude i feltet og til at kommunikere..

Sats på Lössl i resten af denne gratis sæson og hent måske Kevin Stuhr på en fritransfer til sommer..

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Wasmus skrev:
pow21 skrev:
RL/UBM skrev:Heinze skal ikke tilbage!!!
hvorfor helgoland ikke
I får ikke lov til at tage ham fra os, han er vores muhaha :)
Og vi gider heller ikke have ham! Manden er ikke god nok, lider af dværgvækst også har han talt dårligt om klubben...

Så hellere jesper "bøsse" c eller kevin stuhr ellegaard
Vi kommer kun for roulade!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

tror folk misser pointen her.... Arek bliver ikke fyret fordi han skriver en bog. Han bliver fyret fordi han skriver en bog til trods for at Kølbæk og co. har sagt Njet til det. Det er her tillidsbruddet fremkommer.... samtidigt hermed er jeg da glad for at man mener, at hans holdninger ikke stemmer overens med FCMs brand
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Bogen er et tillidsbrud og en lang opremsning af holdninger, vi ikke kan genkende i FCM kulturen. Holdninger, der er helt uforenelige med at være ansat i FC Midtjylland og dermed rollemodel for de unge på FC Midtjyllands Fodboldakademi og for børn og voksne FCM-tilhængere. Derfor ser vi ingen anden udvej end at afbryde samarbejdet med Onyszko med omgående virkning.
Han bliver fyret for holdningerne og ikke for bogen, eller at de ikke vidste den kom. Havde bogen været en net lille sportsbog som den f.eks. Thomas Helveg udgav, så tror jeg ærligt talt de var ligeglade. Det er holdningerne der vælter læsset.

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Forfanden Arek! Situations fornemmelse ikk'! Det er fanme genialt. Martin Raska på mål, eller jeg mener bagerste mand ned mod mål. For nogen gange fløjter han rundt oppe ved Salami. Men lad os nu se. Køb Kasper Schmeichel hjem. Det ville gi' et kæmpe boost af salg i trøjer, også så er han er fin. Han koster vel ikke det vilde...

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Helt enig med Ravnen, det er holdningerne der vælter læsset.
Jeg vil også sige sats på Raska og løssel resten af året men jeg så gerne Heinse i målet igen

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Undskyld mig lige! Men jeg forstår ikke hvad folk vil med Henzie. Han kommer jo ikke tilbage, han er gone. Ledelsen røvrender ham ved at leje ham ud, vi satser på Arek Fucking Polak Onyzko, og ryger ned i bunden. Henize stryger til tops i Silkeborg. Hvem gider hjem til bunden når man kan flyve højt i toppen ved naboen.

Heinze er et slut kapitel.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Jeg kan kun give dig ret lauth, desværre for jeg mener at han har meget mere klasse end Raska.

Wasmus

Indlæg af Wasmus »

RL/UBM skrev:Og vi gider heller ikke have ham! Manden er ikke god nok, lider af dværgvækst også har han talt dårligt om klubben...

Virkelig god tone du lægger for dagen :?

- Hans præstationer i Silkeborg vidner jo netop om at han er god nok.
- Blandt dine egne er der da mange der giver udtryk for at de vil have ham tilbage.
- Hvad har han sagt om FCM, udover at han følte sig dårligt behandlet?
- Manden er 184cm høj, det går vist lige an, og han forstår at kompensere for det.
- jesper "bøsse" c??? Din retorik er på niveau med A. Onyzko. Tillykke, det kræver meget at synke så lavt :roll:

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Lauth skrev:Undskyld mig lige! Men jeg forstår ikke hvad folk vil med Henzie. Han kommer jo ikke tilbage, han er gone. Ledelsen røvrender ham ved at leje ham ud, vi satser på Arek Fucking Polak Onyzko, og ryger ned i bunden. Henize stryger til tops i Silkeborg. Hvem gider hjem til bunden når man kan flyve højt i toppen ved naboen.

Heinze er et slut kapitel.
Realistisk set er Heinze tabt, FCM kan ihvertfald ikke længere forhindre det hvis Heinze ønsker et permanent skifte til Søhøjlandet.

Dog skal Silkeborg også opfylde Heinzes egne betingelser og når den værste bitterhed hos Heinze har lagt sig, så kan det jo være han reflekterer lidt over sit valg.

Jeg er ikke i tvivl om at FCM vil være i stand til at betale en betydeligt højere løn end Silkeborg og så bør der ikke herske nogen tvivl om der er betydeligt mere perspektiv i FCM end der er i Silkeborg. SIF ligger godt nok over FCM lige nu, men hvad med sidst på sæsonen og hvad med næste sæson? SIF har præsteret optimalt i denne sæson, men det skulle undre mig om ikke SIF allerede næste sæson kæmper for overlevelse igen. Skal Heinze eksempelvis ud og spille Europa og har drømme om en udenlandsk karriere, så ville jeg satse på FCM.

Skal han tilbage i folden, så tror jeg dog også at der skal følge nogle garantier med og de kan jo være svære at give..

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Wasmus skrev:
RL/UBM skrev:Og vi gider heller ikke have ham! Manden er ikke god nok, lider af dværgvækst også har han talt dårligt om klubben...

Virkelig god tone du lægger for dagen :?

- Hans præstationer i Silkeborg vidner jo netop om at han er god nok.
- Blandt dine egne er der da mange der giver udtryk for at de vil have ham tilbage.
- Manden er 184cm høj, det går vist lige an, og han forstår at kompensere for det.
- jesper "bøsse" c??? Din retorik er på niveau med A. Onyzko. Tillykke, det kræver meget at synke så lavt :roll:
Det handler om skuffelsen over arek er blevet fritstillet! et par gode præstationer i silkeborg er ikke nok, når han ikke kan lave udspark og er pisse usikker i luften og især hjørne var farligt for os.
Alle målmænd er gode, med et godt hold og i spiller jo godt for tiden, så det viser jo ikke noget...

Og derfor må ikke have min mening om ham? fordi jeg mener han er ringe..

smut du nu bare tilbage til silkeborg...
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er ikke sikker på at man skal forsøge at få Heinze tilbage, han er en okay målmand, men han minder altså meget om Martin Raska i stil, de er begge hurtige på stregen men knap så stærke i feltet.

Lad Raska få chancen indtil vinterpausen, hvem ved det kan jo være han overrasker alt og alle, gør han ikke så har man en lang vinterpause til at afsøge markedet for en topmålmand.

Alternativt så kan det være der er en klassemålmand som render rundt uden kontrakt, sådan som OB hentede Roy Caroll.
Senest rettet af Ravnen 2. nov 2009, 13:08, rettet i alt 1 gang.

Dennis

Indlæg af Dennis »

Wasmus skrev: - Hans præstationer i Silkeborg vidner jo netop om at han er god nok.
Og du har set alle hans kampe i silke????

Han kostede som bekendt 3 mål i hans første 3 kampe for dem, hvor han hurtigt blev lag for had. Nu har han haft et par gode uger og tillykke med det han er og bliver aldrig top 3 kepper i DK. De eneste der vil have Heinze tilbage til sommer er alle dem der har gået i klasse med ham ude i ringkøbing :D Er han virkeligt kun 11 cm lavere end Lössel?

Heinze har fået at vide af klubben at han ikke er god nok. Og han har selv givet udtryk for at han ikke gider tilbage. Så glem ham nu bare og glæd jer til at vi skal smide ham ud af pokalen.

Lad Heinze hvile i fred sammen med minderne om de slagne krigere som Dennis Flinta, Svenne Poulsen, Thomas Røll og Poku!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ørgaard svarer: http://www.bold.dk/nyt/Oergaard-Vi-har-afloeserne-klar
- Vi har Jonas Lössl og Martin Raska. Det er to gode målmænd, der sagtens kan løse opgaven, siger Jens Ørgaard til bold.dk.

Silkeborg råder over den udlejede FCM-keeper Lasse Heinze resten af sæsonen. Hvorvidt FCM har mulighed for at hente ham tilbage allerede i vinterens transfervindue, kan Ørgaard ikke svare på.

- Det er for tidligt, at begynde på de spekulationer. Jeg har lige sendt Arek ud af døren for en time siden. Det er for meget forlangt, at jeg skal have styr på hele verdenssituationen lige nu, siger Ørgaard, der er ked af bruddet med den rutinerede polak.

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

På en eller anden måde er jeg pisse ked af at vi har fristillet ham for han var virkelig en god målmand men på den anden side er det også for dumt af Onyzsko og det der ærger mig mest er at han pisser på hele FCM ledelsen ved og skrive den bog men ingen tvilv om at manden er chokeret og jeg håber han kommer til en anden god klub i danmark.
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

Besvar