Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Hvad mener du med "alt der sker herude"? Hvad er det, du mener jeg forsvarer?pow21 skrev:Kent, bliver du ikke træt af at forsvare alt der sker herude med hud og hår? bare ind i mellem?
Hvis du læser mine indlæg vil du se, at jeg ikke forsvarer Areks holdninger - det er jo rent faktisk mig, der har startet tråden. Jeg har såmænd også fra dag 1 ment, at Arek er en klaphat (tjek endelig tråden den gang han blev signet, hvis du tvivler). Det har bogen (som ingen af os har læst! - og jeg har heller ikke plane om det) ikke ændret på overhovedet.
Men det ændrer ikke på, at Arek har lov til at fremkomme med sin holdninger, og derigennem udstille sig selv.
Det ændrer heller ikke på, at det ligner hysteri når folk farer i flint over hans udtalelser om kvindelige sportsjournalister og danske mænd. Så sent som i tordags var der i LPS en diskussion om Caroline W ift talentudvikling og den meget udanske måde hendes far havde pacet hende på. Men når Arek peger på hendes polske rødder, så er han pludselig idiot.
Efter langt størstedelen af denne sæsons kampe, har en samlet Ulvegrav brokket sig over spillernes manglende fight og kampgejst. Men når Arek skriver at danskere er bløde og savner lige nøjagtig de kvaliteter, så kan han bare skride ud af landet, hvis han er utilfreds....
Jeg mener jeg ikke, at de udtalelser der indtil videre er kommet fra bogen er så kontroversielle som folk gør dem til (de er uintelligente, og derfor også ret harmløse). Det er alt sammen noget, man har hørt før. Problemet er i mine øjne Areks timing. Det er torskedumt at udgive denne bog på nuværende tidspunkt, ud fra alt andet end et kortsigtet økonomisk synspunkt. Men det er fanme en vellykket markedsføringsstrategi fra forlagets side