Pokallodtrækning: Det blev Hobro!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Pokallodtrækning: Det blev Hobro!

Indlæg af Hausser »

Ja sgu daaa!! :D

Brugeravatar
Lauth

Re: Pokallodtrækning: Det blev Hobro!

Indlæg af Lauth »

Det er fantastisk som det flasker sig :). Kæft man vi burde sgu kunne slå Hobro hvis vi ikke tager noget for givet :D.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Hvor er det vigtigt!!
Parken og Europa kalder

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Vores reserver har lige slået dem 0-4 :D Hobro away sweet 8-)
Vi kommer kun for roulade!

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Vi er på VEJ til Parken Olé! :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hehe det var jo det jeg sagde ;)

Vi begår ikke samme fejl som Aab.

Damn, nu er det pludselig sjovt at være FCM´er igen, godt på vej i pokalen :mrgreen:

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Fantastisk lodtrækning! Så var det bare ærgeligt at SIF og OB ikke skulle møde hinanden...
Men hva! så skal vi op og spille imod en gammel fcm´er "Svenne"! og nej det er ikke Svenne Banan! men næsten ;-)

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det er en rigtig god lodtrækning for os, men for F***** hvor har OB det nemt, de har mødt nr. 11 og 12 i pokal tuneringen indtil videre, og jeg er bare for de må ses som de største farvoritter til at vinde turneringen i øjeblikket.

Noe

Indlæg af Noe »

Dondinho skrev:Det er en rigtig god lodtrækning for os, men for F***** hvor har OB det nemt, de har mødt nr. 11 og 12 i pokal tuneringen indtil videre, og jeg er bare for de må ses som de største farvoritter til at vinde turneringen i øjeblikket.
Ville du helt seriøst gerne bytte med OB? De har haft FC Fredericia, Randers og HB Køge, mens vi kommer forbi Brønshøj, Esbjerg og Hobro. Sådan som denne turnering er ved at flaske sig for os, så begynder vi at ligne det nye FCK..

/Noe

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu skal man ikke undervurdere HB Køge, og da slet ikke en i pokalkamp. Jeg er stensikker på at OB nok skal få kam til deres hår ;)

Jeg vil faktisk gå så langt at lancere endnu en spådom, HB Køge slår OB ud! :geek:

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Man skal selvfølgelig passe på med at sælge skindet før bjørnen er skudt, men det er skal give en sejr og dermed en plads i semifinalen. Magter førsteholdsspillerne det ikke, så må de sende reserverne afsted, det gik jo meget godt sidste gang.

Svenne tror heller ikke meget på egne chancer mod FCM: http://tv2sport.dk/node/42883

Vejen til semifinalen er ihvertfald helt åben nu og hvis (når) vi kommer dertil, så har vi to kampe til at afgøre tingene i og det er vel kun OB som vi ikke vil være favorit imod. Selv hvis vi trækker OB, så er det alligevel et hold som vi står godt til.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Noe skrev:
Dondinho skrev:Det er en rigtig god lodtrækning for os, men for F***** hvor har OB det nemt, de har mødt nr. 11 og 12 i pokal tuneringen indtil videre, og jeg er bare for de må ses som de største farvoritter til at vinde turneringen i øjeblikket.
Ville du helt seriøst gerne bytte med OB? De har haft FC Fredericia, Randers og HB Køge, mens vi kommer forbi Brønshøj, Esbjerg og Hobro. Sådan som denne turnering er ved at flaske sig for os, så begynder vi at ligne det nye FCK..

/Noe
Nu sagde jeg også at det var en god lodtrækning for os, derfor kunne jeg bare alligevel godt have tænkt mig at OB havde trukket Silkeborg eller Fc Nordsjælland, jeg er nemlig modsat Ravnen overbevist om at OB ikke taber til HB Køge.

Skulle det alligevel ske må man sige vejen er banet for FcM's første pokal triumf.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nu vil jeg så lige sende en advarsel om denne Hobro-kamp. Jeg var selv en af de 2880 på stadion den fantastiske torsdag aften, og det var en ubetinget fryd at se underhundene eliminere AaB. :)

Vi skal dog ikke regne med, at vi selv får det supernemt, hvis vi ikke går ind til kampen med den rette indstilling. AaB havde på ingen måde den indstilling, og det lokale folk bakker godt op om holdet. Med denne sejr er der dømt fodboldfeber i Hobro, og det har en uvurderlig indflydelse på holdet. De fleste husker nok, hvordan Ikast Stadion hurtigt blev den mest frygtede udebane i Superligaen, og Hobro Stadion smager lidt af det samme. Mindre tribune, mere skov. Dog uden togbanen. ;)

Hobro-holdet er i sig selv også interessant. Danilo Arrieta og Svenne Poulsen er de største profiler, og særligt Svenne rev AaB's defensive midtbane i stykker. Det kan godt være, de ligger nr. 5, men det er faktisk også lig med kvalifikation til oprykning, som 2DV ser ud lige nu. Vi kunne godt ende med at se Hobro i 1. division til næste år, hvis de kan holde på de bedste spillere. Og så er Søren Kusk en dygtig træner.

Når alt dette er sagt, er det selvfølgelig en god lodtrækning for os, og jeg ser frem til en sjov Hobro away. Men lad nu være med at jinxe kampen, for så bliver vi ramt af Nemesis:

http://img202.imageshack.us/img202/9225/epicfail.png :lol:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hjørring slog Hobro i dag, så uanset hvordan man vender og drejer den, så SKAL vi slå den sikkert ;)

http://www.bold.dk/nyt/Zivkovic-dukkede ... pokalhelte

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Besvar