Areks manglende diplomatiske sans ift udtalelser til pressen, var derfor også det, som jeg frygtede mest da vi hentede ham. Nu var det pludselig en FCM-spiller, der ville komme til at udstille sig selv - og så er det hele jo altid lige knap så sjovt
Til Areks ros skal det siges, at han så vidt jeg ved, ikke har lavet en eneste pinlig udtalelse i sin tid i FCM (pånær lige i starten, hvor han svinede OB for at være kommunistsk, men det var trods alt lidt sjovt på den fede måde), og jeg troede efterhånden på, at det var lykkedes FCM at forklare ham, at han mest af alt udstillede sig selv.
Men nu viser det sig jo så, at han i stedet har sparet alle sine udtalelser op og nu udgiver dem i bogform.... Fucking great..... Foromtalen har selvfølgelig fokus på de kontroversielle ting, og her har overfaldet på konen samt afskeden med OB naturligvis været brugt. De udtalelser jeg har set, samt kapiteloverskrifter tyder ikke ligefrem på, at der er ret meget diplomati i bogen, og det lader til at Arek løfter sløret for utroskab, druk, HA-sympatier og homofobi.
Jeg synes bestem Arek har lov til at udgive bogen, og fint nok med det. Der var vel hellere ikke nogen, der havde Arek mistænkt for at være guds bedste barn eller besidde en lysende begavelse. Men jeg synes det er ret dårlig timing at han udgiver bogen nu. Han giver folk en masse nyt skyts, nu hvor det værste ift voldsdommen og fodlænken er overstået. Jeg synes det var bedre, at han fokuserede på at finde sit normale niveau. Men så vidt jeg har forstået, så var han stort set fallit, da han blev fyret i OB, og derfor handler det jo nok om at tjene så mange penge for ham som muligt pt, og vel også derfor at han udgiver en bog nu, hvor han er allermest eksponeret.