Personligt tror jeg det er en rigtig god ide´!
Håber det virker! For der er ingen tvivl om at vi har holdet til en topplacering! om ikke andet så næste år!
Så først overlevelse! Så top3 igen!
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 160828.htm
KLASSEHUMORHausser skrev: Kan han rette op på spillernes skrøbelige selvtillid, så kan B.S vise sig at være den bedste ansættelse i hele FCMs historie og har er en person som potentielt kan bidrage med mere til holdet end Messi kan.
Jeg mener det skam, på det mentale og kollektive felt, vil vi kunne tillægge holdet mange flere procent end tilføjelsen af en enkeltspiller nogensinde vil være i stand til.974 skrev: KLASSEHUMOR![]()
Nogle gange overrasker du mig virkeligtHausser skrev:Jeg mener det skam, på det mentale og kollektive felt, vil vi kunne tillægge holdet mange flere procent end tilføjelsen af en enkeltspiller nogensinde vil være i stand til.974 skrev: KLASSEHUMOR![]()
Ved ikke om B.S kan give holdet de ekstra procenter men det er bestemt forsøget værd. Om det så er muligt at overføre erfaringerne fra cykelsporten til fodbolden, ved jeg ikke, der er trods alt fundamental forskel på indstillingen hos en type mennesker, som for en gennemsnitlig funktionærløn, hellere end gerne cykler 3-4000 km i løbet af 20 dage og selv om de styrter med 80 km i timen end ad et bjerg, straks springer på cyklen igen, med ribbenene strittende ud af kroppen, alene i håbet om at gennemføre og komme til start dagen efter og dermed ikke svigte holdet. Den holdning ser man ikke ved mange fodboldspillere og skulle det overføres, tror jeg spillere som Danny Olsen eller Winston Reid, ville blive sat på første kategori 4 bakke, trille i mål og falde uden for tidsgrænsen og måske endda være ret ligeglade med det.
Men kunne B.S banke noget af den vilje og selvopofrelse ind på holdet, så ville vi være rigtigt godt stillet. Er stadig ikke i tvivl om kvaliteten i truppen er rigeligt god til at spille med i toppen af dansk fodbold.
Synes det er en fin aftale, særligt fordi den løber resten af sæsonen. Mon ikke den kan forlænges derefter hvis det er en succes.BS Christiansen og FC Midtjylland, ny dramaserie på TV![]()
Hey, Ravnen - hvad er de 7 lottotal for næste uge?Ravnen skrev:Jeg ramte meget godt den 27 september, måske nogen på kontoret kiggede med![]()
http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... sen#p92892
Synes det er en fin aftale, særligt fordi den løber resten af sæsonen. Mon ikke den kan forlænges derefter hvis det er en succes.BS Christiansen og FC Midtjylland, ny dramaserie på TV![]()
Så vidt jeg er bekendt er BS fast tilknyttet til Riis Cycling, og der har været interviews med rytterne hvor de roste dette i store vendinger. Så det er ikke en kanin op ad hatten det her, manden har erfaring med at få sportsfolk til at yde.
Haha, gid jeg vidste det, mit bud på BS og FCM var humoristisk, og jeg troede ikke FCM kunne finde på det. Men stor respekt for modet til at forsøge, og ikke mindst til at de lyttede til mig hahaCortez skrev: Hey, Ravnen - hvad er de 7 lottotal for næste uge?
/Cortez
Sådan er det jo for alle hold. Det er jo kerneværdier i bestræbelsen på at vinde fodboldkampe.Hausser skrev: Havde faktisk tænkt på at skulle skrive et lidt længere indlæg omkring samarbejdet med B.S, for hvis man reflekterer lidt over det, så er det netop aggressivitet, løbevillighed og hold-samarbejde, som vores måde at spille fodbold på, er så afhængig af og der er ingen tvivl om vi har haltet på mange af de faktorer.